Auteur Topic: [Kandidaat BE] Sarah  (gelezen 46646 keer)

Offline sallysan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sarah & SIENNA..
Re: [Kandidaat BE] Sarah
« Reactie #20 Gepost op: 29-09-2008, 09:54:53 »
Ze leren het ook nooit. ???
Als je in ER een 'baaldag' hebt, moet je niet meteen zeggen dat je overweegt op te geven!  :-\\
Dat gaat nooit in je voordeel werken. ::ohno::
Nu had ze nog het geluk dat Wim buiten de groep viel (en gelukkig voor haar komt nu de samensmelting). Maar iemand die eens heeft gezegd naar huis te willen, zal in ER meestal eerder weggestemd worden dan iemand die altijd goed in zijn vel zat (of in ieder geval die schijn heeft opgehouden!).

Sarah is gewoon eerlijk, maar ik vind het positief, ze is steeds zichzelf gebleven en ik denk dat dit het belangrijkste is, niet?
Nobody's perfect en iedereen heeft wel eens een baaldag, als dit dan negatief tegenover haar zal uitlopen, dan is dit maar zo, ik denk niet dat het makkelijk is om toneel te spelen, voor Sarah toch niet!
Alles moet kapot!

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #21 Gepost op: 29-09-2008, 10:12:21 »
Precies, iedereen heeft wel eens een baaldag, en daarom is niet slim om dan meteen over opgeven te beginnen. Jezelf íets sterker voordoen dan je je voelt, is niet meteen oneerlijk of toneel, dat is tactiek!
Alle winnaars van ER hebben ongetwijfeld wel eens een baaldag gehad, zelfs 'super-Robinsons' als Frank, Marnix en Vinnie. Maar ze hebben niet gezegd dat ze wilden opgeven, en dat maakt een wezenlijk verschil.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline sallysan

• Forumlid
  • Sarah & SIENNA..
« Reactie #22 Gepost op: 29-09-2008, 10:26:17 »
Precies, iedereen heeft wel eens een baaldag, en daarom is niet slim om dan meteen over opgeven te beginnen. Jezelf íets sterker voordoen dan je je voelt, is niet meteen oneerlijk of toneel, dat is tactiek!
Alle winnaars van ER hebben ongetwijfeld wel eens een baaldag gehad, zelfs 'super-Robinsons' als Frank, Marnix en Vinnie. Maar ze hebben niet gezegd dat ze wilden opgeven, en dat maakt een wezenlijk verschil.

Sarah houdt niet van tactische spelletjes, spijtig, maar beter zo, want ze is een supergriet, althans voor mij! ::zwaai::
Alles moet kapot!

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 29-09-2008, 10:29:37 »
Sallysan, ik begrijp dat je je zus supportert, maar jij begrijpt toch hopelijk ook dat wij kijkers er evt anders tegenaan kijken. Je hoeft niet alles wat lijkt op een miniem beetje kritiek tegen te spreken...
Keep calm and eat chocolates!

Offline sallysan

• Forumlid
  • Sarah & SIENNA..
« Reactie #24 Gepost op: 29-09-2008, 10:43:33 »
Sallysan, ik begrijp dat je je zus supportert, maar jij begrijpt toch hopelijk ook dat wij kijkers er evt anders tegenaan kijken. Je hoeft niet alles wat lijkt op een miniem beetje kritiek tegen te spreken...

Natuurlijk begrijp ik dat..en voor mij is dit geen kritiek hoor, maar op tv lijkt alles veel simpeler dan in de realiteit hé! ::zwaai::
Alles moet kapot!

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 29-09-2008, 21:20:45 »
Zo, K weet na deze aflevering nu eindelijk wie Sarah is. Ze was me echt nog niet opgevallen
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #26 Gepost op: 30-09-2008, 16:14:35 »
ik heb haar nu ook eindelijk gezien.  :D ik denk dat ik langzaamaan zelfs het verschil tussen kyra en sarah kan zien.  :P

Offline Peking-Robinson

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 30-09-2008, 18:00:39 »
Man, kben echt blij dat Sarah er nog in zit, als zij eruit is, dan houdt het voor mij op!

