Auteur Topic: [Kandidaat BE] Geert (met bril)  (gelezen 70620 keer)

Offline Tweety

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [Kandidaat BE] Geert (met bril)
« Reactie #160 Gepost op: 3-11-2008, 14:04:13 »
Tsja Geert, misschien was het van Yin gewoon niet zo handig om voor de camera om je nek te gaan hangen. Dat wat Hiukwan zei was 1) behoorlijk netjes uitgedrukt en 2) had iedereen allang gezien natuurlijk.

Ik neem aan dat je inmiddels wel inziet dat het niet achterbaks was van 'dat meisje' maar gewoon heel slim gespeeld.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline bieneke

• Forumlid
« Reactie #161 Gepost op: 3-11-2008, 14:25:32 »
Het is natuurlijk ook wel een beetje met twee maten meten; Hans, die letterlijk, VOOR DE CAMERA OP EEN EILANDRAAD, verkondigt dat hij afspraken maakt, maar dat daarmee niet is gezegd dat hij zich daar ook aan zal houden. Daar zegt meneer Pardon niets over, terwijl nu zelfs voor de grootste sukkel duidelijk moet zijn, dat je Hans niet verder kunt vertrouwen dan je neus lang is. Hiu-Kwan heeft zich aan de afspraak gehouden; ze hadden afgesproken om de eerste drie keer niet op elkaar te stemmen, dit was de vierde ronde.Bovendien ben ik benieuwd wat Geert had gedaan had the shoe beenn on the other foot...

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #162 Gepost op: 3-11-2008, 16:41:58 »
Voor Geert kwam zijn verplicht vertrek echt uit de lucht vallen. Daarom ook dat "Pardon?"... hij had dit niet verwacht.
En volgens mij had hij het de eerste ook totaal niet mee gekregen, omdat hij er vol van overtuigd was dat HiuKwan eruit ging.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline reaver

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #163 Gepost op: 3-11-2008, 16:48:35 »
toen Hans tegen hem bezig was vorige keer over dat hij teleurgesteld was in Sarah omdat ze zwak presteerde in proeven, had ik eigelijk ook iets van Geert heeft tijdens de proeven toch ook niet echt fameus gepresteerd ofwel?
Een proef die eerst tegen zijn zin was wint hij dan  :-\\
Vond zijn off camera uitleg ook wel ::niet-ok::

Nog even over zijn eindverklaring tegen EP
Hij wilde Hiu haar positie nog veilig stellen. Hoe kan je dat doen als je weet dat er oorspronkelijk 3 van de 4 stemmen tegen haar was  ??? misschien heeft hij die verklaring nog off camera gegeven  ;D
« Laatst bewerkt op: 3-11-2008, 22:53:40 door reaver »

Offline rode duivel !

• Forumlid
« Reactie #164 Gepost op: 3-11-2008, 19:57:16 »
inderdaad 'een woord is een woord'
zo ken ik je  ...

Offline L..

• Forumlid
« Reactie #165 Gepost op: 3-11-2008, 23:05:10 »
Ik ben er van overtuigd dat geert net hetzelfde zou gedaan hebben (zijn 'woord' breken)
moest hij in dezelfde positie verkeren als die waar Hui-Kwan nu in zat.
Dus afkomen met een uitleg als 'een woord is een woord' vind ik nogal flauw en hypocriet.

Zijn uitleg tegen Hui-Kwam om de dingen die ze zei over Yin bij de eilandraad niet zo uitdrukkelijk voor de camera te zeggen vond ik ook belachelijk. Dat sloeg totaal op niets.
Bij dat spel was iedereen unaniem over 't feit dat yin het meest geniet van mannelijke aandacht, en dat wat iedereen weet en wat iedereen ook op het scherm ziet mag dan niet voor tv-kijkend vlaanderen & nederland uitgesproken worden ? Zijn uitleg sloeg nergens op...

En indd, zo'n goeie kandidaat vond ik hem ook niet. Behalve dan met de proef van dat vleeseten heeft hij niet echt iets laten zien

Offline dunno

• Forumlid
« Reactie #166 Gepost op: 3-11-2008, 23:07:47 »
Hoe lullig dat hij er zichzelf uitgooide door op Sharon te stemmen+het voorheen nog eens aan Hui-kwan te zeggen.  ::tandpastasmiley::

Ik herinner mij Sarah wel zeggen dat kamp zuid beslist had om de eerste 4 eilandraden na de samensmelting niet op elkaar te stemmen. Bij mijn weten waren deze 4 reeds voorbij Geert.

