Auteur Topic: [Kandidaat BE] Geert  (gelezen 61936 keer)

Offline ootje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [Kandidaat BE] Geert
« Reactie #100 Gepost op: 29-09-2008, 11:00:41 »
Tja Geert.... Hij zou (voor zijn eigen bestwil) af en toe even moeten nadenken voor hij wat roept. Natuurlijk is het duidelijk dat Yin achterbaks is, maar om dat telkens maar hardop te roepen. Kyra en Sharon zijn het op zich best wel met hem eens volgens mij inzake yin, maar omdat hij zich zo aanstelt zien ze hem ook niet echt zitten volgens mij.

Maar waarom is Yin dan achterbaks? Ik heb haar nog nergens op kunnen betrappen. Ze is mooier dan de andere vrouwen, dat zou er wel eens mee te maken kunnen hebben. En die Geert? Bah!
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Ocampa

• Gast
« Reactie #101 Gepost op: 29-09-2008, 12:59:50 »
Maar waarom is Yin dan achterbaks? Ik heb haar nog nergens op kunnen betrappen. Ze is mooier dan de andere vrouwen, dat zou er wel eens mee te maken kunnen hebben.

Mooier dan die andere vrouwen? Dat is nogal subjectief. En ik zie al helemaal niet in wat dat met achterbaksheid te maken zou hebben.

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #102 Gepost op: 29-09-2008, 14:33:21 »
En toch ben ik blij dat Geert er (nog) in zit, want door hem is het wel een heel stuk minder saai.
Helemaal mee eens!!!!
Echt ...maar vind hem wel een mafketel,beetje erg psycho!!!
Zou zomaar eens een stalker kunnen zijn.
Wel lachen zo"n mafketel op tv.
Thuis kunnen we ons lekker ergeren aan zijn idiote gedrag.
Zo"n types moeten er altijd inzitten  he.
Ik heb wel medelijden met zijn vrouw.
Ik wist echt niet dat er nog van die achterhaalde neandertalers bestonden.
Wat zou zijn vrouw hier toch allemaal van denken als ze zijn beelden ziet?
Ik pakte meteen mijn biezen.
Als mijn vriend zich zo druk ging maken over een andere vrouw dan ging bij mij wel een lichtje branden.
Ook al zijn de beelden gemonteerd...hij lult teveel over die Yin.
Hij moet survivalen en niet zeuren.
Hun zeuren toch ook niet meer over die verloren bijl!!! ::ohno:: ::rofl::
Heeft ie trouwens wel een partner?
Heb nml de kennismakingsaflevering gemist.

Ocampa

• Gast
« Reactie #103 Gepost op: 29-09-2008, 14:47:10 »
...mafketel...psycho...stalker...mafketel...achterhaalde neandertaler...

Nou nou, het zit je nogal hoog? Ik noemde deelnemer Loek een keer een rat en kreeg daar van een moderator gelijk een waarschuwing voor, maar dat valt reuze mee vergeleken met wat jij hier even het net opslingert.

Of ben je misschien Yin die op deze manier zich even af wil reageren.  ::zwaai::

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #104 Gepost op: 29-09-2008, 15:12:37 »
ik vind geert goed te pruimen hoor, ik mag hem wel. zoveel raars of maniakaals doet hij toch niet??? mijn idee is dat hij met de expeditie meedoet met het duidelijk doel om het spel goed (volgens zijn idee)en serieus te spelen en zover mogelijk te komen. beetje een no nonsensman met een tikkeltje naïeveteit in zich.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 29-09-2008, 15:30:37 »
Nou nou, het zit je nogal hoog? Ik noemde deelnemer Loek een keer een rat en kreeg daar van een moderator gelijk een waarschuwing voor, maar dat valt reuze mee vergeleken met wat jij hier even het net opslingert.

Of ben je misschien Yin die op deze manier zich even af wil reageren.  ::zwaai::
Ha,ha,nee helemaal niet hoor.
Ben trouwens ook niet zo"n fan van Yin.
Ik vind Hiukwan helemaal geweldig.
En idd,wie weet krijg ik hier ook nog een waarschuwing.
Maarrehhh,tis wel leuk zo"n Mafketelige psycho in de ER-groep.
ik vind geert goed te pruimen hoor, ik mag hem wel. zoveel raars of maniakaals doet hij toch niet??? mijn idee is dat hij met de expeditie meedoet met het duidelijk doel om het spel goed (volgens zijn idee)en serieus te spelen en zover mogelijk te komen. beetje een no nonsensman met een tikkeltje naïeveteit in zich.
Ja,en ieder zijn ding he..wat de een raar gedrag vind hoeft de ander nog niet raar te vinden.
Ik blijf hem een vreemde eend vinden[op tv] ::)
Ook erg lullig voor zijn vrouw om je partner te zien die zich zo druk maakt om een andere vrouw.