Offline Expeditie Rob

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 30-09-2008, 23:54:24 »
Ik had haar eerder nog niet echt opgemerkt,
maar na deze aflevering heb ik wel een redelijk positief beeld van haar.
In tegenstelling tot de zwakkere mannen van dit jaar,
hij zij tenminste te knop omgezet en niet opgegeven.
Laat haar nog maar ff op dat eiland zitten  :).
There's no show like a reality show ;)

Offline sallysan

• Forumlid
  • Sarah & SIENNA..
« Reactie #29 Gepost op: 2-10-2008, 20:37:36 »
Man, kben echt blij dat Sarah er nog in zit, als zij eruit is, dan houdt het voor mij op!

::rofl:: ::ok::!!!!!
Alles moet kapot!

Offline Chefke

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 5-10-2008, 23:00:00 »
Sarah snapte het niet helemaal. Wist de boodschap van Geert niet helemaal duidelijk te maken tegenover Prince......

Ocampa

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: 5-10-2008, 23:54:49 »
Kleurloze kandidaat, hobbelt maar wat mee.

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 6-10-2008, 14:20:37 »
Kleurloze kandidaat, hobbelt maar wat mee.

Helemaal mee eens. Ze waait met alle winden mee.
Ik heb echt totaal niets met Sarah.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline sallysan

• Forumlid
  • Sarah & SIENNA..
« Reactie #33 Gepost op: 6-10-2008, 17:59:57 »
Helemaal mee eens. Ze waait met alle winden mee.
Ik heb echt totaal niets met Sarah.

::bravo::
Alles moet kapot!

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
« Reactie #34 Gepost op: 6-10-2008, 21:36:56 »
Ik vind Sarah juist best sterk voorkomen de laatste aflevering.. ! Sowieso, ze toont karakter en diepe respect voor haar team dat ze een eventuele complot met haar teamgenoten wilt bespreken. Je kan zeggen wat je wilt van haar, maar ze had ook haar eigen hachje kunnen redden, maar dat heeft ze niet gedaan.. ::ok::

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 6-10-2008, 21:40:08 »
Uit loyaliteit of naïviteit?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
« Reactie #36 Gepost op: 6-10-2008, 21:52:12 »
Grootendeels loyaliteit en misschien een beetje naiviteit, maar dat puur omdat ze denk ik meer aan anderen denkt dan aan zichzelf..

maar goed, ik weet het ook niet precies, het is een gok..

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 6-10-2008, 21:56:39 »
Okee. :)

Want loyaliteit is fantastisch, dat staat buiten kijf. ::ok::
Maar ik hoop dat Sarah toch ook wel over haar eigen positie nadenkt; zij is de enige kandidaat waar ik me nu nog van afvraag of ze wel een tactiek heeft. :-\\ Maar goed, dat zal nog wel blijken. :)

Offline Peking-Robinson

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 6-10-2008, 23:06:27 »
Jammer dat haar beste maatje er uit is. Maar gelukkig zit ze er nog altijd in, alhoewel ik bang ben dat zij als volgende op het 'wie-stemmen-we-weg' lijstje staat. Komaan Sarah, doe je best, en ga voor die immuniteit!!
Expeditie Robinson is zoveel leuker met sarah erbij!! Who's with me??

Offline sallysan

• Forumlid
  • Sarah & SIENNA..
« Reactie #39 Gepost op: 6-10-2008, 23:13:07 »
Jammer dat haar beste maatje er uit is. Maar gelukkig zit ze er nog altijd in, alhoewel ik bang ben dat zij als volgende op het 'wie-stemmen-we-weg' lijstje staat. Komaan Sarah, doe je best, en ga voor die immuniteit!!
Expeditie Robinson is zoveel leuker met sarah erbij!! Who's with me??

Begrijp niet dat iedereen achter die beslissing stond en waarom Prince?
Nu zullen ze wel het rijtje afgaan, spijtig, maar tegen dat het zover is, kan Sarah kan met opgeheven hoofd naar huis,
dat kan niet van iedereen gezegd worden!  ::ok::
Alles moet kapot!