Auteur Topic: [Kandidaat BE] Sarah  (gelezen 46675 keer)

Offline Peking-Robinson

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sarah
« Reactie #100 Gepost op: 21-10-2008, 18:33:41 »
Echt tof dat Sarah er nog in zit, wel jammer dat ze als eerste afviel tijdens de buikspierproef (verrassend toch wel). Maar tijdens de eetproef daarentegen ging ze er wel voor, jah wie niet, zo'n mooie prijs. Ze was echt in de wolken toen ze hoorde dat Geert haar filmpje had gezien.

Sallysan, eindelijk hebben we je es gezien, super!
En Sienna ziet er een schat van een kind uit, zo schattig toen ze dat megamindy liedje zong!!

Offline sallysan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sarah & SIENNA..
« Reactie #101 Gepost op: 21-10-2008, 20:22:23 »

Sallysan, eindelijk hebben we je es gezien, super!
En Sienna ziet er een schat van een kind uit, zo schattig toen ze dat megamindy liedje zong!!

Merciekes, ja we zijn echt fier op onze dochtertje en Sarah ook op haar Metekindje!
Dat liedje zingt ze altijd voor Sienna'ke, het is echt "hun" liedje..
Alles moet kapot!

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #102 Gepost op: 26-10-2008, 21:36:45 »
Hèhè, eindelijk roert Sarah zich. Maar ze is (1) te laat en (2) nog niet tactisch genoeg, want ze had gewoon met HiuKwan en Sharon een blok kunnen vormen. Maar misschien is dat haar niet aan te rekenen, omdat HiuKwan en Sharon dom genoeg met elkaar leken te botsen...
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline moltje

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 26-10-2008, 21:38:54 »
Knappe prestatie van haar met die proef. En ik vind het heel jammer dat ze moest vertrekken. Echt jammer dat Sharon het niet inzag dat Hans eigenlijk stond te liegen en niet Sarah. Volgende week zal het toch wel Sharon zijn als er voor de rest niks gebeurd.

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 26-10-2008, 22:13:09 »
Knappe prestatie van haar met die proef. En ik vind het heel jammer dat ze moest vertrekken. Echt jammer dat Sharon het niet inzag dat Hans eigenlijk stond te liegen en niet Sarah. Volgende week zal het toch wel Sharon zijn als er voor de rest niks gebeurd.

Ook al maakt één aflevering voor mij nog geen zeven (?) eerdere anonieme optredens goed, toch heb ik groot respect voor Sarah gekregen. Ze toonde absoluut ballen door Hans zo in zijn hemd te zetten. Helaas (en ik begrijp nog steeds niet zo goed waarom) leek het vooral aan dovemansoren gericht.

Chapeau!

Offline Expeditie Rob

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 26-10-2008, 22:44:02 »
Ik vond Sarah de hele expeditie al oke,
maar nu vind ik haar helemaal geweldig!!
Te jammer dat ze heeft moeten vertrekken, maar wel geweldig dat ze Hans er nog ff onderuit haalt voor ze moet vertrekken.
There's no show like a reality show ;)

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 26-10-2008, 22:51:50 »
Ook al maakt één aflevering voor mij nog geen zeven (?) eerdere anonieme optredens goed, toch heb ik groot respect voor Sarah gekregen. Ze toonde absoluut ballen door Hans zo in zijn hemd te zetten. Helaas (en ik begrijp nog steeds niet zo goed waarom) leek het vooral aan dovemansoren gericht.

Chapeau!

Precies. Sarah had in ieder geval the guts om tegen de zakenmensen in te gaan. Sharon die slikt de praatjes van vooral Hans en Yin voor zoete koek en Hiukwan zit er ook alleen nog maar in omdat zij bij het eetclubje hoorde. Dus was Sarah de enige die haar nek uitstak en dus werd haar hoofd er af gehakt. Hoe een grijze muis toch nog een tijger is geworden!  ::ok::

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
« Reactie #107 Gepost op: 26-10-2008, 23:32:39 »
Ik ben echt SUPER trots dat Sarah eindelijk is getoond hoe ze de hele tijd al was.. Zoals ik haar vanav zag, zo herken ik haar uit duizenden..!  ::bravo::

En dat ik tegen Sarah zei dat ze zich niet hele tijd zo moest uitlaten, was puur om het feit dat ik nog een kleine uitweg zag (minimaal dat wel) om haar verder te helpen.. (puur omdat ik met anderen minder had.. )
Maar goed, het is typisch Sarah die dan even niet tactisch denkt, en zo is ze, en zo zal ze altijd blijven, dus daarvoor heb ik ook gewoon respect.. ik was veel meer met het spel bezig..

maar bovenal:  ::ok::

Offline sallysan

• Forumlid
  • Sarah & SIENNA..
« Reactie #108 Gepost op: 27-10-2008, 09:40:54 »
Siske,
ik vond je gewoon super!!!!!
Wat ben ik fier op je!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Alles moet kapot!

