Auteur Topic: [Kandidaat BE] Geert  (gelezen 61942 keer)

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Geert
« Reactie #20 Gepost op: 7-09-2008, 22:00:45 »
Opgeblazen door Hannie? Ik vond juist dat ze wat suffig reageerde. :-\\ Ze had hém wel wat harder aan mogen pakken! ::jaja:: Je laat je toch niet zo beledigen?! ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 7-09-2008, 22:07:31 »
Opgeblazen door Hannie? Ik vond juist dat ze wat suffig reageerde. :-\\ Ze had hém wel wat harder aan mogen pakken! ::jaja:: Je laat je toch niet zo beledigen?! ???

Ze was er de volgende dag nog over aan het praten, dus het zat haar duidelijk dwars. Ik vond het niet echt een grove belediging. Ze vroeg zelf of Geert al dan niet dacht of zij in staat was om daar te overleven, tja dan kan je het hem moeilijk kwalijk nemen dat hij een eerlijk antwoord geeft. Alhoewel het in het kader van het spel beter voor Geert was geweest om een diplomatieker antwoord te geven.
« Laatst bewerkt op: 7-09-2008, 22:09:24 door Goyathlay »
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 7-09-2008, 22:15:04 »
Nee, zij begon er niet echt zelf over. Geert begon zich eerst hardop af te vragen of de anderen dachten ieder voor zich te kunnen overleven. Iedereen zei "Ja", maar het was direct duidelijk dat hij die vraag stelde omdat hij zelf dacht van niet. Daarom stelde Hannie haar retorische vraag: Jij denkt dat ik niet zou overleven?

Ik weet niet of het een ontactische zet is geweest van Geert, ik hoop natuurlijk van wel. Maar ik denk dat hij het heel doordacht zo gespeeld heeft, om een zondebok te creëren. Hij hoopt dat de anderen met hem meegaan en Hannie ook 'zwak' vinden. Soms werkt het en gaan 'meelopers' domweg met degene met de grote mond (in dit geval Geert meestemmen). Soms balen mensen alleen maar van zo'n vent.
Ik hoop op het laatste!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 7-09-2008, 22:24:21 »
Nee, zij begon er niet echt zelf over. Geert begon zich eerst hardop af te vragen of de anderen dachten ieder voor zich te kunnen overleven. Iedereen zei "Ja", maar het was direct duidelijk dat hij die vraag stelde omdat hij zelf dacht van niet. Daarom stelde Hannie haar retorische vraag: Jij denkt dat ik niet zou overleven?

Ik weet niet of het een ontactische zet is geweest van Geert, ik hoop natuurlijk van wel. Maar ik denk dat hij het heel doordacht zo gespeeld heeft, om een zondebok te creëren. Hij hoopt dat de anderen met hem meegaan en Hannie ook 'zwak' vinden. Soms werkt het en gaan 'meelopers' domweg met degene met de grote mond (in dit geval Geert meestemmen). Soms balen mensen alleen maar van zo'n vent.
Ik hoop op het laatste!

Ze begon er inderdaad niet zelf over, maar stelde Geert wel de vraag waar het haar 'allemaal' om ging. Het was niet tactisch van Geert omdat hij bijna alle vrouwen tegen zich in het harnas joeg. Hij kreeg echter net op tijd door dat hij zichzelf daarmee niet populair zou maken en kon de overige vrouwen tevreden stellen met zijn antwoord.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Ocampa

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: 7-09-2008, 22:31:16 »

Beledigen? Ze stelt een vraag en krijgt daar een eerlijk antwoord op, onderbouwd met argumenten. Wat is daar beledigend aan?

Bovendien kan Hannie als zakenvrouw echt wel wat hebben hoor, die heeft wel voor hetere vuren gestaan.
« Laatst bewerkt op: 7-09-2008, 22:43:14 door Ocampa »

Offline xj900s

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #25 Gepost op: 8-09-2008, 07:18:15 »
Geert was al niet mijn favo (maar wat kan je daarvan zeggen na 1 afl.) en nu nog minder..... ::ohno::
Na Hannie en de bijl weet ik zeker dat hij niet mijn favo is.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 8-09-2008, 08:06:35 »
Echt opvallend dat de minst aantrekkelijke vrouw de minste survivaller is volgens Geert. Yin zou het zo kunnen denkt hij, en Kyra en Sharon ook wel...
Keep calm and eat chocolates!

Ocampa

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: 8-09-2008, 08:43:20 »
Echt opvallend dat de minst aantrekkelijke vrouw de minste survivaller is volgens Geert. Yin zou het zo kunnen denkt hij, en Kyra en Sharon ook wel...

