Volgens mij stinkt iedereen na een paar dagen evenveel dus.....heft elkaar op, denk ik
Maar bekijk het eens wat ruimer, niet alle sex doe je met zijn tweeen en misschien zit er stiekem bij de voorraden ook een doosje kleenex
De lichaamslucht die we in de "normale" wereld uitscheiden komt vooral door wat we eten (kruiden), op een eiland met zulke eenzijdige/karige ongekruide voeding stink je niet eens. Je zweet enkel vocht uit, en ja je wast je ook gewoon elke dag in zee.
Mijn witte shirt heb ik 42 dagen aangehad en niet gewassen in die tijd (enkel uitgespoeld) en geloof me of niet het stinkt ook nu nog niet (Het hangt nu nog ongewassen in een vitrinekast).
Ook je stoelgang veranderd en het is helemaal niet gek dat je meerdere dagen niet naar het toilet hoeft/kan.
Wij kregen na ongeveer 10 dagen via de medische staf laxeerpillen (3 stuks)om een en ander op te wekken. En wat er dan met je gebeurd, wel dat wil je niet meemaken.
En neem maar van mij aan dat je sexuele "driften" ondergeschikt raken door de drang naar voedsel, dat is echt prio een in je bolleke.
Mijn ervaring is dat je gewoon wil over/verder leven en dan ga je voor eten.