Auteur Topic: [Kandidaat BE] Geert  (gelezen 61965 keer)

Offline Ibung

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [Kandidaat BE] Geert
« Reactie #140 Gepost op: 7-10-2008, 13:53:27 »
toch knap dat hij zijn mond hield. ik zou yin's ogen hebben uitgekrabt als ze op zo'n superieur toontje tegen me zou pratenhondecommando's zou geven. >:(
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #141 Gepost op: 7-10-2008, 14:04:48 »
toch knap dat hij zijn mond hield. ik zou yin's ogen hebben uitgekrabt als ze op zo'n superieur toontje tegen me zou pratenhondecommando's zou geven. >:(
Nou,idd.Die yin valt mij per aflevering steeds meer tegen zeg!
Geert vind ik mwoh,nog steeds.Ik vond hem nogal rustigjes de afgelopen keer.
Vond hem eigenlijk best zielig.Yin vind ik echt steeds bitchy overkomen.

Offline reaver

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #142 Gepost op: 7-10-2008, 14:15:12 »

Ik vond um deze keer TE rustig. Durfde hij niks te zeggen?
Hij liet zich wel de mond snoeren door Yin bij t eten.

Ik ben van mening dat er een groot verschil is tussen niks durven zeggen en weten wanneer je je mond moet houden.

Tenslotte vroeg hij waarom en kreeg daar geen gepast antwoord op, dan heeft het echt geen nut om tegen een muur van arrogantie te zitten lullen. 

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #143 Gepost op: 7-10-2008, 15:01:32 »
begrepen jullie wat er gaande was met dat eten? Yin pakte uit geert's nap wat eten om het aan een ander te geven terwijl er blijkbaar nog over was. toen hij begon te vloeken (terecht vond ik) werd hij wéér naar zijn mand gestuurd. allemaal heel vreemd.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #144 Gepost op: 7-10-2008, 15:27:44 »
Nou Ibung, ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden, daarvoor hebben we wat weinig informatie.

Geert heeft aan het begin namelijk wel steeds herhaald dat híj vond dat hij het meeste eten nodig had en dat híj dus ook meende recht te hebben op het meeste eten. Ik had het idee dat hij dus gewoon weer meer eten had opgeschept dan de anderen. Dus misschien was de kritiek van Yin wél terecht.

Maar goed, het was allemaal een beetje te vaag in beeld om daar een doorslaggevend antwoord op te kunnen geven.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 7-10-2008, 16:11:14 »
Nou Ibung, ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden, daarvoor hebben we wat weinig informatie.

Geert heeft aan het begin namelijk wel steeds herhaald dat híj vond dat hij het meeste eten nodig had en dat híj dus ook meende recht te hebben op het meeste eten. Ik had het idee dat hij dus gewoon weer meer eten had opgeschept dan de anderen. Dus misschien was de kritiek van Yin wél terecht.

Maar goed, het was allemaal een beetje te vaag in beeld om daar een doorslaggevend antwoord op te kunnen geven.
Hmmmm,en daar zit natuurlijk ook weer iets in.Dat was ik nml vergeten van Geert.

Offline fan van geert

• Forumlid
  • FAN VAN GEERT
« Reactie #146 Gepost op: 8-10-2008, 20:48:50 »
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::die geert is echt gene kwaaie ze, zegt gewoon zen gedacht en soms komt da nogal brut over, ma liever zo dan van die mensen die ma wa meezeveren met de rest in de hoop populair te zijn, geert is gewoon wie hij is, is niet bezig met iedereen zijn symphatie te willen winnen....  ::bravo:: ::bravo::

en die yin weet goe waar ze met bezig is, is heel berekend, zegt nie haar eigen gedacht probeert alles en iedereen naart haar hand te zetten, ze was toch eerst zo ambetant op geert, ma toen ze voelde dat hans nie akoord was prince eruit te stemmen veranderde ze vlug, zal wel haar idee geweest zijn prince eruit te stemmen, want prince zal ze nie zo kunnen manipuleren. prince is ne sterkere kandidaat als zij en da weet ze, daarom dat die eruit moest... die yin is nie te vertrouwen, dikke komediant ja, heel geslepen en vals......

::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: GEERTJE RULES  ::bravo:: ::bravo::

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 8-10-2008, 21:26:08 »
die geert is echt gene kwaaie ze

Volgens mij is hij juist de hele tijd heel kwaad. ::) ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline DaSnake

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 10-10-2008, 16:23:19 »
wat een pracht vent!