Ik hoop dat hij die Yin ff uit zijn hoofd zet en echt voor het spel gaat.
Daar is ie voor gekomen toch?
Hij zeurt nog meer dan dat ik doe als ik mijn maandelijkse periode heb!!! ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 29-09-2008, 15:33:09 door anatje »

Ocampa

• Gast
« Reactie #106 Gepost op: 29-09-2008, 15:45:32 »
Ook erg lullig voor zijn vrouw om je partner te zien die zich zo druk maakt om een andere vrouw.

Nee, zo zit het helemaal niet. Hij maakt zich druk om Yin om hoe ze is, niet omdat hij er verliefd op is. Dat heb jij er zelf van gemaakt. De anderen ergeren zich ook aan haar, dat bleek gisteren maar weer.

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 29-09-2008, 16:14:14 »
Nee, zo zit het helemaal niet. Hij maakt zich druk om Yin om hoe ze is, niet omdat hij er verliefd op is. Dat heb jij er zelf van gemaakt. De anderen ergeren zich ook aan haar, dat bleek gisteren maar weer.
Kan me niet herinneren dat ik het woord verliefd heb gebruik.
Heb alles even nagelezen,maar kan het echt niet terugvinden.
Maar mss kijk ik er wel overheen hoor.
Dat is dan niet wat ik  er eigenlijk mee bedoel.
In ieder geval vind ik gewoon in het kort gezegt dan nogmaals...
Hij moet zich niet zo druk maken om die Yin.
En idd,ik vind dat het ,,lijkt",dat hij zich druk maakt om dat hele Yin-gedoe,alsof hij jaloers is.
Snappie?
Het lijkt wel of hij jaloers is omdat hij geen aandacht meer van Yin krijgt en dat hij dacht dat ze iets speciaals hadden.
In het begin was ze zo close met hem en nu stoot ze hem af en papt ahw met Hans aan[in zijn ogen..Denk ik].
Want waarom maakt hij zich dan zo druk om haar.
Ik heb ook eerder geschreven dat ik me wel voor kan stellen dat je daarvan over de zeik bent maar ik vind zijn reacties gewoon overdreven.
En nogmaals..ik vind dit dan nog steeds niet leuk voor zijn partner om te zien.
 ::pinokkio:: ::zwaai::

Dus omdat de rest zich ook ergeren ligt alles aan Yin?
Ze zijn allebei irritand ::zwaai::
oooh,sorry voordat ik boze reacties krijg...dit is mijn mening he.
mss zijn deze mensen in het gewone dagelijkse leven superrrliefffffff ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 29-09-2008, 16:18:19 door anatje »

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
« Reactie #108 Gepost op: 29-09-2008, 16:18:10 »
Geert is gewoon zo'n bruut die zich niet altijd normaal kan verwoorden, en dan krijg je dat het lijkt dat hij 'verliefd' leek..
Ik snap het aan de ene kant wel, als ik bv heel close was met iemand, echt een maatje zeg maar, en dan na een week besta je opeens niet meer voor die persoon.. dan zou ik me dat ook aantrekken..
Maar hoe hij het verwoord.. het is niet helemaal juist, maar goed, jullie weten natuurlijk niet wat er allemaal wel niet speelde destijds.. ze laten eigenlijk ook maar een klein deel zien van de werkelijkheid.. wat wil je ook, er is maar 50 min beeld..

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 29-09-2008, 16:22:41 »
Ik heb hem al gevonden Ocampa.
Mijn woord Verliefd.
Staat bij Yin.
Maar ik heb erin gezet..het lijkt alsof hij verliefd is als je je zo druk maakt om een vrouw.
Dus ik maak er echt niet van dat hij verliefd is maar zo komt het op mij en vele kijkers over.
Sorry als dit je gekwetst heeft ::rofl:: ::rofl::

Zit je maar te dollen hoor!
Zo"n serieuze boel anders hier op het forum!!!!

