Auteur Topic: [Kandidaat BE] Geert  (gelezen 61957 keer)

Offline Expeditie Rob

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Geert
« Reactie #80 Gepost op: 24-09-2008, 03:11:19 »
Ik vind hem (en pardon voor mijn taalgebruik) een lul!
Ik iriteer me mateloos aan zijn gezeur,
en hij komt gewoon heel onsympathiek op mij over...

Het enige wat ik wel leuk vind aan hem is dat hij tenminste het spel speelt,
ik hou wel van die complotten, houd het spannend...
There's no show like a reality show ;)

Offline dunno

• Forumlid
« Reactie #81 Gepost op: 24-09-2008, 20:27:37 »
Die kerel is gewoon dom bezig. Wat is nu het nut van de harmonie in de groep te breken? Volgende aflevering krijgt hij de rekening mogelijk wel.
Ik begrijp hem deels wel in zijn kritiek op Yin. Ze komt nogal 'onbetrouwbaar-als een mannenverslindster' over. Lijkt mij ook niet echt een betrouwbaar type.
Hij moet bovendien Nederlands leren, dat als leraar (weliswaar slechts mechanica, en ik mag dat zeggen, ik ben zelf Vlaming  ::trots::)

Hannie mag er van mij ook wel zijn hoor.  ::roos::

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 24-09-2008, 20:47:34 »

Hij moet bovendien Nederlands leren, dat als leraar (weliswaar slechts mechanica, en ik mag dat zeggen, ik ben zelf Vlaming  ::trots::)

Ik ben ook Vlaming en ben van mening dat dialect zijn charmes heeft.  Het is soms alleen een beetje onverstaanbaar voor mensen die het niet kennen ::rofl::
Ik heb tot op heden nog niet te veel Belgen gezien op ER die het AN correct toepassen...

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 24-09-2008, 20:51:27 »
Vanuit bepaalde perspectieven kan harmonie binnen de groep gevaarlijk zijn. Als je sociale vaardigheden in vergelijking met de andere kampleden tekort schieten kan chaos leiden tot een voordeliger situatie. Het instigeren van chaos in de groepsfase is wel riskant met het oog op de samensmelting, maar in een uitzichtloze positie een voortreffelijk wapen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 24-09-2008, 20:57:27 »
De harmonie doorbreken kan ook handig zijn om een alliantie te vormen tegen een groepje die nooit een stem aan elkaar zouden geven.

Offline dunno

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 24-09-2008, 21:01:18 »
Dat is wel waar. Dat Yin/Hans er volgende keer kan uitliggen heb ik me ook bedacht.
(wat ik niet zo erg zou vinden, Hans is een beetje een schoothond en Yi, mja ze doet niets verkeerd, maar ik heb er een raar gevoel bij.)

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #86 Gepost op: 24-09-2008, 22:00:26 »
Of het hem gaat lukken, hangt nog wel af van de vraag of hij Sharon en Kyra écht aan zijn kant heeft weten te krijgen, of dat ze Hannie gewoon echt de slechtste vonden en nu alsnog op Geert gaan stemmen...
Voor henzelf zou het tactisch gezien véél beter zijn om met Geert in zee te gaan.

Maar ja, dan moeten ze wel tegen het vooruitzicht kunnen dat ze nog enkele weken met Geert op het eiland moeten zitten. ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Marlie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #87 Gepost op: 28-09-2008, 21:42:55 »
Ik begin me toch een beetje zorgen te maken over de kloten van Geert.
Er komt al vanalles uithangen ::vlagrechts:: ::vlaglinks::?

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 28-09-2008, 21:44:34 »
Wat een maniak. Hij is smoor is op Yin, maar omdat zij niets met hem wil, gaat hij zich wel heel raar afreageren. Volgende week mag ze van hem niet eens meer bij wijze van begroeting iemand van Kamp Zuid op de wang zoenen!  ::oink::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 28-09-2008, 21:46:06 »
Die vent spoort gewoon niet!!

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 28-09-2008, 21:49:44 »
Hij is erg bezitterig richting Yin.

Bovendien begint hij dingen nu al om te draaien:
Eerst zei hij nog dat Yín hém niet meer zag staan.
Nu zegt hij tegen Kyra dat híj degene was die haar niet meer moest, omdat hij haar 'door had'. ::vergroot:: ::vergroot::

Zie je wel vaker, dat iemand die afgewezen is, doet alsof ie zélf de ander heeft afgewezen, om zijn ego te beschermen...

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 28-09-2008, 22:03:27 »
Zei hij nou dat ie een gat zou graven er haar erin zou gooien als t zijn vrouw was?
Wil ik zijn vrouw wel eens meemaken, moet een onderdanig typetje zijn!!!

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 28-09-2008, 22:12:35 »
Die heeft hij juist niet, dáárom wilde hij iets met Yin! ;)

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 28-09-2008, 22:18:37 »
Jawel, in afl.1 zei hij dat hij nooit rustig kon zitten en altijd bezig was. Terwijl zijn vrouw rustig buiten een boekje kon gaan zitten lezen. Of was dat die andere van dat andere team wat zo op hem lijkt, qua uiterlijk.

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #94 Gepost op: 28-09-2008, 23:23:56 »
Wat een maniak. Hij is smoor is op Yin, maar omdat zij niets met hem wil, gaat hij zich wel heel raar afreageren. Volgende week mag ze van hem niet eens meer bij wijze van begroeting iemand van Kamp Zuid op de wang zoenen!  ::oink::

Ik denk dat hij wel meevalt. Hij zou dr beter aan doen haar echt links te laten liggen, dus niet boos over maken, maar die Yin is heel geniepig bezig vind ik :) Maar jij bent een man, jij ziet dat niet miss ::) :P
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 29-09-2008, 00:37:41 »
Enge vent, met z'n ongezonde obsessie voor Yin.

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 29-09-2008, 00:39:56 »
Hij was trouwens niet te verstaan tijdens z'n tirade. Ik vraag me echt af of de ondertitelaars het wel konden volgen. Ik denk het niet.

Pff, wat is er zo aantrekkelijk aan die Yin? Zulke types, daar moet je doorheen prikken.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #97 Gepost op: 29-09-2008, 00:48:21 »
En toch ben ik blij dat Geert er (nog) in zit, want door hem is het wel een heel stuk minder saai.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 29-09-2008, 08:04:37 »
En toch ben ik blij dat Geert er (nog) in zit, want door hem is het wel een heel stuk minder saai.

ben ik met je eens  ::jaja::

maar ik moest er wel om lachen, zegt ie ineens dat hij Yin doorhad en haar daarom links liet liggen. Kyra wist ook wel beter  ;D
Keep calm and eat chocolates!

Ocampa

• Gast
« Reactie #99 Gepost op: 29-09-2008, 08:22:03 »
Tja Geert.... Hij zou (voor zijn eigen bestwil) af en toe even moeten nadenken voor hij wat roept. Natuurlijk is het duidelijk dat Yin achterbaks is, maar om dat telkens maar hardop te roepen. Kyra en Sharon zijn het op zich best wel met hem eens volgens mij inzake yin, maar omdat hij zich zo aanstelt zien ze hem ook niet echt zitten volgens mij.