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 11-10-2008, 09:30:29 »
Volgens mij is hij juist de hele tijd heel kwaad. ::) ::)
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Ha,ha,ja echt gezellig komt hij niet over op tv.Maar mss is hij in real life wel een lachebek ::pinokkio::

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 12-10-2008, 21:35:09 »
Jammer dat je eruit bent! weer een Robinsonwaardig iemand eruit!

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 12-10-2008, 21:39:40 »
Dom dat hij alleen maar afgeeft op Sarah. Als hij zo tactisch was geweest haar in zijn kamp te krijgen, hadden ze in ieder geval nog een gelijkspel gehad.

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #152 Gepost op: 12-10-2008, 21:40:26 »
En dan? Was Geert T. eruit gegaan? Die had vorige keer al een stem. Geert D toch niet?
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 12-10-2008, 21:44:48 »
Dom dat hij alleen maar afgeeft op Sarah. Als hij zo tactisch was geweest haar in zijn kamp te krijgen, hadden ze in ieder geval nog een gelijkspel gehad.

Sarah kan het goed vinden met HiuKwan en die zit in het dinertje-groepje, dus zou HiuKwan nooit meedoen en Sarah is neergezet als iemand die zelf geen beslissingen neemt, dus als HiuKwan niet meegaat, zal Sarah waarschijnlijk ook niet meegaan. Ik denk dat zijn beste optie was geweest om Geert T te overtuigen dat Hans wegmoest, al was dat ook heel moeilijk geweest.

En dan? Was Geert T. eruit gegaan? Die had vorige keer al een stem. Geert D toch niet?

Geert D had de vorige keer toen Prince wegging vier stemmen tegen gekregen. Geert T heeft - als enige van voormalig zuid - nog nooit een stem tegengekregen.
Nog even niks.

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #154 Gepost op: 12-10-2008, 21:45:45 »
Geert T. heeft ook al eens een stem gekregen hoor. Volgens mij van Hiukwan ofzo... Toch? Nou ga ik wel heel erg aan mezelf twijfelen :P
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Mus20

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 12-10-2008, 21:47:31 »
Wat opzich wel grappig is, is dat er gespeculeerd wordt op een afvallerseiland, die er vervolgens (helemaal) niet is.

Geert ging er echt vanuit dat die er was, dat vond ik wel grappig

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 12-10-2008, 21:47:44 »
Geert T. heeft ook al eens een stem gekregen hoor. Volgens mij van Hiukwan ofzo... Toch? Nou ga ik wel heel erg aan mezelf twijfelen :P

Nee hoor. :P Tijdens de eerste eilandsraad kreeg iedereen behalve Geert T (en Prince & Sarah) een stem tegen. De tweede keer dat zijn team moest stemmen kregen Hicham/Claudia alle stemmen tegen en de derde keer werd Wim unaniem weggestemd (en stemde Wim op HiuKwan).

Ben een statistiekenfreak, dus ik hou dat allemaal bij. :P
Nog even niks.

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #157 Gepost op: 12-10-2008, 21:49:20 »
DE Robinson van dit jaar eruit gestemd. Stelletje laffe honden, Hans voorop. Vanzelfsprekend gevolgd door zijn groupie Yin.

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #158 Gepost op: 12-10-2008, 21:49:47 »
Door de stemmen die hij eerder al kreeg, was Geert van Noord er bij een gelijkspel inderdaad hoe dan ook uitgegaan... Maar hij heeft er dus niet echt alles aan gedaan om zijn vertrek af te wenden, misschien doordat hij er zelf stiekem ook op rekende dat er een afvallerseiland was?

Vorige week werd het Prince kwalijk genomen dat hij niet een uurtje langer heeft doorgevist. Dit keer leek het er ook bepaald niet op dat Geert tot het einde heeft doorgezocht.

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #159 Gepost op: 12-10-2008, 21:51:34 »
DE Robinson van dit jaar eruit gestemd. Stelletje laffe honden, Hans voorop. Vanzelfsprekend gevolgd door zijn groupie Yin.
Waarom 'de Robinson'? Hij heeft het spel slecht gespeeld, klaar uit.
De vorige aflevering deed Geert zelf vrolijk mee aan het complot tegen Prince, geen probleem, maar dan kan ik dit dus ook niet zielig vinden. ::ohno::