Auteur Topic: [Kandidaat BE] Geert (met bril)  (gelezen 70613 keer)

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Geert (met bril)
« Reactie #100 Gepost op: 26-10-2008, 21:56:09 »
Geert houdt zich erg op de achtergrond, maar tot nog toe volgt hij exact dezelfde koers als Hans, Yin en HiuKwan, dus wat betreft complotten is hij geen haar beter of slechter dan dat drietal.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #101 Gepost op: 26-10-2008, 21:57:17 »
Geert houdt zich erg op de achtergrond, maar tot nog toe volgt hij exact dezelfde koers als Hans, Yin en HiuKwan, dus wat betreft complotten is hij geen haar beter of slechter dan dat drietal.

Wat betekent dat ie het goed doet!

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #102 Gepost op: 26-10-2008, 22:02:49 »
Zeker, daar heb je helemaal gelijk in.

Maar ik bedoel vooral te zeggen dat het ergens wel vreemd zou zijn om hem als een soort heilige te beschouwen, die het méér verdient om te winnen dan Hans of Yin.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 26-10-2008, 22:06:02 »
Nee oké, maar hij is toch wel wat meer ROBINSON-WAARDIG (hehe  :P)

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 26-10-2008, 22:09:25 »
Daar ben ik het dus niet mee eens. ;)

Over hypocrisie gesproken: wie werd er de vorige aflevering ook alweer zo boos op Sharon en Kyra dat ze samen met Geert D. een complot tegen hem gehad zouden hebben?  ::hypocriet:: En wie zit er nu zelf wel heerlijk veilig binnen een complot?

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 26-10-2008, 22:12:55 »
Tja, volgens mij is er geen kandidaat (of persoon op deze wereld) die niet hypocriet is. ;)
Nog even niks.

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 26-10-2008, 22:14:34 »
Tsja, ik kijk stiekem nog wel eens naar de survival skills. Nou dan komt Geert toch op nr. 1.

Ach ja, het is 1 en al complot.

Zoals m'n moeder zei: Wat een gedoe om 1 stem (Dat Kyra er uit was), waarom krijgen we niet een proef te zien ofzo?

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 26-10-2008, 22:40:28 »
Verschil tussen Hans en Geert is dat als Geert recht op de man af wordt gevraagd hij een eerlijk antwoord geeft. Hans niet, die gaat gewoon glashard zitten liegen. Zoals vorige week toen Hans beweerde dat hij niet uit tactische overwegingen stemde, terwijl Geert gewoon eerlijk toegaf wél tactisch te stemmen. Geert is in ieder geval een kerel, Hans een bange wezel.

Offline mozzer

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 26-10-2008, 22:59:01 »
geert is voor mij de meest zouteloze kandidaat ooit.
ik snap ook niet dat hij door de screening is gekomen  ???

totaal geen tv-persoonlijkheid whatsoever.... de crew zal ook wel moeite hebben een beetje zendtijd met hem te vullen.... hij zegt nooit wat en loopt alleen maar als een soort debiele lakei achter hans aan...

echt boring!!!!

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 26-10-2008, 23:00:42 »

Offline Marlie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #110 Gepost op: 26-10-2008, 23:56:58 »
Ik denk dat Geert t spel meer in zijn koppie speelt en ogen en oren goed gebruikt. Hij jaagt niemand tegen zich in t harnas. Je hoort geen onvertogen woord over hem.En waarom zou hij een tv-persoonlijkheid moeten zijn om mee te mogen doen. (Was Björn ook niet)

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #111 Gepost op: 27-10-2008, 08:13:53 »

totaal geen tv-persoonlijkheid whatsoever.... de crew zal ook wel moeite hebben een beetje zendtijd met hem te vullen.... hij zegt nooit wat en loopt alleen maar als een soort debiele lakei achter hans aan...

echt boring!!!!

