Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hannie  (gelezen 20651 keer)

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hannie
« Reactie #20 Gepost op: 22-09-2008, 13:49:02 »
Ben ik met je eens reaver. Ik zei het ook al direct gisteravond: bij stemmen op de zwakste stemmen ze ook op jou, dus geen slimme opmerking van Hannie
Keep calm and eat chocolates!

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 22-09-2008, 16:33:29 »
Je kon het natuurlijk ook zien als een manier om zichzelf te redden. Als ze Kyra en Sharon had overtuigd dat het "not done" was om afspraakjes te maken, hadden zij misschien wel spijt gekregen van hun stemafspraak met Geert en hem weggestemd in plaats van Hannie. ;)

Als dat het geval was dan had ik nog enige sympathie kunnen opbrengen voor het argument, maar ik denk dat je met die veronderstelling Hannie teveel krediet geeft. Dat vergt namelijk tactisch inzicht! Ze bleef zelfs in haar slotwoorden nog de vermoorde onschuld spelen. Misschien wilde ze EP overtuigen van haar absolute integriteit?
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 22-09-2008, 18:21:46 »
Ongelooflijk ze heeft dus keihard staan liegen tegen EP toen haar gevraagd werd of zij iemand had aangesproken. Uit het dagboek van Kyra:

Citaat
De dag van de eilandraad, de spanning loopt hoog op. Ik ben er nog steeds niet uit wie ik moet kiezen. Een man is geen optie die gaan er nodig hebben om proeven te winnen. Sharon kan ik ook niet kiezen, zij is mijn maatje op het eiland. Dus schiet Yin en Hannie over. De keuze is moeilijk Hannie zou ik kiezen omdat ze toch het minst van al een survivaltype is en Yin omdat het iemand is die constant alle aandacht vraagt en toch ook steeds haar eigen zin wil doen. De eilandraad nadert en ik besluit toch op Hannie te stemmen omdat ik denk dat ze de meeste stemmen zal krijgen. Op weg naar de boot begint het bij Hannie te nijpen en ze laat het vallen dat zij Yin en Hans op Geert de Deyn gaan stemmen in de hoop dat ik dat ook zal doen.

Dus mevrouw had wel degelijk een agenda maar wilde die voor EP, de camera crew en het publiek verborgen houden!
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline vriendlief

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #23 Gepost op: 29-09-2008, 00:49:21 »
Ernst-Paul één van de volgende afleveringen, als Hannie de groep moet verlaten : "En vergeet je lenzen niet Hannie!" ;D

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #24 Gepost op: 29-09-2008, 09:21:57 »
Ernst-Paul één van de volgende afleveringen, als Hannie de groep moet verlaten : "En vergeet je lenzen niet Hannie!" ;D

Is het je nog niet opgevallen dat ze groep al verlaten heeft?  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline vriendlief

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 29-09-2008, 21:17:26 »
Is het je nog niet opgevallen dat ze groep al verlaten heeft?  ;D
Had de afl nog niet gezien gisteren.  ;D

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #26 Gepost op: 29-09-2008, 21:47:56 »
Dat hoeft ook niet, ze is er vorige week al uitgegaan! ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 28-10-2008, 08:36:34 »
Jammer dat hannie er al uit is, ik had haar wel eens willen meemaken nu. Zij was enorm boos toen er in het begin sprake was van afspraken, maar dat was natuurlijk nog kinderspel bij de complotten die er nu zijn.

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 28-10-2008, 17:19:47 »
Dan had ze met Yin & Hans samengewerkt en hadden zij nog sterker gestaan? :P
Nog even niks.

Offline ItsAnne

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 29-10-2008, 11:24:26 »
Waarschijnlijk wel

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 29-10-2008, 11:34:02 »
Waar baseren jullie dat op?

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 29-10-2008, 13:40:44 »
Waar baseren jullie dat op?

een beetje opzoekwerk op dit forum en dan snap je het wel  ::vergroot::

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 29-10-2008, 13:43:08 »
een beetje opzoekwerk op dit forum en dan snap je het wel  ::vergroot::

Omdat ze ook een bedrijf heeft? (Eigenlijk twee zelfs) Dat zegt natuurlijk niks, het heeft vooral met de persoonlijkheid te maken. En ik denk niet dat Hannie net zo leugenachtig was dan Hans en Yin.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 29-10-2008, 13:45:32 »
Hannie deed eerder hetzelfde als wat zij verafschuwde. Bovendien deed zij dat samen met Hans en Yin. Denk je dat het toeval was dat zij drieën allemaal op dezelfde stemden?

Zie deze post van Goyathlay
Keep calm and eat chocolates!

Offline ItsAnne

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 29-10-2008, 16:12:13 »
Hannie deed eerder hetzelfde als wat zij verafschuwde. Bovendien deed zij dat samen met Hans en Yin. Denk je dat het toeval was dat zij drieën allemaal op dezelfde stemden?

Zie deze post van Goyathlay

Hierom denk ik dus ook dat Hannie met Yin en Hans zou hebben meegedaan. Ze stemden samen op Geert D toen Hannie moest vertrekken, en ik denk haast (weet niet zeker) dat dit ook afgesproken was