Auteur Topic: [Kandidaat BE] Geert  (gelezen 61932 keer)

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[Kandidaat BE] Geert
« Gepost op: 28-08-2008, 12:03:48 »
In dit topic alles over Geert!

« Laatst bewerkt op: 28-08-2008, 22:05:43 door Megan, Reden: foto toegevoegd »
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Geert
« Reactie #1 Gepost op: 31-08-2008, 21:22:54 »
Vermoeiend type. :-\\
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #2 Gepost op: 31-08-2008, 21:42:01 »
Hij mist een heel stuk van de bovenkant van zijn rechter oor. ::oink::

Hij is niet zo heel vrouwvriendelijk lijkt het. :-\\
Geniet nooit met mate...

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #3 Gepost op: 31-08-2008, 21:43:08 »
Ik vind hem tot nu toe vervelend. Meteen lullen over de kont van de vrouw voor je en volgende week gaat hij ook nog alle vrouwen afkraken? Nee, niet mijn style...

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #4 Gepost op: 31-08-2008, 22:06:27 »
Vorig jaar liep er ook zo'n manneke met zo'n zelfde soort hoedje rond te springen, zou Geert net zo zijn/worden  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Avalon

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 31-08-2008, 23:38:52 »
Zijn opmerkingen over het lekkere kontje voor hem vond ik nogal sexistisch overkomen.
Alsof het mij iets boeit wat hij van de kont van iemand anders vindt!

Ik vind hem er zelf niet uit zien, knapte echt af op dat half afhakte oor die niet echt opvalt onder z'n pet.

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #6 Gepost op: 1-09-2008, 00:50:55 »
gevalletje van typecasting, zo eentje móet er blijkbaar altijd bijzitten. dat oor is wel kinky.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Avonne

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 1-09-2008, 03:48:08 »
Typecasting, ongetwijfeld.

Zo'n type "male chauvenist pig" waarbij je niet eens de moeite neemt om mee te argumenteren, aangezien enige logica toch op dorre grond valt.

Ben wel benieuwd wat er volgende week met hem is (vooruitblik "en toen ging alles mis").
Hmm... misschien dan toch getypecast op Leedvermaak met de grote L?

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 1-09-2008, 07:56:01 »
Zijn opmerkingen over het lekkere kontje voor hem vond ik nogal sexistisch overkomen.

Ik vind hem er zelf niet uit zien, knapte echt af op dat half afhakte oor die niet echt opvalt onder z'n pet.

Ik knapte ook wat op hem af, vanwege zijn opmerkingen tegen en over de vrouwen. Maar om zijn oor afknappen? Hij kan er zelf vast niets aan doen...
Keep calm and eat chocolates!

Ocampa

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 1-09-2008, 08:26:20 »

Het kan jou niks schelen wat iemand van iemand anders haar kont vind, maar meld daarna gelijk wel dat je afknapt op iemands oor.  ::rofl::

Offline Jolene

• Forumlid
  • ER oud-deelneemster
« Reactie #10 Gepost op: 1-09-2008, 17:59:19 »
Ik knapte ook wat op hem af, vanwege zijn opmerkingen tegen en over de vrouwen. Maar om zijn oor afknappen? Hij kan er zelf vast niets aan doen...

Ben het met je eens over zijn oor... en zelfs als hij er wel wat aan had kunnen doen, zal het niet expres geweest zijn. Maar het maakt wel dat je vragen in je op voelt komen Hoe dat zo gekomen is...
En ach kom zeg. Waarom zouden die mannen dat over een lekkere kont niet mogen zeggen? Het is nu eenmaal zo dat mannen zo in elkaar zitten en zo 'gemaakt' zijn.

Als dat niet zo was dan zouden er lang zoveel mensen niet zijn op de wereld. Niet dat IK daar rouwig om zou zijn. De wereld is mij te vol met mensheid...
zwartenwitisgrijs

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #11 Gepost op: 1-09-2008, 18:01:53 »
En ach kom zeg. Waarom zouden die mannen dat over een lekkere kont niet mogen zeggen? Het is nu eenmaal zo dat mannen zo in elkaar zitten en zo 'gemaakt' zijn.

Sterker nog, volgens mij zijn vrouwen net zo hoor. ::jaja:: ::vergroot::
Geniet nooit met mate...

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 6-09-2008, 07:10:27 »

Niet gaan veralgemenen he,want daar zou ik niet eens durven naar kijken,laat staan er een opmerking over maken  ::) ::)

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 7-09-2008, 21:16:31 »
Wat een onsympathiek figuur, zoals hij die Hannie afkraakt om haar in een zwakke positie te brengen. ::niet-ok:: En maar zeuren over hoeveel hij wel niet wil eten; iedereen heeft toch zeker honger!

Zo te zien komt boontje straks om zijn loontje... >:D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 7-09-2008, 21:17:41 »
Raar dat ze zeiden dat Geert alle vrouwen er van langs gaf, terwijl het eigenlijk alleen Hannie was...

Ocampa

• Gast
« Reactie #15 Gepost op: 7-09-2008, 21:18:38 »
Geert heeft gelijk: op zo'n eiland is één ding belangrijk en dat is eten. Alles wat je doet moet gericht zijn op het vinden van eten.

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 7-09-2008, 21:19:49 »
Maar dat doet die Hannie toch juist? We zien haar wier en schelpen verzamelen! Volgens mij is dat heel wat effectiever dan allerlei dingen knutselen die uiteindelijk toch niet werken en dan je bijl verliezen?

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 7-09-2008, 21:37:07 »
Opmerkelijk dat hij geen één stem kreeg. Ik had er toch zeker wel een paar verwacht. Blijkbaar was Dirk zo overduidelijk kapot dat iedereen het zeker wist.

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #18 Gepost op: 7-09-2008, 21:47:00 »
Geert jongen, je hebt flink geluk gehad, amai de enige bijl verliezen  ::niet-ok::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 7-09-2008, 21:58:07 »
Raar dat ze zeiden dat Geert alle vrouwen er van langs gaf, terwijl het eigenlijk alleen Hannie was...

Na het zien van de voorstukjes had ik op zijn minst een veldslag verwacht tussen de feministen en Geert. Dat bleef ons bespaard, het werd allemaal nogal opgeblazen door Hannie. Ik geloof trouwens niet dat Hannie zonder hulpmiddelen en gedurende een lange periode in staat is om te overleven op een onbewoond eiland. Dat is namelijk maar voor een select groepje weggelegd. Ik betwijfel overigens ook of Geert daarvoor wel de nodige kwaliteiten bezit.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."