Die ballen heeft ze dan thuis laten liggen want in het spel is ze een mak lammetje dat slechts de herders volgt.
Hey Goyathlay hang jij hier ook nog rond?
Zoals ik al zei (en ik heb toch bijna alle seizoenen gevolgd):
Ze maken of ze kraken je
naargelang ze er zin in hebben, en het hen goed uitkomt, maar dat weet jij ook.
Als je iemand uitmaakt voor *ù#@& dan kunnen ze dat gebruiken. Of niet. En als je dat niet doet kunnen ze dat niet gebruiken.
Enz.
Dat is de eeuwig terugkerende discussie hé, die heb ik al teveel gevoerd.
Vroeger heb ik trouwfilms gemaakt, zo'n dagje meegaan met een koppel en alles filmen en nadien monteren.
Nu, ik kon van een trouw zonder animo en sfeer, en met weinig zichtbare liefde, zo één waarvan je dacht "WTF gaan die nu met elkaar doen???", van zo'n koppel maakte ik een vréselijk verliéfd koppel, een
tearjurker van een reportage, vertraagde beelden, een zeldzame verliefde blik in de verf zetten, beetje Placido Domingo-saus er overheen smijten, wat bloemen op de voorgrond en het saaie koppeltje flou op de achtergrond, enzovoort.
Andersom kon ik, als ik wilde (heb ik nooit gedaan maar soms wel zin in gehad) een verliefd koppel neerzetten als een ruziemakend koppel dat elkaar haat.
Piece of cake, echt waar!
Maar nu ben ik toch weer aan het uitweiden.
Iedereen heeft het recht ervan te vinden wat hij of zij wil,
en wie in de mallemolen van reality-TV stapt weet waar hij of zij zich aan mag verwachten!
(zie onderschrift).