Auteur Topic: [Kandidaat NL] Sharon  (gelezen 48239 keer)

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Sharon
« Reactie #40 Gepost op: 6-10-2008, 21:39:31 »

Het grappige is nu dus wel dat íedere kandidaat een eigen tactisch plan getrokken heeft, misschien nog met uitzondering van Sarah. Ook de relatief onopvallende Sharon en Kyra spelen het spelletje volop mee!

Dit stond geheel centraal in aflevering 6, en ik vond het zeer interessant om het te zien..!

Offline Peking-Robinson

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #41 Gepost op: 6-10-2008, 23:11:54 »
Ik ben ergens wel teleurgesteld in Sharon, vroeger vond ik haar veel sympathieker. Mss door de invloed dat Geert en Kyra dat ze zo 'evil' is geworden. Echt spijtig meisje! Ik vond je wel oké, maar nu nie meer.
Ik vind Sarah nu veel sympathieker!

Offline dunno

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 7-10-2008, 00:55:50 »
Ik voel net het omgekeerde tov Sarah en Sharon. Misschien ergert ze zich ook gewoon blauw aan Yin en daarmee volgt ze Kyra en Geert. (2 ruggensteuntjes hebben kan toch geen kwaad)

Ze toonde in deze complotaflevering initiatief, terwijl ze geen rechtstreeks gevaar liep. In tegenstelling tot Yin of Sarah blinkt ze helemaal niet uit in het mossel noch vis zijn (of beetje hypocriet), maar lijkt ze mij een type met directe aanpak. Je weet welk vlees je in de kuip hebt.

Ik vind haar een prachtige vrouw, met zo lekker Hollands accent. (ik vind dat zo ongelooflijk sexy) ::zweep::

Mijn Robinson voorlopig.

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 7-10-2008, 11:28:06 »
Nou, niet echt mákkelijk ben ik bang. :-\\ Volgens mij zijn er -zoals het er nu voorstaat- twee scenario's:

Scenario 1
Hans en Yin vormen inderdaad een blok met Geert T en Hiukwan. Sarah is een vriendin van Hiukwan en hangt daar dus als nummer 5 bij. Deze vijf kunnend de overige drie wegstemmen, waarschijnlijk in deze volgorde: Geert D, Kyra, Sharon.
- alternatief 1: Dit scenario kan in de war geschopt worden als Geert, Kyra en Sharon Sarah aan hun kant krijgen. Maar het zou vreemd zijn als Sarah zo'n beslissing los van HiuKwan neemt.
- alternatief 2: Nadat Geert is weggestemd, kunnen Hiukwan en Sarah een complot sluiten met Kyra en Sharon ('complot van de jonge vrouwen'), en dan zitten Yin, Hans en Geert T ineens in de penarie.

Scenario 2
Hans en Yin vormen helemaal geen blok met Geert T en Hiukwan, maar ondanks de onderlinge wrijvingen blijven ze Kamp Noord in stand houden. Dan gaan Sarah, HiuKwan en Geert T eruit, maar vervolgens hebben Hans en Yin een probleem. Onlogisch dus.
- alternatief: Geert D en co hebben het meeste baat bij dit scenario, dus die moeten juist zo min mogelijk rare dingen doen. Hans en Yin kunnen ná het vertrek van Sarah, alsnog een complot met Geert T en Hiukwan aangaan en dan zitten Geert en co toch weer in de penarie.

Alternatief 2 van scenario 1 lijkt me voor Sharon op dit moment het meest realistische doel.

Die "gemakkelijk" sloeg meer op wanneer ze bij de laatste twee zit (tegenover Geert D). De weg daarheen zal zeker niet gemakkelijk zijn, klopt. :) Met het slim spelen zou ze de volgende keer Geert T of HiuKwan weg moeten stemmen (en daarmee de mogelijkheid dat de diner-mensen weer bij elkaar komen, elimineren), vervolgens de rest van voormalig zuid eruit en daarna met Geert D en Kyra, Yin & Hans wegstemmen. Zoals jouw scenario 2 dus. :P

Al die mogelijke scenario's is de reden waarom ik blij ben dat voormalig noord elkaar trouw bleef: hun complot is zo wankel. Als Prince/Geert T/HiuKwan/Sarah de overhand hadden gehad, zouden zij elkaar waarschijnlijk blijven steunen en konden we een paar saaie afleveringen krijgen. Nu zal het nog spannend worden.  ;D
Nog even niks.

