Dat had ik dus ook met Sharon (sorry sharon!). Ook op mij kwam het over dat sharon alles geloofde wat hans en yin zeiden met betrekking tot dat complot. En dan nog meepraten met ze toen hiu al onder vuur lag, vond ik persoonlijk minder, en hoopte dat jij er meteen uit zou vliegen. Maar toen maakte je het goed door Generaal Paron (geert of course) weg te stemmen met hiu. Dat was pas een zielig mannetje...vooral die scene dat ie op het andere eiland kwam en zei: "verraden door een kampgenoot". Ik dacht echt: dit is zo'n mannetje die niet tegen zijn verlies kan. Hij heeft zichzelf naar de slachtbank laten leiden door zo naief te zijn en op sharon te stemmen ipv hiu. Dat was geen intelligente actie, maar nog dommer is dat ie hiu de schuld geeft ipv zichzelf.
Dat Geert geen tactisch inzicht had is wel duidelijk.
Het is ook klaar dat wanneer je wat wil bereiken, je niet in de zetel mag gaan liggen maar op het puntje van je stoel moet gaan zitten.
Geert was duidelijk te zeker over zijn positie.
Naar mijn gevoel heb jij, Sharon, nooit echt in een zetel gezeten.
Waarom ben je samen met Kyra niet naar Hiukwan en Sara gestapt om 1 v/d 2(Yin en Hans) eruit uit te knikkeren,in de proeven kon je die 2 toch niet aan.
Je bent zeker wel intelligent genoeg om dat in te zien, en zelf iets in elkaar te steken.
Of zie ik dat verkeerd ivm jou positie en gevoel daaromtrend?
Mij gaf je de indruk dat je nooit aan winnen hebt gedacht maar enkel geprobeerd hebt zo lang mogelijk op het eiland te kunnen blijven,
of zie ik dat ook verkeerd?