Auteur Topic: [Kandidaat BE] Sarah  (gelezen 46695 keer)

Offline dunno

• Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Sarah
« Reactie #60 Gepost op: 8-10-2008, 21:17:33 »
Ach, dat maakt toch niet uit hoe ze in het echt is.
We oordelen haar zoals ze zich gedraagd in het programma, niet zoals ze echt is.
I.t.t tot sallysan die vindt dat wij enkel goed mogen praten als het haar zint, zijn mij wat minder subjectief, net omdat we haar niet kennen en kunnen we (mijn insziens) een beter oordeel maken.

Offline weener01

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #61 Gepost op: 10-10-2008, 14:46:56 »
Ach, dat maakt toch niet uit hoe ze in het echt is.
We oordelen haar zoals ze zich gedraagd in het programma, niet zoals ze echt is.
I.t.t tot sallysan die vindt dat wij enkel goed mogen praten als het haar zint, zijn mij wat minder subjectief, net omdat we haar niet kennen en kunnen we (mijn insziens) een beter oordeel maken.
??? ??? ???
Ach als je het zo schrijft kan ze het toch niet lezen

Offline Peking-Robinson

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 13-10-2008, 23:00:44 »
Yeuh!!! Sarah zit der nog in. Alhoewel ik steeds meer begin te vrezen voor haar positie. Maar je weet nooit: de vrouwen kunnen nog altijd samenspannen ;)

En kvond die zever van Geert er wel een beetje over. Tegen Sarah is tegen ikke eh!! :D
Kdoe ook karate, so step back ;)

BTW ge deed dat supergoed aan die paal!

Offline dunno

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 14-10-2008, 00:16:03 »
Iemand een verklaring waarom de vrouwen het zo goed deden tijdens die proef?
Omdat ze minder gewicht moeten omhoog houden ofzo?

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 14-10-2008, 00:57:57 »
Iemand een verklaring waarom de vrouwen het zo goed deden tijdens die proef?
Omdat ze minder gewicht moeten omhoog houden ofzo?

Het gewicht speelt een rol maar is volgens mij niet de overheersende factor.
Vrouwen hebben beter ontwikkelde adductoren (spieren  aan de binnenkant van de bovenbenen) die ervoor zorgen om de benen dicht te knijpen.  (Denk aan Famke Jansen in goldeneye  :o )
De meeste vrouwen laten ook hun benen ontharen wat ook voor meer grip kan zorgen,  het bikinibroekje van Yin was ook een voordeel bij de proef want meer vel betekend ook meer grip in tegenstelling tot een gladde short die de rest van de deelnemers droegen ::vergroot::

« Laatst bewerkt op: 14-10-2008, 01:01:13 door reaver »

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #65 Gepost op: 14-10-2008, 07:59:11 »

Vrouwen hebben beter ontwikkelde adductoren (spieren  aan de binnenkant van de bovenbenen) die ervoor zorgen om de benen dicht te knijpen.  (Denk aan Famke Jansen in goldeneye  :o )
De meeste vrouwen laten ook hun benen ontharen wat ook voor meer grip kan zorgen,  het bikinibroekje van Yin was ook een voordeel bij de proef want meer vel betekend ook meer grip in tegenstelling tot een gladde short die de rest van de deelnemers droegen ::vergroot::

en ik hoorde een van de deelnemers klagen over alles werd nat en dan glij je weg. Wellicht dat vrouwen minder zweten?
Keep calm and eat chocolates!

Offline langkousonline

• Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 14-10-2008, 11:18:16 »
Ik denk dat ik een keiharde scheet gelaten had. Waren er vast een paar tegenstanders van die paal gevallen ;D
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 14-10-2008, 11:49:38 »
en ik hoorde een van de deelnemers klagen over alles werd nat en dan glij je weg. Wellicht dat vrouwen minder zweten?

Ik ben geen transpiratiespecialst dus heb ik ff  ::vergroot::

een stukje uit plusonline.nl:

De hoeveelheid zweet die je ‘produceert’ is onder andere afhankelijk van leeftijd en geslacht. Jonge kinderen en ouderen zweten minder dan volwassenen, vrouwen zweten minder dan mannen. Dat ligt niet aan het aantal zweetklieren, want dat is bij al deze groepen vrijwel hetzelfde. De oorzaak is dat vrouwen pas bij een hogere lichaamstemperatuur gaan zweten dan mannen en per zweetklier minder vocht uitscheiden. Dat geldt waarschijnlijk ook voor kinderen en ouderen. Als je aan warm weer gewend bent, ga je eerder zweten; behalve op de borst ook op de armen. Getrainde mensen beginnen bij dezelfde lichaamstemperatuur te zweten als ongetrainde, maar vervolgens zweten ze wel meer.

