Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Je kon het natuurlijk ook zien als een manier om zichzelf te redden. Als ze Kyra en Sharon had overtuigd dat het "not done" was om afspraakjes te maken, hadden zij misschien wel spijt gekregen van hun stemafspraak met Geert en hem weggestemd in plaats van Hannie.
De dag van de eilandraad, de spanning loopt hoog op. Ik ben er nog steeds niet uit wie ik moet kiezen. Een man is geen optie die gaan er nodig hebben om proeven te winnen. Sharon kan ik ook niet kiezen, zij is mijn maatje op het eiland. Dus schiet Yin en Hannie over. De keuze is moeilijk Hannie zou ik kiezen omdat ze toch het minst van al een survivaltype is en Yin omdat het iemand is die constant alle aandacht vraagt en toch ook steeds haar eigen zin wil doen. De eilandraad nadert en ik besluit toch op Hannie te stemmen omdat ik denk dat ze de meeste stemmen zal krijgen. Op weg naar de boot begint het bij Hannie te nijpen en ze laat het vallen dat zij Yin en Hans op Geert de Deyn gaan stemmen in de hoop dat ik dat ook zal doen.
Ernst-Paul één van de volgende afleveringen, als Hannie de groep moet verlaten : "En vergeet je lenzen niet Hannie!"
Is het je nog niet opgevallen dat ze groep al verlaten heeft?
Waar baseren jullie dat op?
een beetje opzoekwerk op dit forum en dan snap je het wel
Hannie deed eerder hetzelfde als wat zij verafschuwde. Bovendien deed zij dat samen met Hans en Yin. Denk je dat het toeval was dat zij drieën allemaal op dezelfde stemden?Zie deze post van Goyathlay
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
933 gasten en 2 vaste bezoekers