Ik vind het wel jammer. Hij is was een redelijk neutrale kerel. Toch wel de 'lesser of 3 evils' die eruit gaat. Ik had er liever 2 andere uit zien gaan...

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: 4-11-2008, 04:05:37 »
dat komt er van als je jezelve te warm hebt ingedommeld tussen die andere 2.

Als je enig spelinzicht had gehad, en de ballen aan je lijf, was je naar die 2 meiden gestapt en Yin eruit gekegeld,daar kon je toch niet van winnen in de finaleproeven.

Eigenschuld, dikken buld.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 4-11-2008, 09:05:03 »
Ik ben erg benieuwd hoe Geert Hiukwan keihard gaat afstraffen, zoals hij in het eindgesprek met EP gezegd heeft.

???

Offline sallysan

• Forumlid
  • Sarah & SIENNA..
« Reactie #169 Gepost op: 4-11-2008, 09:19:06 »
Wel slim gespeeld van Hiu, maar spijtig genoeg ten koste van jou!
Had graag die 2 andere ( st***t)vliegen zien vertrekken, vond het ook wel
heel spijtig dat je eerder aan de kant van 'die 2' stond, maar denk
dat je ogen ook wel achteraf open zullen gaan. Maar in mijn opzicht
was je de naam Robinson waardig, had je graag zien winnen, jij & Hiu
waren mijn favorieten...
Bouw ondertussen maar een feestje op RAWA!
Het ga je goed Geert!  ::ok::
Alles moet kapot!

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #170 Gepost op: 4-11-2008, 11:44:15 »
inderdaad 'een woord is een woord'
zo ken ik je  ...

Hij was alleen even vergeten wat er ook alweer afgesproken was. ;D
Geniet nooit met mate...

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #171 Gepost op: 4-11-2008, 12:25:04 »
Ik ben erg benieuwd hoe Geert Hiukwan keihard gaat afstraffen, zoals hij in het eindgesprek met EP gezegd heeft.

???

Hij zei toch dat Hiukwan door de anderen keihard afgestraft ging worden? Geert kan alleen op de laatste eilandraad nog wraak nemen of proberen Hiukwan bij de overige juryleden zwart te maken. Ik denk zelf niet dat Geert zo haatdragend is, na de aanvankelijke ontgoocheling zal hij wel tot het besef zijn gekomen dat Hiukwan dit laatste redmiddel wel moest aangrijpen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Suus16

• Forumlid
« Reactie #172 Gepost op: 4-11-2008, 18:11:47 »
Mss heb ik het gemist? Maar had Geert zijn bagage bij zich of niet? Ik denk van niet  ::tandpastasmiley::, op zijn reactie afgaande was hij ervan overtuigd dat hij niet weggestemd zou worden HI, HI.  ::rofl:: ::rofl::

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: 4-11-2008, 18:51:22 »
Mss heb ik het gemist? Maar had Geert zijn bagage bij zich of niet? Ik denk van niet  ::tandpastasmiley::, op zijn reactie afgaande was hij ervan overtuigd dat hij niet weggestemd zou worden HI, HI.  ::rofl:: ::rofl::

Hiu zei hier(ik weet niet welk topic) dat Geert wel z'n rugzak mee had genomen.

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #174 Gepost op: 5-11-2008, 02:20:42 »
Hij zei toch dat Hiukwan door de anderen keihard afgestraft ging worden? Geert kan alleen op de laatste eilandraad nog wraak nemen of proberen Hiukwan bij de overige juryleden zwart te maken. Ik denk zelf niet dat Geert zo haatdragend is, na de aanvankelijke ontgoocheling zal hij wel tot het besef zijn gekomen dat Hiukwan dit laatste redmiddel wel moest aangrijpen.

juist ja, en de andere op Rawa zullen dat ook zo wel zien.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 5-11-2008, 16:35:31 »
Geert, neem afscheid.

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 5-11-2008, 16:38:31 »
Pardon?

Offline langkousonline

• Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: 5-11-2008, 17:44:58 »
NEEM afscheid!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 5-11-2008, 17:59:57 »
 ::megafoon::Pardon ?

Offline langkousonline

• Forumlid
« Reactie #179 Gepost op: 5-11-2008, 18:10:52 »
tja..Het zij zo hè..
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."