Auteur Topic: [Kandidaat NL] Sharon  (gelezen 48247 keer)

Offline reaver

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Sharon
« Reactie #20 Gepost op: 5-09-2008, 04:58:22 »
Bij haar uitleg na het winnen van de proef en het afdoen van de kettingen had ze zo even een 'smakelijke' lach.
Best grappig dus meer van dat  ;D 

M'n favoriet van de Nederlandse kandidaten.

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #21 Gepost op: 8-09-2008, 13:43:12 »
Ik ben voor Sharon  ::jaja:: en voor Prince dit jaar, hoop dat eén van hun 2 gaan winnen. ::bravo:: ::bravo::

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 8-09-2008, 13:56:11 »
Doe Sharon dan maar.  Prince zien we vast nog wel eens opduiken in Peking expres ofzo  ;)

Offline Expeditie Rob

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 9-09-2008, 16:44:29 »
Voor zover een van mijn favorieten,
lijkt me een hele leuke spontane meid  ::bravo::
There's no show like a reality show ;)

Offline Jann

• Forumlid
  • Derde plaats Dixit 2020
« Reactie #24 Gepost op: 9-09-2008, 16:46:15 »
Doe Sharon dan maar.  Prince zien we vast nog wel eens opduiken in Peking expres ofzo  ;)

Hahaha ;D
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #25 Gepost op: 9-09-2008, 17:19:07 »

hij wel ja  ;D

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 16-09-2008, 10:37:24 »
Even een prachtig plaatje van Sharon posten hoor. Ik vond het zo mooi zo met die haai :)

Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 16-09-2008, 14:36:36 »
Even een prachtig plaatje van Sharon posten hoor. Ik vond het zo mooi zo met die haai :)

Zou ze dat ook doen met de "Grote jongens"?   ;D

Offline Jann

• Forumlid
  • Derde plaats Dixit 2020
« Reactie #28 Gepost op: 30-09-2008, 15:26:10 »
Uit het dagboek van Sharon:
Citaat
Geert de Deyn heeft gisteren op de rotsen geslapen ,dat beviel hem zo goed dat Wim en Hans hem vanavond gaan volgen.
Onder de maan die er voor het eerst was vanavond trokken Geert de Deyn, Hans, Wim en ik er op uit op blote voeten langs de klotsende zee.

Sinds wanneer zit Wim in Sharon's groep?
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #29 Gepost op: 30-09-2008, 16:52:09 »

En dan precies ook dat stukje ondertiteling erbij. Prachtig ::bravo::

Offline Expeditie Rob

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 1-10-2008, 00:06:16 »
Sharon komt naar mijn mening te weinig in beeld,
vind ik wel jammer..
There's no show like a reality show ;)

Offline Phraser

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 2-10-2008, 11:59:29 »
Ik ben benieuwd wanneer we het ongeluk van Sharon, het worden geraakt door de kokosnoten, te zien krijgen. Als dat de komende aflevering niet is, dan weten we in elk geval dat zij niet de eerste is, die wordt weggestemd. Als ze uberhaupt wordt weggestemd.

Die beelden waren te zien in de promo van RTL5, die gebruikt werden bij de najaarspresentatie. 

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 5-10-2008, 21:39:47 »
Zo zie je haar vijf afleveringen lang nauwelijks en zo ownt ze het hele eiland.  ::love::
Nog even niks.

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 5-10-2008, 23:21:30 »
Zo zie je haar vijf afleveringen lang nauwelijks en zo ownt ze het hele eiland.  ::love::

:D

Zij is op dit moment ook een van mijn favorieten! Prima spelinzicht, heldere analyses en lekker relativerend.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #34 Gepost op: 6-10-2008, 13:52:12 »
Ik ben geen fan, vind haar maar scheinheilig en meeloperig. Waait naar mijn mening met alle winden mee. Ze komt op mij absoluut achterbaks over en vind haar weinig voor haar mening uitkomen.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 6-10-2008, 14:11:55 »
Ze komt op mij absoluut achterbaks over en vind haar weinig voor haar mening uitkomen.

Iedereen die geselecteerd is voor zulk programma kan zijn/haar mening wel duidelijk maken, ieder op zijn/haar manier maar niet altijd in beeld gebracht

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 6-10-2008, 18:15:54 »
Ze is nogal stokerig.

Niet onverstandig feitelijk, maar toch... Ze wist Geert in elk geval knap zover te krijgen dat HIJ stemmen tegen Yin ging ronselen. Dat kwam haar erg goed uit, omdat ze wist dat zij en Kyra na Geert de volgende slachtoffers zouden zijn.
« Laatst bewerkt op: 6-10-2008, 18:18:14 door Narya »

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #37 Gepost op: 6-10-2008, 20:10:39 »
Tactisch gezien wel slim natuurlijk.
Ze wist inderdaad handig te stoken met die dingen die ze door de wind opgevangen had. Datzelfde geldt trouwens voor Kyra, maar daar was het nog veel vager: zij had zelfs alleen maar een vermoeden, dat ze als een feit presenteerde. Feitelijk weten we (als kijkers) nu nog helemaal niet of er wel een verbond tussen Hans, Yin, Geert T en HiuKwan is; we weten dat alleen uit de derde hand, van Sharon en Kyra. (hoewel het bepaald geen onrealistische aanname is natuurlijk)

Het grappige is nu dus wel dat íedere kandidaat een eigen tactisch plan getrokken heeft, misschien nog met uitzondering van Sarah. Ook de relatief onopvallende Sharon en Kyra spelen het spelletje volop mee!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 6-10-2008, 20:14:25 »
Sharon speelt misschien wel het slimste spel op het eiland. Ze houdt haar groep samen en toch heeft niemand er over gedacht om haar weg te stemmen. Als ze het handig speelt kan ze gemakkelijk winnen.
Nog even niks.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #39 Gepost op: 6-10-2008, 20:29:01 »
Nou, niet echt mákkelijk ben ik bang. :-\\ Volgens mij zijn er -zoals het er nu voorstaat- twee scenario's:

Scenario 1
Hans en Yin vormen inderdaad een blok met Geert T en Hiukwan. Sarah is een vriendin van Hiukwan en hangt daar dus als nummer 5 bij. Deze vijf kunnend de overige drie wegstemmen, waarschijnlijk in deze volgorde: Geert D, Kyra, Sharon.
- alternatief 1: Dit scenario kan in de war geschopt worden als Geert, Kyra en Sharon Sarah aan hun kant krijgen. Maar het zou vreemd zijn als Sarah zo'n beslissing los van HiuKwan neemt.
- alternatief 2: Nadat Geert is weggestemd, kunnen Hiukwan en Sarah een complot sluiten met Kyra en Sharon ('complot van de jonge vrouwen'), en dan zitten Yin, Hans en Geert T ineens in de penarie.

Scenario 2
Hans en Yin vormen helemaal geen blok met Geert T en Hiukwan, maar ondanks de onderlinge wrijvingen blijven ze Kamp Noord in stand houden. Dan gaan Sarah, HiuKwan en Geert T eruit, maar vervolgens hebben Hans en Yin een probleem. Onlogisch dus.
- alternatief: Geert D en co hebben het meeste baat bij dit scenario, dus die moeten juist zo min mogelijk rare dingen doen. Hans en Yin kunnen ná het vertrek van Sarah, alsnog een complot met Geert T en Hiukwan aangaan en dan zitten Geert en co toch weer in de penarie.

Alternatief 2 van scenario 1 lijkt me voor Sharon op dit moment het meest realistische doel.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.