Offline mintje

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 27-10-2008, 12:49:35 »
zie eens wa een knappe grieten!!! :)

Offline sallysan

• Forumlid
  • Sarah & SIENNA..
« Reactie #110 Gepost op: 27-10-2008, 13:12:33 »
zie eens wa een knappe grieten!!! :)

't lijken wel zusjes haha! ::zwaai::
Alles moet kapot!

Offline mintje

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 27-10-2008, 13:21:25 »
't lijken wel zusjes haha! ::zwaai::

Inderdaad... 
Ik denk da wij alletwee een superzus hebben!

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 27-10-2008, 13:22:02 »
Dat was tactiek :)

Door Sarah tegenover Geert af te doen als de zwakste schakel, hoopte of verwachtte hij dat Geert op Sarah zou gaan stemmen.
Als hij zou zeggen: Sarah heeft het echt supergoed gedaan met die 3 ringen en dan toch nog 11 minuten omhoog gehouden. Als hij daarna aan Geert zou vragen om haar weg te stemmen, weet hij dat hij minder kans maakt dan dat hij haar neerzet als de zwakste van de groep ;)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline sallysan

• Forumlid
  • Sarah & SIENNA..
« Reactie #113 Gepost op: 27-10-2008, 13:48:26 »
Inderdaad... 
Ik denk da wij alletwee een superzus hebben!

We mogen er fier op zijn!!
Groetjes aan Kyra hé!
xx ::bravo::
Alles moet kapot!

Offline moltje

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 27-10-2008, 14:13:37 »
Wat een leuke foto van Sarah en Kyra :)
Ik vind het echt heel jammer dat Sarah weg moest:( maar ook jammer dat ze nu pas echt goed in beeld kwam en niet een aantal afleveringen geleden. Ik geloof wel wat Hiukwan zegt dat Sarah zo is.

Offline Peking-Robinson

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 27-10-2008, 16:43:10 »
Supererg dat Sarah weg is! Zij was de reden dak naar het programma keek :p
Ma ze heeft zich niet zonder slag of stoot opgegeven; die proef dat ze deed ging heel goed, wel jammer dat iedereen haar zoveel gewichten gaf. Je familie mag zeker en vast trots of je zijn! Goed gedaan.

Hiukwan, in deze aflevering heb je echt wel bewezen dat je een goede vriendin bent van Sarah. Doe ons een plezier en win om de eer van haar te verdedigen.

So next week: Sarah gaat haar mannetje staan (you go girl!!) en Hiukwan gaat ook iets chiques doen (alhoewel ik nie weet wa) :D

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 27-10-2008, 16:54:02 »
Idd jammer dat ze er uit is,

In aflevering 9 heb ik eigenlijk gezien waar ik op zat te wachten, een bekendmaking van Hans zijn luguber spelletje. 

Offline Peking-Robinson

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 27-10-2008, 23:04:40 »
Alhoewel, deze eilandraad was een gelijkstand, het is de vorige eilandraad die de doorslag gaf. Ze zouden eigenlijk een proef moeten houden om de afvaller bekend te kunnen maken. Verliezer goes home. Zo zou het nog 'eerlijk' zijn. Eervol strijden, eervol verliezen....

BTW heeft er iemand ooit meer het woord 'stemmen' of 'gestemd' gehoord dan in deze aflevering?

Neen, Peking-Robinson, ik dacht het niet :)

Offline sallysan

• Forumlid
  • Sarah & SIENNA..
« Reactie #118 Gepost op: 27-10-2008, 23:14:32 »
Alhoewel, deze eilandraad was een gelijkstand, het is de vorige eilandraad die de doorslag gaf. Ze zouden eigenlijk een proef moeten houden om de afvaller bekend te kunnen maken. Verliezer goes home. Zo zou het nog 'eerlijk' zijn. Eervol strijden, eervol verliezen....

BTW heeft er iemand ooit meer het woord 'stemmen' of 'gestemd' gehoord dan in deze aflevering?

Neen, Peking-Robinson, ik dacht het niet :)

Had het persoonlijk ook liever gehad dat ze beiden nogmaals een proef zouden moeten afleggen om zo de afvaller bekend te maken,
dat maakte het terug wat spannender, maar ja, the game is over.. ::ok::
Alles moet kapot!

Offline Peking-Robinson

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 27-10-2008, 23:22:21 »
Had het persoonlijk ook liever gehad dat ze beiden nogmaals een proef zouden moeten afleggen om zo de afvaller bekend te maken,
dat maakte het terug wat spannender, maar ja, the game is over.. ::ok::

Haar exit zal niet snel vergeten worden, volgende week gaan we haar conflict met Hans nog zien, go sarah go sarah!! :)