Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hannie  (gelezen 20658 keer)

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[Kandidaat NL] Hannie
« Gepost op: 28-08-2008, 12:04:56 »
In dit topic alles over Hannie!

« Laatst bewerkt op: 28-08-2008, 22:04:31 door Megan, Reden: foto toegevoegd »
Keep calm and eat chocolates!

Ocampa

• Gast
Re: [Kandidaat NL] Hannie
« Reactie #1 Gepost op: 8-09-2008, 08:47:55 »

Verder heeft ze ook nog een bedrijf dat advies geeft op PR-gebied. Wel degelijk een vrouw dus die iets in haar mars heeft.
« Laatst bewerkt op: 8-09-2008, 09:39:55 door Bakkertje, Reden: link verwijderd »

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 8-09-2008, 09:24:04 »
Zeker weten. Ze maakte een goede indruk deze aflevering, vond ik. Ze staat haar mannetje, geeft weerwoord en komt goed voor haar mening uit.

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 8-09-2008, 09:55:02 »
Vooralsnog lijkt ze mij iemand die iets teveel overtuigd is van haar eigen mening en snel op haar teentjes is getrapt. Dat kan een verkeerde impressie zijn, want zoveel is ze nog niet in beeld geweest. Hannie heeft bepaald niet stil gezeten de afgelopen jaren. Op een van haar websites vond ik dit stukje:

Hannie Derks (1968 n. Chr.)
Opleidingen o.a. HEAO-communicatie, Intercultureel Management (Universiteit Utrecht), NIMA-C en diverse cursussen op het gebied van marktonderzoek en communicatie. Heeft nationale en internationale werkervaring opgedaan bij o.a. Philips, Intercai en Matino. Woonde en werkte in Denemarken, Spanje, Tsjechië en Curaçao. Onderbrak in 1999 haar loopbaan voor een reis van tien maanden naar Azië. Sinds 2001 werkzaam als zelfstandig marketing- en communicatieadviseur voor de industrie en business-to-business sector.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #4 Gepost op: 8-09-2008, 10:03:34 »
Hannie Derks (1968 n. Chr.)

Na Christus? Goh, werkelijk?! Goed dat ze dat even vermeldt! ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Expeditie Rob

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 9-09-2008, 16:21:45 »
Ik vond het knap dat ze zo rustig bleef toen geert haar aanviel.
Hij is echt nu al mateloos iritant in mijn ogen.
Wel uberkomisch dat uitgerekend hij de bijl kwijt maakte haha  ::rofl::

Van mij mag Hannie zeker nog wel ff blijven  ::ok::
There's no show like a reality show ;)

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 9-09-2008, 16:50:20 »
Naar mijn gevoel was het niet echt een aanval maar eerder een mening.  Geert stelde eigenlijk een vraag aan hans en het werd een gespreksonderwerp in de groep. Het kwam dan toch een beetje over dat Hannie zich aangevallen voelde door erop terug de mening van geert te vragen.  Geert heeft ook hier geen doekjes om gewonden.

De uitspraak 'Ik heb dat boek gelezen maar ik heb geen zin om dat te doen' is dan ook naar mijn mening eigenlijk toch een gebrek van motivatie.

De kijker weet ook niet in hoeverre dat gesprek is uitgelopen of is uitgepraat.

Als je dan bij elk vrouwelijk teamlid er nog eens apart over gaat 'zeuren' laat je echt wel zien dat je zwaar aan zulke zaken tilt en dat maakt je een makkelijk doelwit.

Offline Expeditie Rob

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 9-09-2008, 17:00:42 »
Ja oke.. ze trok zich Geert's opmerking misschien inderdaad te veel aan,
maar uiteindelijk was hij ook wel behoorlijk fel.
Ik had denk ik nog wel feller gereageerd als ik haar was..
There's no show like a reality show ;)

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #8 Gepost op: 9-09-2008, 17:20:37 »
ik snap ook niet dat ze niet wil oefenen, in een proef of op een eventueel afvallers eiland komt het altijd nog eens van pas.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #9 Gepost op: 21-09-2008, 21:46:49 »
Groot gebrek aan tactisch inzicht: dom dat ze bij de eerste eilandraad op Dirk in plaats van op Geert stemde, terwijl Geert wel gewoon op haar stemde. Dat breekt haar nu op.
En ook dom dat ze haar lenzen in doet naar een proef: er zijn zoveel proeven denkbaar waarbij het hartstikke (Hiukwan: Hasstikke  ;) ;)) onhandig is om lenzen te dragen. Daarmee plaats je jezelf wel buiten de groep.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Ocampa

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 21-09-2008, 21:50:38 »
Aan een spel meedoen waar je de spelregels niet van accepteert.  :-\\ Als je aan ER meedoet weet je dat dat aan elkaar hangt van roddel en intriges. En dan een beetje verongelijkt gaan zitten doen terwijl zij zelf onder een hoedje speelde met het lovecouple Yin en Hans want zij wist precies dat zij op Geert gingen stemmen. Hypocriet dametje.