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
« Reactie #68 Gepost op: 14-10-2008, 12:11:11 »

ik zat destijds nog te twijfelen of ik mijn shortje uit moest doen of niet, en ik denk idd dat je zonder meer grip had.. ik maakte me meer druk om de onelegante houding zonder shortje, en dan voornamelijk wel of geen inkijk.. :P

En iedereen, behalve yin dan?, gleed weg van de zweet..

« Laatst bewerkt op: 14-10-2008, 21:54:46 door Megan, Reden: citaat gefatsoeneerd »

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: 14-10-2008, 13:00:45 »

En kvond die zever van Geert er wel een beetje over. Tegen Sarah is tegen ikke eh!! :D
Kdoe ook karate, so step back ;)

Als Sarah mijn keel begint uit te hangen ga ik het toch niet laten hoor.

Kgooi met petanqueballen  :o

Offline Peking-Robinson

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 14-10-2008, 13:40:46 »

Ah, zo'n uitleg, maar ik denk dat iedereen het nu wel snapt. Voor alle deskundige uitleg, moet ge bi reaver zijn :D

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 14-10-2008, 13:59:56 »
Ah, zo'n uitleg, maar ik denk dat iedereen het nu wel snapt. Voor alle deskundige uitleg, moet ge bi reaver zijn :D

En voor karateles zal ik ze doorverwijzen naar u  ;D

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #72 Gepost op: 14-10-2008, 18:47:32 »

Ik ben geen transpiratiespecialst dus heb ik ff  ::vergroot::

een stukje uit plusonline.nl:

De hoeveelheid zweet die je ‘produceert’ is onder andere afhankelijk van leeftijd en geslacht. Jonge kinderen en ouderen zweten minder dan volwassenen, vrouwen zweten minder dan mannen. Dat ligt niet aan het aantal zweetklieren, want dat is bij al deze groepen vrijwel hetzelfde. De oorzaak is dat vrouwen pas bij een hogere lichaamstemperatuur gaan zweten dan mannen en per zweetklier minder vocht uitscheiden. Dat geldt waarschijnlijk ook voor kinderen en ouderen. Als je aan warm weer gewend bent, ga je eerder zweten; behalve op de borst ook op de armen. Getrainde mensen beginnen bij dezelfde lichaamstemperatuur te zweten als ongetrainde, maar vervolgens zweten ze wel meer.

zie, ik wist het  ::trots::

;D ;D ;D

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #73 Gepost op: 16-10-2008, 10:58:08 »
Kzal ook nog eens iets zeggen se:

GO SARAH GO GO!!!!

Eén goedemorgen trouwens iedereen, ik dacht: ik spring nog eens binnen! 
::tandpastasmiley:: ::bravo::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 16-10-2008, 11:00:04 »
Ha die Lukas, welkom!  ::bravo::

Kon je de weg nog vinden naar hier? Je werd al gemist!

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #75 Gepost op: 16-10-2008, 11:02:36 »
Hè Lukas... ::joehoe:: was je de weg een beetje kwijt? ;) ;D
Geniet nooit met mate...

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #76 Gepost op: 16-10-2008, 11:07:29 »
Ha die Lukas, welkom!  ::bravo::

Kon je de weg nog vinden naar hier? Je werd al gemist!

Hoi hoi! Ja kweet het, ik ben helemaal nog niet aan het volgen, kheb alles wel opgenomen en heb nu weer wat meer tijd, binnenkort ga ik eens beginnen kijken... Ik ben aan een zeer intensieve opleiding bezig, en die is nu in haar eindfase. Da's ook de reden dat ik me deze keer niet heb ingeschreven: absoluut geen tijd!

Sarah is nu trouwens een collega, en ik weet niet hoe ze haar aan het neerzetten zijn op TV, maar ik weet één ding zeker:
in het écht is het een wijf met ballen, met haar ga ik met plezier een louche discotheek opkuisen.
::jaja::

« Laatst bewerkt op: 16-10-2008, 11:10:26 door Lukas »

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 16-10-2008, 11:13:41 »
Sarah is nu trouwens een collega, en ik weet niet hoe ze haar aan het neerzetten zijn op TV, maar ik weet één ding zeker:
in het écht is het een wijf met ballen, met haar ga ik met plezier een louche discotheek opkuisen.

::rofl::

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #78 Gepost op: 16-10-2008, 11:13:42 »
Hè Lukas... ::joehoe:: was je de weg een beetje kwijt? ;) ;D

::rofl:: Zo kan je 't stellen ja!  ::bravo::

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 16-10-2008, 11:43:07 »

Die ballen heeft ze dan thuis laten liggen want in het spel is ze een mak lammetje dat slechts de herders volgt.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."