Auteur Topic: [Kandidaat BE] Sarah  (gelezen 46669 keer)

Offline Millesime

• Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Sarah
« Reactie #120 Gepost op: 27-10-2008, 23:24:54 »
 Ik had noch Sharon noch Sarah graag zien weggaan vandaag. Maar ik gaf Sarah toch een streepje voor. Zij had voor nog veel tegenwind kunnen zorgen tegen het geweld en het achterbaks gedoe van Yin en Hans... Maar helaas... Het heeft niet mogen zijn...

Offline ItsAnne

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #121 Gepost op: 28-10-2008, 12:27:38 »
Ik had noch Sharon noch Sarah graag zien weggaan vandaag. Maar ik gaf Sarah toch een streepje voor. Zij had voor nog veel tegenwind kunnen zorgen tegen het geweld en het achterbaks gedoe van Yin en Hans... Maar helaas... Het heeft niet mogen zijn...

Ben ik helemaal met je eens! Had toch liever gehad dat Sarah nog in de expeditie zat dan Sharon. Ze hebben allebei niet veel te melden gehad tot nu toe, maar had toch een positiever gevoel bij Sarah.... jammer  ::ohno::

Offline cb en rv

• Forumlid
« Reactie #122 Gepost op: 2-11-2008, 12:09:30 »
Sarah: de enige die die **&&%$$^@@@// van een Hans doorhad. Maar waarom gaf je hem nou geen gewicht met de proef

Offline sallysan

• Forumlid
  • Sarah & SIENNA..
« Reactie #123 Gepost op: 4-11-2008, 09:39:16 »
Sarah: de enige die die **&&%$$^@@@// van een Hans doorhad. Maar waarom gaf je hem nou geen gewicht met de proef

Omdat ze wist dat Hiu & Geert gewicht aan Sharon zouden geven en het ging, in die aflevering, tussen Sarah of Sharon..
ze moesten hun eigen hachje zien te redden, anders had ze zeker en vast de gewichtjes bij hem laten hangen, daar ben ik zeker van!  ::joehoe::
Alles moet kapot!

Offline peterb

• Forumlid
« Reactie #124 Gepost op: 26-11-2008, 22:09:53 »
Sarah ::bravo:: Super meid ::bravo::

Offline ItsAnne

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 1-12-2008, 11:39:12 »
Ik wil toch nog even zeggen dat ik het geweldig vond hoe Sarah Hans toch maar even goed toesprak op de finale eilandraad. Hans met zijn olifanten geheugen! ;)

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 1-12-2008, 11:39:44 »
Ik wil toch nog even zeggen dat ik het geweldig vond hoe Sarah Hans toch maar even goed toesprak op de finale eilandraad. Hans met zijn olifanten geheugen! ;)

"Verstand he..."
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline ItsAnne

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 1-12-2008, 13:03:26 »
O ja, dank je Hans ;)

Offline Peking-Robinson

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #128 Gepost op: 1-12-2008, 23:59:36 »
Sarah da was super van je toen je hans aansprak met "Jij met uw olifantenverstand..."
Dat was lichtjes geniaal!! :D You go girl!!!

En dees mag ook gezegt worden: je zag er toch wel prachtig uit eh ;)

Offline sallysan

• Forumlid
  • Sarah & SIENNA..
« Reactie #129 Gepost op: 2-12-2008, 10:37:13 »
Sarah da was super van je toen je hans aansprak met "Jij met uw olifantenverstand..."
Dat was lichtjes geniaal!! :D You go girl!!!

En dees mag ook gezegt worden: je zag er toch wel prachtig uit eh ;)

Ja, inderdaad, ze zag er weer goe uit hé!
 ::joehoe::
Alles moet kapot!

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 2-12-2008, 12:05:54 »

Vermits jij Sarah hier wat vertegenwoordigt, heeft Sarah ook geleden als ze terugkwam van het eiland : haaruitval, pijn aan de maag, vreetbuien ????

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 2-12-2008, 12:12:22 »

Nou ja ehm.... Sarah zei: "olifantenverstand" en Hans verbeterde dat zelf naar "geheugen" ;)  ::nieuwsgierig::

Maar dat terzijde   8)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline sallysan

• Forumlid
  • Sarah & SIENNA..
« Reactie #132 Gepost op: 2-12-2008, 13:55:51 »
Vermits jij Sarah hier wat vertegenwoordigt, heeft Sarah ook geleden als ze terugkwam van het eiland : haaruitval, pijn aan de maag, vreetbuien ????

Dat viel allemaal goed mee, enkel had ze enorme last van buikkrampen,
maar daar had ze op het eiland ook al last van, maar al bij al, niets speciaals..
En wat betreft die vreetbuien: die kwamen er vrij snel, zoals denk ik bij alle afvallers, op Rawa, zin in alles!
Alles moet kapot!

Offline ItsAnne

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 2-12-2008, 15:26:51 »
Nou ja ehm.... Sarah zei: "olifantenverstand" en Hans verbeterde dat zelf naar "geheugen" ;)  ::nieuwsgierig::

Maar dat terzijde   8)

Klopt! Zie posts onder die van mij ;)

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 2-12-2008, 15:28:58 »
Klopt! Zie posts onder die van mij ;)

Oeps... dat waren mijn olifantenogen...  ;)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Peking-Robinson

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 2-12-2008, 18:36:10 »

Eej leuke foto, nice!! Kon ik daar maar aanwezig zijn :(