Geert wordt door hen aangevallen vanwege dat complotgebeuren terwijl Hans en Yin hun eigen complotje hebben, dat is natuurlijk wel duidelijk. Die gaan elkaar er echt niet uitstemmen.

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #11 Gepost op: 21-09-2008, 22:24:55 »
het was kantje boord vanavond, maar dat ze eruit is zou ik alleen maar jammer hebben gevonden als ze zich 100% had ingezet. contrast was iets te groot met die moddermensen en schone hannie.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Ocampa

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 21-09-2008, 22:42:37 »
Hannie kan thuis weer yoghurtjes gaan drinken.  ;)

Als ik daar had gestaan met m'n lenzen in dan had ik echt wel meegedaan met die proef. Het was me mijn eer te na geweest dat mijn teamgenoten moddergevechten aan het voeren waren en dat ik ondertussen met m'n kleren aan en m'n leuke hoedje op rustig mijn watertje aan het drinken was. Je kunt je sowieso afvragen of je wel op je plaats bent als je denkt Expeditie Robinson te kunnen volbrengen met je lenzen in, waarvan je weet dat die nog geen zandkorrel kunnen verdragen. Wees dan wat minder ijdel en zet een bril op.

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 21-09-2008, 22:43:45 »
...en zet een bril op.

mee eens.
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline mooneyeslinda

• Forumlid
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
« Reactie #14 Gepost op: 21-09-2008, 22:51:08 »
neem inderdaad een bril mee.

als ze harde lenzen heeft, zodra daar zand onder komt dat doet inderdaad zeer. ik ehb die dingen gehad, waardeloos. maar ja je weet dat je mee doet aan robinson!

ze had toch ook duikbril mee kunnen nemen, en die dan op doen?

doet me broertje ook met zwemmen. die heeft lenzen maar ook vaak zat een bril..
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Hatch

• Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • The snake
« Reactie #15 Gepost op: 21-09-2008, 23:46:23 »
Ongelovelijk dat ze dit soort mensen casten voor ER.

"Ik mag niet vies worden want ik draag lenzen."

"Je mag niet tegen de anderen zeggen dat ze op mij moeten stemmen, dat vind ik gemene spelletjes."

*zucht*

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 22-09-2008, 10:50:25 »
Ongelovelijk dat ze dit soort mensen casten voor ER.

"Ik mag niet vies worden want ik draag lenzen."

"Je mag niet tegen de anderen zeggen dat ze op mij moeten stemmen, dat vind ik gemene spelletjes."

*zucht*

Het is werkelijk verbazingwekkend dat iemand met zo'n instelling gecast wordt ja, je zou bijna denken dat het opzettelijk is gedaan. Tijdens de selectie moet deze houding toch opgevallen zijn? Het oneerlijkheids-argument was het toppunt voor mij en zo belachelijk dat ik er geen eens verder op in wil gaan.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 22-09-2008, 11:33:27 »
Je kon het natuurlijk ook zien als een manier om zichzelf te redden. Als ze Kyra en Sharon had overtuigd dat het "not done" was om afspraakjes te maken, hadden zij misschien wel spijt gekregen van hun stemafspraak met Geert en hem weggestemd in plaats van Hannie. ;)
Nog even niks.

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 22-09-2008, 12:14:49 »
Als ik daar had gestaan met m'n lenzen in dan had ik echt wel meegedaan met die proef.

Idd, tuurlijk doe je mee, al was het alleen al om je volle inzet te tonen, nu maak je het de anderen wel heel makkelijk om jou weg te laten stemmen.

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 22-09-2008, 13:24:36 »
Ik denk dat ze zich zelf een beetje de das heeft omgedaan.  'Ieder moet voor zich stemmen  bv op de zwakste'  Als je fysiek dan ook werkelijk de zwakste bent, Is het echt niet echt snugger dat te zeggen.  Dan is het niet zo makkelijk om die schietschijf van je kop/rug/kont te laten verdwijnen
« Laatst bewerkt op: 22-09-2008, 13:34:11 door reaver »