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 13-10-2008, 00:21:12 »
Echt een schitterende vrouw.  ::bravo::

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #45 Gepost op: 13-10-2008, 13:32:16 »
Ik ben nog altijd voor Sharon  ::jaja:: knap dat ze na die kokosnoot nog altijd recht overeind blijft staan. ::rofl:: ::jaja::

Offline dunno

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 14-10-2008, 00:20:26 »
Jammer dat ik niet op dat eiland zat om haar te troosten met die vallende kokosnoot.  ::love::

Mijn favoriet, khoop dat ze wint.

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #47 Gepost op: 19-10-2008, 21:54:28 »
Jammer dat ik niet op dat eiland zat om haar te troosten met die vallende kokosnoot.  ::love::

Mijn favoriet, khoop dat ze wint.

Ik denk niet dat ze wint, maar hoop niet dat ze de volgende keer eruit word gestemd want, dat zou best eens goed kunnen of toch Hiukwan misschien kunnen ze een complotje smeden trekken ze Sarah erbij!

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 19-10-2008, 21:59:08 »
Wat een figuur heeft die meid..........

Jammer dat ze er de volgende keer uit wordt gestemd (want dat is nu al duidelijk natuurlijk).

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #49 Gepost op: 19-10-2008, 22:00:00 »

Dat viel me ook ineens op vandaag :P

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 19-10-2008, 22:00:22 »

Jammer dat ze er de volgende keer uit wordt gestemd (want dat is nu al duidelijk natuurlijk).

Ze kan nog immuniteit winnen. :P
Nog even niks.

Offline moltje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #51 Gepost op: 19-10-2008, 22:07:53 »
Zij mag van mij wel immuniteit winnen. Sowieso mag er van mij iemand anders is winnen dan Yin

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 19-10-2008, 23:20:08 »

::jaja::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline WIDMJokertje

• Forumlid
  • ;D
« Reactie #53 Gepost op: 20-10-2008, 12:34:14 »
Nog steeds m'n favo!  :)
Alleen wel jammer dat ze bevriend is/was (want misschien komt die terug) met Geert D

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 21-10-2008, 01:45:51 »

Kan wel zijn , maar bij mij komt ze over over als een trage stijve houten plank.
En wat ER betreft heb ik eerlijk gezegd er nog niks van gezien en er ook nog geen plezier aan beleefd.
« Laatst bewerkt op: 22-10-2008, 23:08:43 door Cout »
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 26-10-2008, 21:15:29 »
Ik dacht dat Sharon toch een intelligente vrouw was, maar ze slikt Hans' leugenachtige praatjes nog steeds voor zoete koek en gaat zitten bekvechten met Hiukwan.  ???

Offline Expeditie Rob

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 26-10-2008, 21:32:56 »
Ik dacht dat Sharon toch een intelligente vrouw was, maar ze slikt Hans' leugenachtige praatjes nog steeds voor zoete koek en gaat zitten bekvechten met Hiukwan.  ???
Ja, dat vond ik ook wel jammer.
Ik hoopte eigenlijk op een complot tussen Sharon, Hiu en Sarah...
There's no show like a reality show ;)

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 26-10-2008, 21:35:07 »
Tja, toch vreemd dat ze na het wegstemmen van Prince opeens zo anti-complot is geworden.  :-X
Nog even niks.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #58 Gepost op: 26-10-2008, 22:07:28 »
Tja, toch vreemd dat ze na het wegstemmen van Prince opeens zo anti-complot is geworden.  :-X

Nou ja, het is natuurlijk wel belachelijk dat ze in de ene aflevering op een belachelijke, hypocriete manier door Geert afgesnauwd wordt, omdat meneer meent dat er een complot tegen hem is... en in dezelfde aflevering nog blijkt overduidelijk dat de anderen allemaal wel een complot hebben.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline WIDMJokertje

• Forumlid
  • ;D
« Reactie #59 Gepost op: 27-10-2008, 10:51:34 »
Ik hoopte eigenlijk op een complot tussen Sharon, Hiu en Sarah...
Ben ik niet met je eens;
Sharon is een harstikke gave meid, en complotten zijn gewoon zielig, dat doet ze dus niet  :D