Auteur Topic: [Kandidaat BE] Yin  (gelezen 177854 keer)

Offline kristine

• Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Yin
« Reactie #580 Gepost op: 2-12-2008, 16:36:45 »

Het is juist dat hele "alliantie-gedoe", dat wat mij betreft het mooie van het spel verziekt heeft. Prince had daarom groot gelijk, er niet aan mee te doen.
Goed, als jij het ok vindt, dat een oetlul en zijn aanpapster, dan op die manier zgz. winnen, en dat zij op het juiste moment zou hebben toegeslagen, ja waarschijnlijk heb je gelijk.
Maar voor mij hoeft ER dan niet meer (en ik kijk al vanaf het allerprilste begin). Ik ben ervan overtuigd dat de meesten er zo over denken.
Er schiet niks nog over van het mooie van ER, als de mensen dat dan zo maar ok vinden, zoals jij. Yin heeft niet gewonnen.

Offline Ibung

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #581 Gepost op: 2-12-2008, 17:50:03 »
leuk he, de spelregeltjes veranderen als het je goed uitkomt...deed ik vroeger ook wel eens.
en niet vergeten aangifte bij de politie te doen, want dan is yin er mooi met een hoop geld vandoor dat ze onrechtmatig verkregen heeft. ::rofl::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Narya

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #582 Gepost op: 2-12-2008, 18:06:48 »
Het is juist dat hele "alliantie-gedoe", dat wat mij betreft het mooie van het spel verziekt heeft. Prince had daarom groot gelijk, er niet aan mee te doen.

::rofl::

Heb ik toch weer lekker kunnen lachen, zeg. Goeie grap! Of was dit geen grap?

Offline kristine

• Forumlid
« Reactie #583 Gepost op: 2-12-2008, 19:06:46 »

Ik bedoel het wel figuurlijk,hè,als ik verwoord:yin heeft niet gewonnen. Ik bedoel het omdat het voor mij emotioneel zo is.Natuurlijk heeft ze in realiteit wel gewonnen.

Verder kort: als afspraken,complotten... echt zodanig bij de spelregels horen, als dat dit jaar het geval was, dan kijk ik nooit meer naar ER. Jammer, want het was al jaren mijn lievelingsprogramma.
Hiermee beëindig ik definitief mijn deelname aan dit forum. (ook het eerste forum waar ik ooit aan deelnam).

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #584 Gepost op: 2-12-2008, 19:44:22 »
Hiermee beëindig ik definitief mijn deelname aan dit forum. (ook het eerste forum waar ik ooit aan deelnam).

Dat mag, daar heb je niemands toestemming voor nodig, hoor.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #585 Gepost op: 2-12-2008, 21:56:34 »
Heej Kristine
Ik begrijp je onbegrip over de winst van Yin. Ik wilde dit ook niet. Daarna de discussies hier ben ik t ook al niet mee eens. Maar de spelregels zijn altijd al zo breed geweest alleen niemand heeft t ooit zo toegepast als dit duo. Ik denk dat t in de toekomst juist gaat veranderen om dit soort finales uit te kunnen sluiten. Dus begrijp ik eigenlijk niet waarom je op dit forum wil stoppen. Of heb ik iets gemist?
Blijf lekker hier meis, je eerste forum nog wel.  ::jaja::

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #586 Gepost op: 2-12-2008, 23:22:47 »
Het is hier altijd leuk... Ik post meestal tijdens ER of Expeditie Robinson en ik vind het gezellig om te kletsen, meningen te wisselen en zelfs soms "zwaar " te discussiëren... maar daar dient een forum toch voor niet waar ????
Nog een keer ook, naar het einde van dit ER seizoen een dikke proficiat, niet alleen aan H... maar ook aan onze lieve Crew leden voor het geduld dat ze hadden met ons en de mooie verslagen die ze altijd postten hier...

Offline kristine

• Forumlid
« Reactie #587 Gepost op: 2-12-2008, 23:25:26 »
 Marlie,

zo bedankt voor je reactie.
De reden waarom ik op dit forum wil stoppen, is omdat ik op mijn privé-mailadres,dat ik blijkbaar moest aangeven om te kunnen inloggen enz., een mail heb aangekregen van het ER front onder de naam van Geert. Ik weet niet welke Geert dit is: één van de deelnemers, iemand van de productie, of iemand die de naam Geert gebruikt om verwarring te zaaien, .... Ik weet het gewoonweg niet, maar voel me wel bedreigd in mijn privacy.
Overigens, de mail was niet 'kwaad bedoeld', en was qua inhoud wel redelijk aannemelijk.
Maar ik kan niet terugmailen. Dat mocht of kon niet, stond bovenaan het bericht.
Voor mij klopt dit niet.
Daarom stop ik met het forum.
Maar nogmaals bedankt voor je reactie!