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #110 Gepost op: 29-09-2008, 16:23:49 »
Misschien is Ocampa zelf Geert? ::) --> ;)<--
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Ocampa

• Gast
« Reactie #111 Gepost op: 29-09-2008, 16:26:16 »
Ik heb hem al gevonden Ocampa.
Mijn woord Verliefd.
Staat bij Yin.
Maar ik heb erin gezet..het lijkt alsof hij verliefd is als je je zo druk maakt om een vrouw.
Dus ik maak er echt niet van dat hij verliefd is maar zo komt het op mij en vele kijkers over.
Sorry als dit je gekwetst heeft ::rofl:: ::rofl::

Zit je maar te dollen hoor!
Zo"n serieuze boel anders hier op het forum!!!!

Haha, nee hoor, om mij te kwetsen moet je toch beter je best doen.  ;)

Ocampa

• Gast
« Reactie #112 Gepost op: 29-09-2008, 16:27:29 »
Misschien is Ocampa zelf Geert? ::) --> ;)<--

Nee. Ik ben zelfs niet eens een Belg.  ::tandpastasmiley::

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 29-09-2008, 16:37:59 »
Nee. Ik ben zelfs niet eens een Belg.  ::tandpastasmiley::
Ik ook niet!
Zou Geert hier trouwens undercover zijn? ::oink::

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 29-09-2008, 17:11:39 »
Wat ik wel al gezien heb is dat geert altijd klaar staat om werkelijk iets te doen of te helpen ipv van enkel wat ideetjes te verkondigen  ;)

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 29-09-2008, 17:25:15 »
Wat ik wel al gezien heb is dat geert altijd klaar staat om werkelijk iets te doen of te helpen ipv van enkel wat ideetjes te verkondigen  ;)
En dat klopt ::zwaai::

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #116 Gepost op: 29-09-2008, 17:30:39 »
Ik weet niet of jullie E.P. wel eens hebben horen praten over de combinatie seks en Expeditie Robinson? "Na vier dagen ben je het gevoel helemaal kwijt". OK, Lydia heeft dat opzich weerlegd, maar wat was wel een uitzondering (foto's die deze site verschenen en vervolgens weer heel snel werden gehaald toonde dat Lydia in het normale leven nou ook niet de meest kuise persoon is).
Dat Geeft verliefd zou zijn op Yin, vind ik echt onzin. Het is verdorie geen GTST dit! Hij ergert zich alleen aan haar gedrag. Als elke andere vrouw zo zou doen als Yin, had hij zich er naar mijn mening ook aan geërgerd.

En nee, ik ben niet Geert, ik ben Willem.

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 29-09-2008, 19:05:18 »
Ik weet niet of jullie E.P. wel eens hebben horen praten over de combinatie seks en Expeditie Robinson? "Na vier dagen ben je het gevoel helemaal kwijt". OK, Lydia heeft dat opzich weerlegd, maar wat was wel een uitzondering (foto's die deze site verschenen en vervolgens weer heel snel werden gehaald toonde dat Lydia in het normale leven nou ook niet de meest kuise persoon is).
Dat Geeft verliefd zou zijn op Yin, vind ik echt onzin. Het is verdorie geen GTST dit! Hij ergert zich alleen aan haar gedrag. Als elke andere vrouw zo zou doen als Yin, had hij zich er naar mijn mening ook aan geërgerd.

En nee, ik ben niet Geert, ik ben Willem.
Wow,ik wist niet dat je kwaad werd! ::zwaai::

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 29-09-2008, 19:08:15 »
Het lijkt af en toe wel een real -life soap met al dat geroddel en gezanik tegen elkaar.
Leuk toch?Of zie ik dat nou verkeerd?.Wij genieten er thuis in ieder geval van. Verliefd of niet verliefd, het blijft speculeren en dat is juist het leuke ervan. ::pinokkio::

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #119 Gepost op: 29-09-2008, 19:29:39 »
Hij is echt enorm op z'n ego getrapt door Yin  ;D
Vet grappig om te zien ;)
(niet dat ik Yin nou zo geweldig vind, maar oke)
Hij gaat af en toe wel ver in z'n uitspraken, dan denk ik wel: hooo kalm even
Hij haalt het niet tot de finale gok ik.
« Laatst bewerkt op: 29-09-2008, 19:32:54 door Evenstar »
First you go backwards, but then forwards again