Auteur Topic: [Kandidaat BE] Geert  (gelezen 61973 keer)

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Geert
« Reactie #180 Gepost op: 14-10-2008, 00:08:48 »
Lezen kunnen we allemaal.

Ik niet hoor, maar gelukkig volg ik nu een schriftelijke cursus ::jaja::

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #181 Gepost op: 14-10-2008, 07:57:41 »
En ik snap echt nie was somige mensen irritant vinden aan hen. Hij was tenminste bezig met het spel, gelijk nen echte robinson

ja, de hakbijl verliezen, jaloezie om een vrouw, een echte robinson  ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #182 Gepost op: 14-10-2008, 08:04:16 »
jaloezie om een vrouw, een echte robinson  ::)

Robinson Crusoe kon geen jaloezie om een vrouw hebben, want die was er niet op het eiland :P Dus dat hoort ook niet bij de robinson-waardige (:P) eigenschappen  ;D
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #183 Gepost op: 14-10-2008, 08:24:21 »

Jaloezie om een vrouw? Dat is een zelf bedacht verhaal van de productie omdat er verder geen fluit gebeurde in dat kamp.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #184 Gepost op: 14-10-2008, 14:34:37 »

;D ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #185 Gepost op: 14-10-2008, 14:54:07 »
Jaloezie om een vrouw? Dat is een zelf bedacht verhaal van de productie omdat er verder geen fluit gebeurde in dat kamp.

Die kokosnoot is ook door de productie naar beneden gegooid, het productielid in kwestie kon jammer genoeg niet zo goed mikken ::jaja::

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #186 Gepost op: 14-10-2008, 14:58:26 »
het productielid in kwestie kon jammer genoeg niet zo goed mikken ::jaja::

Ah nee.... Sharon hoeft voor mij geen kokosnoot op haar hoofdje hoor  ::regenboog::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #187 Gepost op: 14-10-2008, 14:59:17 »
Die kokosnoot is ook door de productie naar beneden gegooid, het productielid in kwestie kon jammer genoeg niet zo goed mikken ::jaja::

;D

Vergeet de olie/teer niet: die is ook door de productie over het strand gegoten, om de verhuizing af te dwingen. ::jaja::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Jann

• Forumlid
  • Derde plaats Dixit 2020
« Reactie #188 Gepost op: 14-10-2008, 15:03:24 »

Hij omschrijft zich anders wel in drie woorden o.a. met jaloers.  ::vergroot::
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #189 Gepost op: 14-10-2008, 15:48:14 »
;D

Vergeet de olie/teer niet: die is ook door de productie over het strand gegoten, om de verhuizing af te dwingen. ::jaja::

Ik heb gehoord dat alle dierenwinkels in Maleisië een tijdje zonder vlooien zaten, omdat een Nederlands bedrijf een gigantische order had geplaatst ::jaja::

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #190 Gepost op: 14-10-2008, 15:53:02 »
 ;D
En het onweer is zeker ook door de productie zelf opgewekt...? (met straaljagers die chemische goedjes in de lucht uitstrooien, zoals boven Moskou al gebeurt?)  ;D :P

Offline fan van geert

• Forumlid
  • FAN VAN GEERT
« Reactie #191 Gepost op: 14-10-2008, 22:06:05 »
::rofl:: je bent snel van begrip

sorry ze, ik wist nie da het gebruiken van hoofdletters zo gevoelig was bij sommige, en da ik zo aggressief overkwam...

Offline fan van geert

• Forumlid
  • FAN VAN GEERT
« Reactie #192 Gepost op: 14-10-2008, 22:10:19 »

dus nen echte robinson verliest nooit zijn materiaal, ik denk als er nen echte robinson crusoe zou zijn dat dien ook al is iets verliest ze, en jaloezie? denkt gij nu echt dat hij jaloers is op dien hans? hij heeft gewoon moeite gedaan vo die yin en is volgens mij meer ambetant op zen eigen omda hij nie ingezien heeft wa voor een trut da is... voor mij blijft hij robinson 2008

::bravo:: ::bravo:: geertje rules  ::bravo:: ::bravo::

Offline fan van geert

• Forumlid
  • FAN VAN GEERT
« Reactie #193 Gepost op: 14-10-2008, 22:16:41 »
ik heb hier zelfs al gelezen dat hij seksistisch is om da hij is gezegd heeft dat die yin een schoon kontje had, als ge u aan zo'n dingen ergert he, dan moet ge geen tv mmeer zien, want er word constant gezeverd over vrouwen hun kontje en borsten...
hoeveel mannen zeggen da nie, ge hoort mannen nie anders zeggen ' amai lekker ding of lekker kontje' als ge u daar aan stoort dan is er iets serieus mis met u ze... en mannen die beweren da ze da nie zeggen die denken dat dan wel, en als ze da ook nie denken dan is er serieus iets mis!!!   

::bravo:: ::bravo:: geertje forever!!!!  ::bravo:: ::bravo::

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #194 Gepost op: 14-10-2008, 22:35:07 »
Kun je misschien ook in het Nederlands typen? :)

Offline ItsAnne

• Forumlid
« Reactie #195 Gepost op: 15-10-2008, 08:14:24 »
Kun je misschien ook in het Nederlands typen? :)

Ik wilde net hetzelfde vragen! Ik begrijp dat dit dialect is, maar voor de "dutchies" onder ons absoluut niet te volgen...... ;)

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #196 Gepost op: 15-10-2008, 10:46:55 »
Ik wilde net hetzelfde vragen! Ik begrijp dat dit dialect is, maar voor de "dutchies" onder ons absoluut niet te volgen...... ;)

Ik volg het prima en ben ook gewoon een "dutchie" ::jaja:: (moet je zelf trouwens ook Nederlands blijven typen natuurlijk... :P )
Geniet nooit met mate...

Offline ItsAnne

• Forumlid
« Reactie #197 Gepost op: 15-10-2008, 13:33:24 »
Ik volg het prima en ben ook gewoon een "dutchie" ::jaja:: (moet je zelf trouwens ook Nederlands blijven typen natuurlijk... :P )

O ja natuurlijk: voor de nederlanders onder ons.....

Zo beter? ;)

Overigens kan ik het uiteindelijk wel ontcijferen hoor, moet er alleen een beetje moeite voor doen (en dat is soms erg moeilijk...... )

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #198 Gepost op: 15-10-2008, 13:38:47 »
Ik wil me best opgeven voor tolk hoor  ;D

Offline ItsAnne

• Forumlid
« Reactie #199 Gepost op: 15-10-2008, 13:40:14 »
Ik wil me best opgeven voor tolk hoor  ;D

Dat is goed! De volgende keer dat ik er niet uitkom roep ik je als hulplijn in!  ::ok::