Auteur Topic: [Kandidaat NL] Prince  (gelezen 45984 keer)

Offline Art

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Prince
« Reactie #40 Gepost op: 28-09-2008, 21:50:01 »
Tactische stem op Wim?  ??? Het lijkt me slimmer om met Geert en Wim samen te werken, zeker als de samenvoeging er nog niet aankwam (moet Geert natuurlijk wel eerst meewerken).
Nog even niks.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #41 Gepost op: 28-09-2008, 21:52:38 »
Nee, het is slimmer om met de groep mee te stemmen. Als hij bijv. op Sarah had gestemd, was Wim er toch wel uit gegaan, maar had hij mogelijk 'kwaad bloed' gezet bij Sarah en/of Hiukwan. Als iemands lot toch al bezegeld is (lees; als je weet dat alle anderen op iemand stemmen) dan kun je maar beter gewoon mee stemmen.

Prince is heel tactisch  ::ok::, getuige ook zijn eigen opmerking over een 'allemansvriend'  ;D (zelfkennis  ::ok:: ::ok::).
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 28-09-2008, 21:58:24 »
Als je Geert niet meekrijgt is het wel slim om op Wim te stemmen. Maar als je met Geert en Wim kunt samenwerken, is het slimmer om een vrouw weg te stemmen. Als er daarna geen samenvoeging komt en het team verliest de volgende proef, staan de mannen iig. sterker dan de vrouw(en) (3-1 vs. 2-2).
Nog even niks.

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 28-09-2008, 22:17:07 »
Maar is het slim om actief stemafspraken te proberen te maken, als je toch supergoed in de groep ligt?
Voor Prince maakt het feitelijk niets uit of Sarah of Wim weggestemd wordt, hij ligt toch wel goed in de groep. Bovendien zou Wim nog méér een concurrent voor de eindoverwinning kunnen zijn dan Sarah, want ze heeft al op het punt gestaan op te geven.
Als Prince gedaan zou hebben wat jij zegt, dan had hij een groot risico gelopen: wellicht had Geert het plan afgewezen en dan was Prince een gemene complottenmaker geworden. Nu is hij nog steeds de allemansvriend.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #44 Gepost op: 28-09-2008, 23:25:26 »
Ik zie Prince wel winnen eigenlijk.
Hij is in dit spel beter dan in het ontmaskeren van De Mol ;)

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 29-09-2008, 00:34:44 »
Slim van hem om op Wim te stemmen uit tactisch oogpunt. Hij wist toch al dat Wim eruit zou vliegen. Nu hoeft hij na de eilandraad niet uit te leggen waarom hij op bijvoorbeeld Sarah heeft gestemd en kan hij nog steeds iedereen te vriend houden.

Hij speelt het spel erg slim.

Offline vriendlief

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 29-09-2008, 00:44:35 »
Dat hij maar snel wint , kunnen we de boeken sluiten. Amen.  8)

Offline Da Wizz

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 29-09-2008, 12:14:09 »
Prince heeft wel een beetje een saaie, maar effectieve strategie, want als hij zo'n allemansvriendje is en de finale weet te bereiken, zal hij goed liggen bij de jury.  ;)

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 29-09-2008, 13:38:58 »
Dat allemansvriendje kan wel werken in het kamp maar bij de samensmelting kan het wel kwaad bloed zetten bij zijn vroegere kampleden.

De naam ontgaat me maar ze heeft meegedaan in de eerste reeks en bij de strijd der titanen is ze eruit gegaan omdat ze met iedereen goed wilde staan.

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 29-09-2008, 13:40:12 »
Bedoel je Karin?

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 29-09-2008, 13:41:59 »
Jakobien   Dank je wel Google  ;D

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 29-09-2008, 13:42:47 »
Maar die heeft niet aan de eerste reeks meegedaan.  ;)

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 29-09-2008, 13:44:37 »
idd in 2002 my bad  Merci Google again

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #53 Gepost op: 29-09-2008, 16:24:56 »
ik moet toegeven dat ik best opkeek van het feit dat Prince zei gisteren te gaan voor het allemansvriendje-tactiek.. ! We konden het allemaal best ok met elkaar vinden, dus of dat echt een tactiek was.. ? Dan was het onbewust misschien ieders tactiek haha..

(natuurlijk wist ik dat hij in WIDM zat en dus heel goed wel anders kan voordoen dan hij was.. )

Offline Expeditie Rob

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 1-10-2008, 00:02:01 »
Ik mag hem niet zo.
Te veel bezig met zichzelf goed presenteren,
vind het leuker als mensen gewoon zichzelf zijn.
There's no show like a reality show ;)

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 1-10-2008, 00:39:16 »

(natuurlijk wist ik dat hij in WIDM zat en dus heel goed wel anders kan voordoen dan hij was.. )

Dan heb je van die info toch gebruik gemaakt om hem eruit te wippen hoop ik ;D

Ik vraag me af hoelang iemand een 'rol' kan volhouden, er moet toch een moment zijn dat je mentaal zo diep moet gaan dat je door de mand gaat  ???
« Laatst bewerkt op: 1-10-2008, 00:45:02 door reaver »

Offline WIDMJokertje

• Forumlid
  • ;D
« Reactie #56 Gepost op: 1-10-2008, 14:39:29 »
Gelukkig zit ie er nog steeds in  :)

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 1-10-2008, 21:00:23 »
Dan heb je van die info toch gebruik gemaakt om hem eruit te wippen hoop ik ;D

Ik vraag me af hoelang iemand een 'rol' kan volhouden, er moet toch een moment zijn dat je mentaal zo diep moet gaan dat je door de mand gaat  ???

Zolang je zelf niet vergeet dat het slechts een spel is en zolang je zelf niet vergeet wie je werkelijk bent lijkt mij het volhouden van een rol niet zo'n groot probleem. Natuurlijk is dit nogal persoonsgebonden, niet iedereen maakt een goede toneelspeler!
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 1-10-2008, 22:44:48 »
Bij de camerahutsessie van Prince kreeg ik even zo'n "Dag lieve kijkbuiskinderen" flashback   ???
« Laatst bewerkt op: 2-10-2008, 14:30:58 door reaver »

Offline Jann

• Forumlid
  • Derde plaats Dixit 2020
« Reactie #59 Gepost op: 2-10-2008, 17:09:23 »
Bij de camerahutsessie van Prince kreeg ik even zo'n "Dag lieve kijkbuiskinderen" flashback   ???

Ik kreeg juist een Wie-is-de-mol-gevoel..
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)