Auteur Topic: [Kandidaat BE] Sarah  (gelezen 46685 keer)

Offline Cynneke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Sarah
« Reactie #80 Gepost op: 16-10-2008, 12:06:47 »
Ik vind haar in het spel ook nogal erg rustig en tam. Kan me haar als agente ook totaal niet voorstellen. Het lijkt mij iemand die, als er wat gaande is, er op af loopt en heel vriendelijk vraagt of ze toch alsjeblieft op willen houden.

Maar dat is hoe ze op tv overkomt...
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Lukas

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
« Reactie #81 Gepost op: 16-10-2008, 12:25:49 »
Die ballen heeft ze dan thuis laten liggen want in het spel is ze een mak lammetje dat slechts de herders volgt.
Hey Goyathlay hang jij hier ook nog rond? ::zwaai::
Zoals ik al zei (en ik heb toch bijna alle seizoenen gevolgd):
Ze maken of ze kraken je ::jaja:: naargelang ze er zin in hebben, en het hen goed uitkomt, maar dat weet jij ook.
Als je iemand uitmaakt voor *ù#@& dan kunnen ze dat gebruiken. Of niet. En als je dat niet doet kunnen ze dat niet gebruiken.
Enz.
Dat is de eeuwig terugkerende discussie hé, die heb ik al teveel gevoerd. :-\\ ::)
Vroeger heb ik trouwfilms gemaakt, zo'n dagje meegaan met een koppel en alles filmen en nadien monteren.
Nu, ik kon van een trouw zonder animo en sfeer, en met weinig zichtbare liefde, zo één waarvan je dacht "WTF gaan die nu met elkaar doen???", van zo'n koppel maakte ik  een vréselijk verliéfd koppel, een tearjurker van een reportage, vertraagde beelden, een zeldzame verliefde blik in de verf zetten, beetje Placido Domingo-saus er overheen smijten, wat bloemen op de voorgrond en het saaie koppeltje flou op de achtergrond, enzovoort.
Andersom kon ik, als ik wilde (heb ik nooit gedaan maar soms wel zin in gehad) een verliefd koppel neerzetten als een ruziemakend koppel dat elkaar haat.
Piece of cake, echt waar!
>:D
Maar nu ben ik toch weer aan het uitweiden.
::)
Iedereen heeft het recht ervan te vinden wat hij of zij wil,
en wie in de mallemolen van reality-TV stapt weet waar hij of zij zich aan mag verwachten!
(zie onderschrift).
:)
« Laatst bewerkt op: 16-10-2008, 12:28:04 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #82 Gepost op: 16-10-2008, 12:27:16 »
Ik vind haar in het spel ook nogal erg rustig en tam. Kan me haar als agente inspecteur! ook totaal niet voorstellen. Het lijkt mij iemand die, als er wat gaande is, er op af loopt en heel vriendelijk vraagt of ze toch alsjeblieft op willen houden.

::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Ze zal het eerst en indien mogelijk wel eens vriendelijk vragen hoor, dat wel, maarreuh...
::rofl::
« Laatst bewerkt op: 16-10-2008, 12:33:57 door Lukas »

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 16-10-2008, 12:47:39 »
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Ze zal het eerst en indien mogelijk wel eens vriendelijk vragen hoor, dat wel, maarreuh...

;) Weet ik :D
Maar wat ik bedoel is dat je over moet komen met enig overwicht. Erop stappen, stevige stem en een duidelijke houding. Geen bang muisje met een schichtig stemmetje en ineengedoken. Dan maak je geen indruk.
En bij Sarah kan ik me overkomen met overwicht niet voorstellen ;)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #84 Gepost op: 16-10-2008, 12:59:36 »
Maar wat ik bedoel is dat je over moet komen met enig overwicht. Erop stappen, stevige stem en een duidelijke houding. Geen bang muisje met een schichtig stemmetje en ineengedoken. Dan maak je geen indruk.

Schichtig muisje??? :o
Maak maar eens wat mest in haar werkgebied, je zal zien of ze 'schichtig' is héhéhé! ;D
Hoi trouwens Cynneke, alles ok?  ::zwaai::

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 16-10-2008, 13:01:09 »

Het doet me een beetje denken aan een stukje van een Belgische stand up comedian maar dan over de veiligheidswachten op het openbenbaar openbaar vervoer.

" Ze zijn altijd met 2, de eerste maakt de opmerkingen en stelt de vragen, de tweede heeft de taak overal 'ja' op te antwoorden"  ::tandpastasmiley::

« Laatst bewerkt op: 16-10-2008, 13:21:59 door reaver »

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #86 Gepost op: 16-10-2008, 13:03:31 »

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 16-10-2008, 13:22:28 »
My bad  ::schaam::

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 16-10-2008, 13:56:54 »
Hey Goyathlay hang jij hier ook nog rond? ::zwaai::

Jazeker! Tegen de tijd dat Expeditie Robinson wordt uitgezonden begint het bij mij toch altijd weer te kriebelen om berichten achter te laten op dit forum. Leuk dat je hier ook weer eens om de hoek komt kijken!