Minst aantrekkelijke vrouw? Dat vind jij dan blijkbaar, ik vind het wel meevallen. Vind het nogal een subjectieve conclusie van jou.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 8-09-2008, 08:53:51 »
Minst aantrekkelijke vrouw? Dat vind jij dan blijkbaar, ik vind het wel meevallen. Vind het nogal een subjectieve conclusie van jou.

Klopt. En ik vind haar zeker niet onaantrekkelijk. Dat is een overhaaste conclusie van jou. Ik vind alle dames er goed uit zien, Hannie zeker ook. Maar men vindt over het algemeen (en Geert vindt in het bijzonder) Yin aantrekkelijker.

Hannie komt op mij erg goed over, ze is ondernemend, ze staat voor wat ze zegt en ze verschuilt zich niet  ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 8-09-2008, 14:03:57 »
Ik vind Geert heel kleinerend overkomen.
Hij komt op mij over ofdat hij zichzelf erg goed vind.
Ook die opmerking over dat zeewier enzo.
Volgens mij kan Hannie gewoon niks goed doen in zijn ogen.
Jammer dat hij zich daar zo over opwind,hij kan beter meer op zijn spullen letten dan dat gezever over zewier,yoghurtjes ,vlees en Hannie.
Maar goed,zo komt hij op mij over.
Hij doet mij een beetje aan van Gogh denken ::pinokkio::

Offline Da Wizz

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 9-09-2008, 19:25:49 »
Het is best wel vervelend om Geert zo veel in beeld te zien, als je hem niet zo mag. Zijn uitspraak over "yoghurtje de kat" vond ik dan wel weer leuk. :D

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 9-09-2008, 19:40:41 »
Het is best wel vervelend om Geert zo veel in beeld te zien, als je hem niet zo mag. Zijn uitspraak over "yoghurtje de kat" vond ik dan wel weer leuk. :D

Zijn uitspraak was eigenlijk

'Met een yoghurtje heeft mijn kat gegeten'.

Offline Da Wizz

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 9-09-2008, 19:58:06 »
O, was het dan verkeerd ondertiteld of had ik het verkeerd verstaan?  :P

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 9-09-2008, 20:11:11 »
O, was het dan verkeerd ondertiteld of had ik het verkeerd verstaan?  :P

Letterlijke quote van Geert.

Het dialect: Een yoegoertje, dermee hee mijn poes geeten 

--> Een yoghurtje, daarmee heeft mijn poes gegeten

Ik weet niet hoe dat bij jullie ondertiteld werd maar bij ons ging het over eten :-)
« Laatst bewerkt op: 9-09-2008, 20:12:51 door reaver »

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 9-09-2008, 20:27:38 »
--> Een yoghurtje, daarmee heeft mijn poes gegeten

En... wat was de grap?  ::) ???

Offline Avalon

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 9-09-2008, 20:40:52 »
Wat een zeikwijf, die Geert.

Alleen maar gezeur over eten, vissen lijkt me dan handiger dan in het bos je bijl verliezen.

Dat onverstaanbare gebrabbel van hem irriteert me ook.

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #36 Gepost op: 9-09-2008, 20:58:50 »
Beledigen? Ze stelt een vraag en krijgt daar een eerlijk antwoord op, onderbouwd met argumenten. Wat is daar beledigend aan?

Wat waren die argumenten ook alweer?

"Ik weet dat gewoon!" ??? Sterk argument! ::)

Ik vond het trouwens ook niet echt beledigend maar meer dom en getuigen van vooroordelen.
Geniet nooit met mate...

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 9-09-2008, 21:11:18 »
En... wat was de grap?  ::) ???

Heb online eens gaan zien naar de Nederlandse versie en daar wordt het ondertiteld: 'Yoghurtje, zo zou ik mijn poes kunnen noemen'.
« Laatst bewerkt op: 9-09-2008, 21:17:34 door reaver »

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #38 Gepost op: 9-09-2008, 23:31:53 »
Weet nog niet wat ik van die Geert vind,aan de ene kant is het natuurlijk oerstom om die bijl kwijt te raken en het verbaasde me dat hij geen stemmen kreeg op de eilandraad. Als Dirk niet zo slap en ziek was geweest denk ik dat hij zeker wat stemmen gehad zou hebben. Hij zorgt wel voor grappen in de groep maar ik vind hem ook kortzichtig en sexistisch tegenover sommige vrouwen. Zijn opmerking raakte nog kant nog wal. Iedereen overleefd op een andere manier in Robinson. Andere mensen dragen op een andere manier hun steentje bij. Probleem met types als Geert, Bjorn dat ze totaal niet sociaal zijn en snel piepen dat andere niet kunnen overleven en zij wel. Frank was voor mij een mooie balans tussen survival en socialiteit. Denk niet dat Geert het lang vol gaat houden.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Hatch

• Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • The snake
« Reactie #39 Gepost op: 10-09-2008, 13:41:09 »
Onderontwikkelde en slecht opgevoede vent die Geert. Bah!