Offline pallas

• Forumlid
« Reactie #588 Gepost op: 2-12-2008, 23:37:23 »
Marlie,

zo bedankt voor je reactie.
De reden waarom ik op dit forum wil stoppen, is omdat ik op mijn privé-mailadres,dat ik blijkbaar moest aangeven om te kunnen inloggen enz., een mail heb aangekregen van het ER front onder de naam van Geert. Ik weet niet welke Geert dit is: één van de deelnemers, iemand van de productie, of iemand die de naam Geert gebruikt om verwarring te zaaien, .... Ik weet het gewoonweg niet, maar voel me wel bedreigd in mijn privacy.
Overigens, de mail was niet 'kwaad bedoeld', en was qua inhoud wel redelijk aannemelijk.
Maar ik kan niet terugmailen. Dat mocht of kon niet, stond bovenaan het bericht.
Voor mij klopt dit niet.
Daarom stop ik met het forum.
Maar nogmaals bedankt voor je reactie!

Kristine,
Dit klopt maar half, of eigenlijk niet.
Ik stuurde jou een prive-bericht in je mailbox op dit forum: zie op deze website links, als je ingelogd bent.
Mijn enige doel was jou een hart onder de riem te steken omdat er nogal fel werd gereageerd op één van jouw berichten, en je bent hier pas.
Nu is het wel zo dat je over de aanwezigheid van een pricebericht op het forum automatisch verwittigd wordt door de software achter dit forum. Ik ken jouw mailadres niet.
Zonodig zal Test het jou wel beter uitleggen, die is op dat punt nogal van alle markten thuis.

Maar ik herhaal: ik ken jouw mailadres NIET.
En mijn naam is Geert (niet één van de twee), dat heb ik trouwens vandaag onthuld in de Hans-topic.
In the beginning there was nothing and even that exploded

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #589 Gepost op: 2-12-2008, 23:40:45 »
Dankjewel voor je uitleg, Pallas ::ok:: Als jullie hier verder over willen discusseren, dan graag via pm :) en dan hier weer gewoon ontopic over Yin :D

Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #590 Gepost op: 2-12-2008, 23:55:46 »

Offline kristine

• Forumlid
« Reactie #591 Gepost op: 3-12-2008, 00:08:28 »

Aan Pallas: bedankt voor je reactie en je uitleg!

Ik snap het nog niet helemaal, ben geen computertalent. Maar zal het morgen uitvissen, nu ben ik te moe.
Ook een hele opluchting toch voor mij dat hier niks 'vies' achter zat.
En ook bedankt dat je eigenlijk mij, ja als pas op dit forum, een steuntje in de rug wou geven. Je mail was overigens, zoals ik al zei, heel erg aannemelijk. Dat liegen over, bedoelde je, ... Ja, je hebt gelijk.
Bedankt, en slaap lekker!

Kristine.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #592 Gepost op: 3-12-2008, 08:18:22 »
Het is hier altijd leuk... Ik post meestal tijdens ER of Expeditie Robinson en ik vind het gezellig om te kletsen, meningen te wisselen en zelfs soms "zwaar " te discussiëren... maar daar dient een forum toch voor niet waar ????
Nog een keer ook, naar het einde van dit ER seizoen een dikke proficiat, niet alleen aan H... maar ook aan onze lieve Crew leden voor het geduld dat ze hadden met ons en de mooie verslagen die ze altijd postten hier...

Dank je wel Millesime  ::hug::
Keep calm and eat chocolates!

Offline ItsAnne

• Forumlid
« Reactie #593 Gepost op: 3-12-2008, 08:46:24 »

Mmmm, een beetje een boer-met-kiespijn lach.....

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #594 Gepost op: 3-12-2008, 17:37:01 »

...en hun vergevingsgezindheid als we eens in de fout gaan. ::schaam:: ::hug::
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline WenW

• Forumlid
« Reactie #595 Gepost op: 3-12-2008, 22:53:39 »
 ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe::
DE BESTE HEEFT GEWONNEN !!!!!

en wie het haar niet gunt, dikke dikke pech !!!!
 ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #596 Gepost op: 4-12-2008, 08:08:59 »

...en hun vergevingsgezindheid als we eens in de fout gaan. ::schaam:: ::hug::

::hug::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Ingrid Vanwilde

• Forumlid
« Reactie #597 Gepost op: 8-12-2008, 14:49:59 »
Dag Yin,

proficiat met je overwinning ! Ondanks alle kritiek weten wij hoe jij werkelijk bent : een toffe, zeer sportieve, leuke jonge vrouw met een warm hart voor je zoontje Vicje en ouders. We vonden het reuzefijn samen met jou te duiken in Egypte. Tom is nog steeds fier dat jij zijn buddy wilde zijn. Hij stuurde je al een SMSje maar zonder resultaat. Misschien is je GSM nr veranderd ?
In ieder geval : we vonden het reuzeleuk je terug te zien op TV en zijn je steeds blijven steunen ! Doe zo voort ! Het ga je goed !
Groetjes van ons allen
Johan, Ingrid, Tom en Nick
 ::bravo::

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #598 Gepost op: 8-12-2008, 15:32:40 »
Wel grappig dat de 'fanclubs' van Yin en Hans enkel bestaan uit mensen van de 'naaste omgeving'.

Offline hAgAr

• Forumlid
  • Just Cruisin'
« Reactie #599 Gepost op: 8-12-2008, 15:50:12 »
Hij stuurde je al een SMSje maar zonder resultaat.

Dit is zóóóóó Yin