Betreffende Sarah; natuurlijk kan de productie je transformeren in een geliefd of gehaat persoon. Daarom blijf ik op dat vlak zoveel mogelijk neutraal en beoordeel ik kandidaten vaak op de manier waarop ze speltechnisch bezig zijn. Dat is een van de redenen waarom de alom gehate Carl uit seizoen 2005 een van mijn favorieten was. Hij was geen meesterbrein maar zijn fanatisme was ongekend! Sarah heeft tot nu toe niks noemenswaardig in het spel gepresteerd en ze heeft verzaakt twee grote kansen om het spel compleet op zijn kop te gooien en haar positie drastisch te verbeteren aan te pakken. Dat heeft niks met de montage te maken maar alles met haar ontzettende passiviteit binnen het spel.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #89 Gepost op: 16-10-2008, 14:13:12 »
Hoi! ::zwaai::
Pacifisme is OK, passievisme idd niet... Ik heb nog niets gezien eigenlijk. ::schaam::
Ik hoop wat afleveringen in te halen, en vanaf maandag volg ik live mee! ::vergroot::
Dan kan ik weer een beetje meepraten... ::jaja::

Carl was lachuh!! Ik moet nu nog aan Pinokkio denken als ik aan hem denk! ;D

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 16-10-2008, 14:26:25 »
Schichtig muisje??? :o
Maak maar eens wat mest in haar werkgebied, je zal zien of ze 'schichtig' is héhéhé! ;D
Hoi trouwens Cynneke, alles ok?  ::zwaai::

Ja hoor ;) Wel drukkies met een kleuter in huis hoor. Robin wordt in december alweer 5. En hoe is het met jullie koterke?

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #91 Gepost op: 16-10-2008, 14:42:59 »
Ja hoor ;) Wel drukkies met een kleuter in huis hoor. Robin wordt in december alweer 5. En hoe is het met jullie koterke?
ZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA(x100000000)AAAAAALIG manneke! ::hug:: ::ok::
Bijna 2,5j nu... maarreuh, we gaan offtopic hé? ::schaam:: Skuzeer modjes :P Is er geen l*ltopic meer? ;)

Sarah dus, komaan Sarah, laat ns zien wat je in huis hebt! Wat je hebt moet je tonen! ::jaja::
;D

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 16-10-2008, 15:48:11 »
We zullen speciaal op het ER deel de Kokosmelkbar oid openen ;)

Maar ik vrees toch dat Sarah eruit gaat a.s. zondag...

Offline Peking-Robinson

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 16-10-2008, 15:54:34 »
Sommigen vinden Sarah dus blijkbaar een schichtig meisje, da is jullie recht om te zeggen, maar ik denk ook dat je na een maand op een eiland al niet meer op en top jezelf bent of kan zijn.

En hopelijk zal ze nog voor een lange tijd in de running blijven. Duimen!!!!

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
« Reactie #94 Gepost op: 16-10-2008, 16:23:16 »
Sommigen vinden Sarah dus blijkbaar een schichtig meisje, da is jullie recht om te zeggen, maar ik denk ook dat je na een maand op een eiland al niet meer op en top jezelf bent of kan zijn.

En hopelijk zal ze nog voor een lange tijd in de running blijven. Duimen!!!!

Na een maandje merk je wel de gevolgen van ER idd.. het sluipt er langzaamaan in, hoe je het soms ook wilt afwenden, je kan er niet voor weglopen..

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 20-10-2008, 09:47:20 »
Eindelijk Sarah wat meer in beeld  ::ok::

en we hebben Sallysan nu ook gezien  ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline sallysan

• Forumlid
  • Sarah & SIENNA..
« Reactie #96 Gepost op: 20-10-2008, 11:30:05 »
 ::zwaai::
Alles moet kapot!

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 20-10-2008, 22:43:38 »
Na een maandje merk je wel de gevolgen van ER idd.. het sluipt er langzaamaan in, hoe je het soms ook wilt afwenden, je kan er niet voor weglopen..

Begrijpelijk na een maand voedseltekort maar langs de andere kant vind ik het vreemd dat Sarah als eerste uit de buikspierproef ging.
« Laatst bewerkt op: 21-10-2008, 00:58:59 door reaver »

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #98 Gepost op: 21-10-2008, 00:47:43 »
::zwaai::

Haha heb je Sienna ook voor de computer gesleept? :P Wat een schattig meiske is dat zeg! ::jaja::

Offline sallysan

• Forumlid
  • Sarah & SIENNA..
« Reactie #99 Gepost op: 21-10-2008, 10:11:04 »
Haha heb je Sienna ook voor de computer gesleept? :P Wat een schattig meiske is dat zeg! ::jaja::

Dank je, ja, ze is inderdaad een schatje!
Groetjes! ::zwaai::
Alles moet kapot!