Auteur Topic: [Kandidaat BE] Geert  (gelezen 61978 keer)

Offline Ibung

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [Kandidaat BE] Geert
« Reactie #160 Gepost op: 12-10-2008, 22:13:35 »
toch jammer dat hij er uit is. vond het wel stoer dat hij in de boom ging slapen. en met de gedachte dat hij misschien wel naar een afvallerseiland zou kunnen gaan nog gauw een machete meenemen ::rofl::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #161 Gepost op: 12-10-2008, 22:38:11 »
Haha, die Geert. Eerst vond ik het echt een ontzettende eikel, maar nu begon ik 'm net zowaar grappig te vinden. Hoe hij zich in die paal vastklampte en weer naar boven klom  ::ok::  Hoe hij lekker eigenwijs in de boom gaat slapen (en gelijk heeft-ie!!)  ::ok:: en hoe hij alvast de machete meeneemt voor het afvallerseiland  ::ok::
Goeie actie Geert!! ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 13-10-2008, 10:10:58 door Tweety »
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #162 Gepost op: 12-10-2008, 22:41:31 »
Yin en Hans wilden toch heel graag dat Geert naar het afvallerseiland ging zodat hij later terug kon komen? Op dat eiland kun je natuurlijk alleen maar overleven met de juiste spullen. Het is indirect dus de wens van Yin en Hans dat hij de machete meenam, op die manier was immers die mogelijkheid van terugkeer het grootst.  :P

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #163 Gepost op: 12-10-2008, 22:47:30 »
Snetverderrie ik ben ook nooit tevreden. ::ohno:: Eerst wil ik um weg hebben en nu issie weg en wil ik dat helemaal niet.

Offline reaver

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #164 Gepost op: 12-10-2008, 23:13:21 »
Hij heeft Hans dik bij zijn cojones ::schaam:: waardoor hij stilletjes door de mand valt.  ::ok::

« Laatst bewerkt op: 13-10-2008, 00:11:29 door reaver »

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #165 Gepost op: 13-10-2008, 08:13:43 »
Snetverderrie ik ben ook nooit tevreden. ::ohno:: Eerst wil ik um weg hebben en nu issie weg en wil ik dat helemaal niet.

ik heb dat net zo, hij was irritant, maar hij maakte het geheel wel smeuïger  ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #166 Gepost op: 13-10-2008, 08:39:30 »

ik heb dat net zo, hij was irritant, maar hij maakte het geheel wel smeuïger  ;D

Ha,ha,hoe herkenbaar.Ik verander ook telkens als een blad aan een boom hoor! ::zwaai::

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #167 Gepost op: 13-10-2008, 12:58:00 »
geert, bjorn, ik vond er wel wat overeenkomsten in. vandaar dat ik ze allebei erg mocht. beetje de onbegrepen outcasts met een hart van goud, maatschappelijk betrokken en waarschijnlijk te eerlijk om mee te kunnen gaan in de spelletjes die gespeeld werden.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #168 Gepost op: 13-10-2008, 13:11:37 »
Ik vond Geert een irritant mannetje en ik ben blij dat hij eruit is. ;)

Wat niet wegneemt dat irritante mannetjes het programma inderdaad kleur geven. ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Peking-Robinson

• Forumlid
« Reactie #169 Gepost op: 13-10-2008, 22:57:49 »
Bwa, kvind het eigenlijk niet zo erg dat Geert weg is, kvond hem maar irritant, en niet zoals in 'goed voor het programma'-irritant.

See ya not later Geert!!

