Auteur Topic: [Kandidaat BE] Geert (met bril)  (gelezen 70592 keer)

Offline TheeZakje

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Geert (met bril)
« Reactie #60 Gepost op: 13-10-2008, 20:30:31 »
Geert! Ik hoop dat je wint!  ::joehoe::

Offline Peking-Robinson

• Forumlid
« Reactie #61 Gepost op: 13-10-2008, 23:04:40 »
Ik denk dat Geert volgende aflevering er uit zal gestemd worden, aangezien hij deze eilandraad nogal veel stemmen gekregen. Tenzij hij immuniteit wint tenminste.

Offline dunno

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 14-10-2008, 00:12:31 »
Onmogelijk, gezien kamp zuid niet op mekaar stemt en de verbintenis tussen zuid en Yin, Hans beter zijn dan die met Kyra en Sharon.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #63 Gepost op: 14-10-2008, 00:13:03 »
Ik denk dat Geert volgende aflevering er uit zal gestemd worden, aangezien hij deze eilandraad nogal veel stemmen gekregen. Tenzij hij immuniteit wint tenminste.

Geert is onderdeel van het etentjespact, dus ik denk niet dat hij wegmoet.

Offline rode duivel !

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 14-10-2008, 11:16:11 »
kan er mij hier iemand zeggen in welke aflevering ze hebben gezien of gehoord dat er een pact is ...ik hoorde de vier niet echt een deal sluiten ...

Offline langkousonline

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #65 Gepost op: 14-10-2008, 11:20:13 »
kan er mij hier iemand zeggen in welke aflevering ze hebben gezien of gehoord dat er een pact is ...ik hoorde de vier niet echt een deal sluiten ...

Hebben ze ook niet gedaan volgens mij. Tenminste niet met zoveel woorden..Het is een aanname van de overblijvers geweest?
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 14-10-2008, 11:56:15 »

Het woord pact of afspraak is zelf niet gevallen

maar;
In aflevering 6 bij de kennismaking zie je Yin tegen Hiukwan (in haar oor)zeggen 'Ik ga voor ons vieren'  Erna hoorde Sharon  met de wind mee een gesprek op dat ze met 4 over willen blijven.

Offline rode duivel !

• Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 14-10-2008, 12:11:55 »
van alle complotten die er tot op heden zijn geweest kregen we steeds beeldmatriaal
dat er een band is tussen de vier is niet te ontkennen
maar een echte afspraak heb ik niet gezien
wel zeggen ze alle vier openlijk dat ze een band hebben
dat is net iets anders dan een complot

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #68 Gepost op: 14-10-2008, 14:34:36 »
nou ja, complot, afspraak...soms heb je genoeg aan een half woord.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: 14-10-2008, 21:02:36 »
Je hoeft zoiets natuurlijk ook niet uit te spreken. Je kunt ook een "vriendengroep" te hebben die het zo goed met elkaar kunnen vinden dat ze elkaar niet weg zullen stemmen, maar nooit het woord "complot" gebruiken. ;)
Nog even niks.

Offline vriendlief

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 15-10-2008, 23:11:07 »
Het werd hem op de eilandraad al warmpjes onder zijn voeten. Hij is volgens mij de volgende die gaat. ::jaja::

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 16-10-2008, 08:20:03 »
Het werd hem op de eilandraad al warmpjes onder zijn voeten. Hij is volgens mij de volgende die gaat. ::jaja::

Nee dat is nagenoeg onmogelijk. De afspraak is dat de leden van zijn Kamp ZUid niet op elkaar stemmen en Hans en Yin stemmen ook niet op hem (eet-clubje en bovendien mogen ze Geert graag, Hans heeft dat zelfs hardop gezegd). De volgende die gaat is Sharon of Kyra. Die maken immers deel uit van geen één groepje. Wat dat betreft had Geert (met z'n oor) wel gelijk in wat hij zei in zijn afscheidspraatje met die Evi. Het is al lang bekend wie er met z'n allen naar de finale willen. Alleen eventuele immuniteit voor iemand anders zou daar nog vernadering in kunnen brengen.
« Laatst bewerkt op: 16-10-2008, 08:33:55 door Stanley_Yelnats »

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #72 Gepost op: 17-10-2008, 01:00:40 »
Kan dan wel een werker zijn op het eiland, komt me vrij kleurloos over. Ga hem alvast niet missen.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #73 Gepost op: 19-10-2008, 20:37:29 »
Daar zakt er weer één genadeloos door de mand... ::niet-ok::

Hij mag zelf stemmen op wie hij wil, maar anderen niet op hem? ::rofl:: ::ohno::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 19-10-2008, 21:45:49 »
Heeft het lot nu wel of niet beslist?  ??? ::vergroot::

Het moet voor zo'n Sarah nu toch zo klaar als een klontje zijn dat Geert de boel zit de beduvelen?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #75 Gepost op: 19-10-2008, 21:47:18 »
Misschien dat Sarah & HiuKwan erop vertrouwen dat Geert T hun trouw blijft als ze met z'n vijven zijn?  ???
Nog even niks.

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #76 Gepost op: 19-10-2008, 22:05:21 »
Ik vind Geert T ook geen suikere koffie, hij kan wel Robinsoncapiciteiten hebben maar met bepaalde dingen vind ik hem niet eerlijk genoeg waarom, zou je moeten liegen zeg gewoon eerlijk voor wie je gekozen hebt ik wist dat hij voor Hans zou kiezen en kan goed met hem vinden, dus het lot bepaalde TOEVALLIG Hans ja hoor, maar dat van Sarah was wel toeval, die zit beetje tussen 2 kampen lijkt het wel en een belangrijke schakel in het spel maar, ik hoop niet dat hij de Robinsonner word van 2008 en daar begint het beetje wel op te lijken helaas.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 19-10-2008, 22:10:15 »
In dit geval zou ik ook niet gezegd hebben dat ik gekozen had. Vind t een prima oplossing van Geert. Zo is er voor niemand reden om op hem te stemmen, wat dan ook niet gebeurd is.

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 19-10-2008, 22:13:20 »
Zo te zien heeft hij wél het lot laten beslissen, maar dan liegt hij dus keihard tegen Sarah en Hans.

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 19-10-2008, 22:16:39 »
Zo te zien heeft hij wél het lot laten beslissen, maar dan liegt hij dus keihard tegen Sarah en Hans.

Zo te zien?  ???

Hoe heb je dat gezien dan? Het was toch duidelijk dat hij er zelf twee koos?