Die SM-boy opmerking kon ik wel waarderen anders  ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 27-10-2008, 18:45:22 »
We krijgen hem weinig in beeld te zien en wat er dan te zien is de laatste afleveringen maar  ???

Hij is van de overblijvers de enige die perfect zijn plan zal kunnen trekken op een onbewoond eiland.  Maar het stoorde me een beetje dat hij voorstelde om tijdens het uitklaringspoging van Sharon en Sarah om erover op te houden wellicht om z'n eigen positie in heel het gebeuren niet open te stellen.

Zijn reactie op het stemgedrag van Sharon en Kyra vond ik ook wat overdreven, hij zat toch ook in het meerderheidsgroepje tegen Geert D.

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 28-10-2008, 04:48:07 »
Geert gaat in een zetel naar de finale, als het niet met Hans & Yin is, dan wel met HiuKwan en Sharon.

Vergeet niet dat er om bij de laatste 2 te komen nog 1 of 2 proeven zullen zijn, en dat kan dan wel weer een verschil maken.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 28-10-2008, 04:56:13 »
Precies..Zet hem samen met Hans op een bankje in de finale en op wie zullen de weggestemde kandidaten dan stemmen..... ::)

Van mij mag hij ook wel winnen ::ok::

Tenzij dat de anderen dom blijven.
Normalieter windt hij van Hans en Yin in de finale, maar appropo, is er dit jaar een televoting of niet?
Want eigenaardig genoeg heeft die Hans nog steeds aanhangers hoor, en Geert is nu eenmaal niet zo vaak in beeld geweest.

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 28-10-2008, 05:04:12 »

echt boring!!!!

Veel spektakel moet je idd van hem niet verwachten, maar toch liever zo dan zo een arrogante, l****, l****, a**** showman als Hans.
« Laatst bewerkt op: 28-10-2008, 08:21:22 door Megan, Reden: censuur toegepast »

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 28-10-2008, 17:39:06 »
Veel spektakel moet je idd van hem niet verwachten, maar toch liever zo dan zo een arrogante, l****, l****, a**** showman als Hans.

Wel moderator, wat ik geshreven heb is wat ik van de man gezien en gehoord heb. En dat is een keuze die hij volgens mij zelf gemaakt heeft.

Let wel, ik heb het wel degelijk over Hans als Robinson, niet over de Hans in het dagdagelijkse leven.  Daar kan uiteraard wel degenlijk een wezenlijk verschil in zitten.

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 28-10-2008, 18:12:52 »

Let wel, ik heb het wel degelijk over Hans als Robinson, niet over de Hans in het dagdagelijkse leven.  Daar kan uiteraard wel degenlijk een wezenlijk verschil in zitten.

Here we go again  :-\\

Offline rode duivel !

• Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 28-10-2008, 18:43:57 »
gaan vanaf nu alle topics over Hans ???::)

dus .....

back to Geert T.

ps wat ik tot nu toe zag ... je bent echt goed bezig ... der zijn er hier die met enige trots kijken ...
Moi

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 28-10-2008, 18:45:42 »
Wel moderator, wat ik geshreven heb is wat ik van de man gezien en gehoord heb. En dat is een keuze die hij volgens mij zelf gemaakt heeft.

Waar je het ook over hebt, het is toch niet nodig om dat door middel van scheldwoorden duidelijk te maken? ::)  :)
Zo van: ik vind jou een $%#%$^^%! en $**&! en $#@%^##$! Maar hé, ik heb het alleen over jou als forummer, niet als mens, dus dan moet het kunnen hè.  ::hypocriet::
Dat is natuurlijk een beetje raar. :) Schelden is hier sowieso niet nodig.

O, om nog even iets  ::ontopic:: te zeggen... ::hypocriet:: Ja, ja, die Geert hè, die Geert, ja, hij is er wel, maar je hoort hem nauwelijk, nee, ja, dat moest ik toch even kwijt.  ::hypocriet:: ;) ;)