Auteur Topic: [Kandidaat NL] Prince  (gelezen 45997 keer)

Offline Avalon

• Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Prince
« Reactie #80 Gepost op: 5-10-2008, 23:01:23 »
sorry, dit was voor mij werkelijk te stompzinnig voor woorden.

De spelers zijn mijn respect kwijt.
Ik ga er volgende week ook niet meer echt voor zitten.

Volg het misschien nog wel zijdelings ergens, maar ik merk nu, dat ik me er zelfs niet meer echt druk om maak.
Terwijl ik altijd toch een ER fan van het eerste uur was.

Ocampa

• Gast
« Reactie #81 Gepost op: 5-10-2008, 23:51:07 »
Wat speelt die Prince slim! Is alleen maar met zijn eigen belang bezig maar doet net alsof hij heel erg begaan is met alles en iedereen. Netwerken, kijken wie hij nodig heeft en de juiste personen kiezen om mee samen te werken zodat je eigen positie niet in gevaar komt.

Nou, deze post van halverwege het programma slaat nu dus helemaal nergens meer op!  ::rofl::

Prince was zo overtuigd dat hij het allemaal in de hand had dat hij het nodig vond de anderen tegen elkaar op te zetten. Dat heeft hem uiteindelijk genekt.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #82 Gepost op: 6-10-2008, 08:43:15 »
Toch heeft Prince in tactisch opzicht uiteindelijk wel geblunderd, helaas, helaas... :( Hij heeft zijn plan íets te ver doorgevoerd, één brug te ver.

Helemaal mee eens, de grote tacticus heeft het toch niet helemaal goed voorzien allemaal
Keep calm and eat chocolates!

Offline Narya

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #83 Gepost op: 6-10-2008, 17:57:05 »
Precies, wat meerdere mensen hier al zeggen. Z'n eigen arrogantie heeft Prince de das omgedaan. Onze meestertacticus dacht een machtsgreep te kunnen plegen door het complotje tegen Yin te gebruiken om Geert eruit te werken. Jammer Prince, je had ook gewoon je eigen hachje kunnen redden en op Yin kunnen stemmen. MAar je wou je Grote Plan net iets te ver doorvoeren. En dat pakte verkeerd uit.

Shit happens.

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 6-10-2008, 19:41:21 »
zo jammer :(. Dat je eruit vliegt, jammer maar okee. Maar op zo'n manier is toch wel zuur :(. 4 mensen die eigenlijk niet op je willen stemmen stemmen toch op je. idoot is dat...
Ik had eigenlijk nog wel anders verwacht van Yin...

Offline Peking-Robinson

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 6-10-2008, 23:08:13 »
Ik vind het heel jammer dat Prince eruit ligt, maar zo'n dingen gebeuren nu eenmaal, hij had het mss iets anders moeten aanpakken. Hij ligt eruit op een oneerlijke manier!

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 6-10-2008, 23:10:24 »
Ik vind het jammer dat Prince eruit ligt... Wat had ik graag Yin zien vertrekken...
Vanaf het eerste uur vind ik haar de grootste hypocriete.

Offline Peking-Robinson

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 6-10-2008, 23:22:50 »
Ik denk dat iedereen het wel jammer vind. Hij was een sterke kandidaat.

Offline sallysan

• Forumlid
  • Sarah & SIENNA..
« Reactie #88 Gepost op: 6-10-2008, 23:31:41 »
Spijtig dat je eruit ligt, ik denk dat ze nu het rijtje zullen afgaan, erg!!
Ik begrijp niet dat ze net jou gekozen hebben, niemand was het eens met "het plannetje",
maar iedereen voerde het wel uit, ik zag in jou een Robinson, want je deed het goed Prince!
 ::ok::
Alles moet kapot!

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 6-10-2008, 23:34:06 »
Kamp Noord heeft idd een uitweg aangeboden om er een gelijke strijd van 4 noord en 4 zuid van te maken.  Als je 1 van de overige 5 kan uitschakelen moet je niet kieskeurig zijn ...

Offline Peking-Robinson

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 6-10-2008, 23:35:37 »
Ik snap Kamp Noord gewoon niet. Ofwel liegen ze, ofwel zijn ze gewoon dom! Op iemand stemmen dat je niet eens weg wilt, WTH?? Kan je nu eens niet gewoon op je eigen gevoel afgaan. Jongens toch, we zijn toch niet heiliger dan de paus eh. Pff tzijn een bende meelopers, en nee ik zal geen namen noemen *hoestKyra&Sharonhoest* :)

Offline sallysan

• Forumlid
  • Sarah & SIENNA..
« Reactie #91 Gepost op: 6-10-2008, 23:41:22 »
Ik snap Kamp Noord gewoon niet. Ofwel liegen ze, ofwel zijn ze gewoon dom! Op iemand stemmen dat je niet eens weg wilt, WTH?? Kan je nu eens niet gewoon op je eigen gevoel afgaan. Jongens toch, we zijn toch niet heiliger dan de paus eh. Pff tzijn een bende meelopers, en nee ik zal geen namen noemen *hoestKyra&Sharonhoest* :)

Inderdaad, begrijp het ook niet. Nu blijven er nog enkele "goeie" over..
Ze zeggen dat ieder voor zich moet stemmen, maar dit doen ze ook niet, waar zit iedereen met zijn " eigen" mening nu?
Alles moet kapot!

Offline dunno

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 7-10-2008, 00:37:39 »

Kom toch, dat zeggen ze toch vooral om zichzelf niet in discrediet te brengen.
Moet men soms zeggen dat men die kerel niet kan uitstaan of dat men een hekel aan negers heeft ofzo?  ::pinokkio::

Geen van de 5 leden van kamp Noord kende Prince toch echt goed. Alsof je iemand's vriend wordt in 2 dagen... Nee toch. Uiterlijk hadden ze er misschien moeite mee, maar iemand die je niet kent wegstemmen kan van binnen toch niet zo moeilijk zijn? (mijn insziens hé  ::tandpastasmiley::)

Ocampa

• Gast
« Reactie #93 Gepost op: 7-10-2008, 08:17:03 »
Velen doen hier nu verongelijk dat Prince eruit is gestemd vanwege een afspraak, maar als er iemand was die bezig was met complotjes op te zetten dan was het Prince zelf wel. Prima, hoor, want zo gaat het spel dat Expeditie Robinson heet, maar ik begrijp niet helemaal waarom er nu zoveel huilies zijn die vinden dat het Prince onrecht is aangedaan.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 7-10-2008, 12:55:52 »

Geen van de 5 leden van kamp Noord kende Prince toch echt goed. Alsof je iemand's vriend wordt in 2 dagen... Nee toch.
Jawel hoor je hoorde Yin toch zeggen hoe gek ze op Prince was? ::hypocriet::

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 7-10-2008, 13:44:38 »
Jawel hoor je hoorde Yin toch zeggen hoe gek ze op Prince was? ::hypocriet::

Yin is gek op iedereen die haar plannetje niet door heeft ;)

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #96 Gepost op: 7-10-2008, 15:46:37 »

;D ;D ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline TessaLondon

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 7-10-2008, 17:27:57 »

::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 7-10-2008, 19:19:25 »
Hoe kan iemand Yin nou niet doorhebben?

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.