Auteur Topic: [Kandidaat BE] Geert (met bril)  (gelezen 70590 keer)

Offline weener01

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Geert (met bril)
« Reactie #20 Gepost op: 22-09-2008, 15:07:44 »
Deze Geert hoor je niet, je ziet hem bijna niet totdat hij de gewoon de finale haalt ::jaja::

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: 22-09-2008, 15:08:20 »
Grote kans van  ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 22-09-2008, 15:26:16 »
Zaten er nu krabbetje is zijn krabben-trechter-dam-val?

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #23 Gepost op: 22-09-2008, 19:29:28 »
Goed dat je het zegt, daar was ik ook heel benieuwd naar! ::jaja::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
« Reactie #24 Gepost op: 22-09-2008, 19:57:44 »
Ja de val heeft gewerkt hoor.. elke nacht hoorden we.. plop.. plop en dan zeiden we: weer een sullige krab die erin is gevallen haha..

maar we hebben in totaal niet veel gevangen hoor.. maar iets is beter dan niets nietwaar?

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 22-09-2008, 20:00:26 »
Aha, leuk om te weten! ::ok:: ::ok::
En heeft hij de val op Tengah ook weer opgebouwd?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline weener01

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 24-09-2008, 14:28:19 »
Was die val alweer vergeten, zo simpel dat ik afvraag waarom ze er niet eerder zijn gekomen ::bravo::

En alle kleine beetjes helpen

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 24-09-2008, 14:35:27 »
zo simpel dat ik afvraag waarom ze er niet eerder zijn gekomen

Wim zei in aflevering 2 tegen Hicham ook iets van een krabbenval.  Ik denk wel dat er al inventieve vallen in het verleden  gebruikt zijn maar misschien bewust niet getoond aan de kijker/toekomstige kandidaten  >:D

Ocampa

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: 24-09-2008, 15:58:16 »

Leuk onderschrift.  ::rofl::

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 24-09-2008, 19:01:21 »
 ::rofl:: En dan die blik erbij. ;D ::ok::

Offline rode duivel !

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 24-09-2008, 21:12:15 »
ja en dan die blik erbij ... echt een "grappig moment" ...

hij en hans lijken voor mij de beste kandidaten om robinson te winnen, maar ik vrees dat ook zij door complotten 'als de sterkste' vroeger naar huis zullen worden gestuurd .... wat ieder jaar toch gebeurd

Offline vriendlief

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 24-09-2008, 23:33:34 »
Gaat volgens mij de finale halen.  ::ok::

Offline TessaLondon

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 25-09-2008, 11:32:07 »
Ik vind Geert (met bril ::rofl::) erg sympathiek overkomen en kan volgens mij nog heeeeel ver komen!

Tessa

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 12-10-2008, 22:31:03 »
Deze stemming was dus ook even een wake-up call voor deze Geert. Blijkbaar is hij niet zo popi bij 3 leden van de groep. maar aangezien hij bij de 1e-klas reizigers hoort (zoals andere Geert dat zo mooi noemde) kan hij nog ver komen. Die vier hebben immers al afgesproken dat zij niet op elkaar gaan stemmen. En Yin maar beweren "er zijn geen afspraken gemaakt". Maar eens te meer geeft dat weer blijk van haar leugenachtige karakter.
« Laatst bewerkt op: 12-10-2008, 22:44:09 door Stanley_Yelnats »

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 12-10-2008, 23:48:04 »
Wie stemde er nu op deze Geert?
Snap niet waarom maar Geert ik hoop dat je er iets tegen gaat doen.

(En eigenlijk wil ik je iets zeggen maar als t mag doe ik dat liever in een pm ik w8 wel op een reactie van je, t doet geen haast.)

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 12-10-2008, 23:51:26 »
(En eigenlijk wil ik je iets zeggen maar als t mag doe ik dat liever in een pm ik w8 wel op een reactie van je, t doet geen haast.)

Wow, spannend!  ::regenboog::

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 13-10-2008, 08:15:37 »
Wie stemde er nu op deze Geert?

dat is vrij gemakkelijk, dat moeten Kyra, Sharon en Geert D zijn geweest. Van Hans en Yin hebben we de stem gezien, en de andere 3 van Zuid zouden niet op een kamp Zuid lid stemmen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 13-10-2008, 08:41:46 »
Deze stemming was dus ook even een wake-up call voor deze Geert. Blijkbaar is hij niet zo popi bij 3 leden van de groep. maar aangezien hij bij de 1e-klas reizigers hoort (zoals andere Geert dat zo mooi noemde) kan hij nog ver komen. Die vier hebben immers al afgesproken dat zij niet op elkaar gaan stemmen. En Yin maar beweren "er zijn geen afspraken gemaakt". Maar eens te meer geeft dat weer blijk van haar leugenachtige karakter.

Ja,dat klopt.Ze bleef bewerebn dat ze geen afspraken hadden gemaakt,en dan ff die shot op het gezicht van Geert.Ik vond dat glashard liegen hoor,of zie ik dat verkeerd?

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 13-10-2008, 11:49:52 »
Ja,dat klopt.Ze bleef bewerebn dat ze geen afspraken hadden gemaakt,en dan ff die shot op het gezicht van Geert.Ik vond dat glashard liegen hoor,of zie ik dat verkeerd?

Nee, heb ik eerder ook al geschreven.
Ik word onpasselijk als ik Yin glashard hoor beweren dat er geen stemafspraken gemaakt zijn en dat het toch nog o zo spannend gaat worden wie eruit gestemd gaat worden.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 13-10-2008, 12:00:09 »
Misschien was het ook helemaal niet nodig om expliciet af te spreken dat Geert van Noord eruit gestemd moest worden.
Misschien heeft Geert van Noord wel zoveel ergernis opgewekt bij de andere kandidaten (met uitzondering van Kyra en Sharon) dat ieder voor zich hem er sowieso al uit wilde hebben.
Ga maar na:
1. Geert T. stemt sowieso niet op zijn voormalig kampgenoten HiuKwan en Sarah. En met Hans en Yin kan hij het goed vinden. Dan moet hij dus een keuze maken tussen Geert van Noord, Sharon en Kyra.
2. Idem voor HiuKwan: stemt niet op Geert T. en Sarah, en ook niet op Yin en Hans. Dus Geert D, Sharon of Kyra.
3. Idem voor Sarah.
4. Yin stemt niet op Hans, Geert T, of HiuKwan en dat zij niet zulke dikke vrienden met Geert D  was, is inmiddels wel duidelijk.
5. Idem voor Hans.

Dus op die manier is het vertrek van Geert van Noord best te verklaren zónder stemafspraken.