Offline fan van geert

• Forumlid
  • FAN VAN GEERT
« Reactie #170 Gepost op: 13-10-2008, 23:05:00 »
 :\'( :\'( :\'( :\'( :( :(  geert is eruit, ale hoe kan da nu, mijne favoriet, de robinson van 2008... Geertje you were the best!!!! Ik hoop da ge er nog terug in komt... xxxxxxxxxxxxx

Offline Peking-Robinson

• Forumlid
« Reactie #171 Gepost op: 13-10-2008, 23:07:46 »
:\'( :\'( :\'( :\'( :( :(  geert is eruit, ale hoe kan da nu, mijne favoriet, de robinson van 2008... Geertje you were the best!!!! Ik hoop da ge er nog terug in komt... xxxxxxxxxxxxx

I don't think so, je kon wel zien aan hem dat hij enorm teleurgesteld was toen hij hoorde dat er dit jaar geen afvallerseiland is.

En daar ging de militair....

Offline fan van geert

• Forumlid
  • FAN VAN GEERT
« Reactie #172 Gepost op: 13-10-2008, 23:11:32 »
En ik snap echt nie was somige mensen irritant vinden aan hen. Hij was tenminste bezig met het spel, gelijk nen echte robinson, blijkbaar zien sommige mensen liever iemand vals winnen, iemand da alleen kan winnen door sterkere eruit te stemmen zegt genoeg over die mensen hun karakter!!!!! En dien Hans heeft nu ook zijne ware aard laten zien, Denkt echt wel dat hij het van het is dat hij gaat winnen, is volgens mij iemand da over lijken gaat!!!!
« Laatst bewerkt op: 14-10-2008, 07:07:36 door Bakkertje, Reden: post aangepast aan de normale lettergrootte »

Offline fan van geert

• Forumlid
  • FAN VAN GEERT
« Reactie #173 Gepost op: 13-10-2008, 23:18:03 »
nATUURLIJK DAT HIJ TELEURGESTELD IS! das toch normaal, hij gaat voor te winnen he, ma speelt het spel op zen eigen manier, eerlijk en hij is mss nie tactisch , ma das juist wa hem zo boeiend maakt, ik zie liever zo'n mensen bezig dan achterbakse mensen met nen dikke nek ze.... Liever iemand als geert de militair dan zo nen doortrapte zakenman als hans ze!!!!!!   Geertje you are still the best, you are (for me) the robinson 2008 !!!!! vind echt spijtig dat je eruit bent!!!!!

::bravo:: ::bravo::Geertje ::bravo:: ::bravo::

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #174 Gepost op: 13-10-2008, 23:19:17 »
 ::megafoon::nou nou we zijn niet doof hoor

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 13-10-2008, 23:23:12 »
Ik vond hem best grappig.  Zijn tirade over yin was er misschien wel een beetje over maar langs de andere kant best begrijpelijk.

Offline fan van geert

• Forumlid
  • FAN VAN GEERT
« Reactie #176 Gepost op: 13-10-2008, 23:33:45 »
::megafoon::nou nou we zijn niet doof hoor

hebt ge het nu persoonlijk tege mij, of begrijp ik het verkeerd?  ::tandpastasmiley::

Offline bettyboub

• Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: 13-10-2008, 23:39:24 »
Ik vin dat Geert de waarheid vertelde op de eilandraad over Hans
Hij denkt echt dat hij het warm water heeft uitgevonden die Hans
Hoop dat de rest hem vlug door zullen hebben ::oink::
« Laatst bewerkt op: 14-10-2008, 07:13:55 door Bakkertje, Reden: tekst aangepast aan normale grootte »

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 13-10-2008, 23:54:30 »
hebt ge het nu persoonlijk tege mij, of begrijp ik het verkeerd?  ::tandpastasmiley::
::rofl:: je bent snel van begrip

Offline dunno

• Forumlid
« Reactie #179 Gepost op: 14-10-2008, 00:06:48 »
Hoofdletters zijn echt niet nodig fan van Geert.  ::tandpastasmiley:: Lezen kunnen we allemaal.

Jammer dat Geert eruit is. Ik begin te vrezen dat het voor mijn favorieten Geert, Kyra en Sharon snel zal voorbij zijn.  ::ohno::

Hij heeft wel lekker geowned met die machete. HAHAHAHA
Idd zoals iemand zei: de eerlijk om dit spel te spelen, een hart van goud en een grote mond...