Auteur Topic: [Kandidaat BE] Yin  (gelezen 177828 keer)

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Yin
« Reactie #540 Gepost op: 30-11-2008, 22:59:56 »
Het was toch duidelijk dat Yin zich geen houding wist te geven omdat die hele overwinning in de schaduw stond van het verlies van EP.

Nee, dat was niet duidelijk want op dat moment was EP nog nauwelijks ter sprake gekomen, dat was daarna pas. Tot dan toe ging het toch echt om de stemming en de overwinning.

Maar ik denk dat ze eigenlijk een hele lieve vrouw is die alleen een ietsiepietsie (lees: heel) naief is  :P

Yin naief? Echt niet, het is een berekenende dame die heel goed weet wat ze moet doen om haar doel te bereiken hoor. Laat Yin maar schuiven, die regelt het wel voor zichzelf.
« Laatst bewerkt op: 30-11-2008, 23:02:31 door Stanley_Yelnats »

Offline Narya

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #541 Gepost op: 30-11-2008, 23:03:30 »
Het was toch duidelijk dat Yin zich geen houding wist te geven omdat die hele overwinning in de schaduw stond van het verlies van EP.

Ehh... heb je eigenlijk wel gekeken naar de uitzending? Ik denk toch echt niet dat dit reden was voor haar opgelatenheid, hoor.

Offline muizje

• Forumlid
« Reactie #542 Gepost op: 30-11-2008, 23:21:24 »
Ja hoor ik heb de uitzending gezien. Hans heeft gewonnen toch?? :P

Die opgelatenheid kwam waarschijnlijk idd doordat niemand haar de overwinning gunde.
Ik zou daar in haar plaats schijt aan hebben en iedereen een lekkere dikke vinger laten zien  :P
Maar ik denk dat haar ingetogen houding meer kwam doordat de uitzending meer draaide om het verlies van EP (en terecht), dan aan Expeditie Robinson 2008

Offline Marlie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #543 Gepost op: 30-11-2008, 23:48:36 »
Bah wat een vreselijk mens ik hoop dat iemand haar een echte grote spiegel gaat geven die zal ze nog hard nodig hebben in de toekomst. Je liep er ook bij als een ******* maar dat kwam mooi uit in die rode stoel ::zweep::
Hiukwan je was weer geweldig geef je spiegel maar aan Yin jij hebt um niet nodig

Offline mozzer

• Forumlid
« Reactie #544 Gepost op: 1-12-2008, 00:24:38 »
ach ach ach, die Yin...
ze wilde laten zien dat ze echt niet de mannenverleidster is die mensen denken dat ze is...

daarom had ze natuurlijk ook zo'n sober outfitje aan...  ;D :-X ::hypocriet:: ::rofl::

maar goed, dat was dan wel een van de belangrijkste dingen die ze tijdens ER geleerd had...

was zij zelf niet in beeld geweest om te vertellen dat ze 'elke man om haar vinger kan winden'...

::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

maar ik moet het haar toegeven.... ze heeft het slim gespeeld..... een beetje met hans meeliften..... een beetje op de achtergrond blijven... en ondertussen met de pot er vandoor gaan, omdat mensen het hans nóg minder gunnen

YOU GO GIRL!!!

Offline Expeditie Rob

• Forumlid
« Reactie #545 Gepost op: 1-12-2008, 01:25:58 »
Ik gun het jou ergens wel dat je gewonnen hebt.
Ik had natuurlijk liever Sharon en Hiu in de finale gezien,
maar dat is nu eenmaal niet gebeurd.
En aangezien ik me de hele expeditie door geel en groen ge-ergerd heb aan Hans,
was ik uiteindelijk zelfs blij toen Evi jou naam zei.
Gefeliciteerd, en het is je een beetje gegund...
There's no show like a reality show ;)

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #546 Gepost op: 1-12-2008, 09:20:21 »
Trouwens, ik stoor me er al een paar weken mateloos aan dat Yin steeds zegt: als Prince er nog in had gezeten, had hij nu hier gestaan.

Echt, wat een belachelijke onzin is dat, zeg. Heeft Yin nu echt niet door dat er van alles kan gebeuren in zo'n expeditie? Ze kénde die hele Prince niet eens!

Idd, deze dingen die ze zei over Prince en ook Klyra trouwens vond ik echt irrtant. Het gaf mij nog veel meer het idee dat ze er idd onterecht stond. En Prince kende ze idd nauwelijks dus over hem kan je het eigenlijk niet eens zeggen.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline sallysan

• Forumlid
  • Sarah & SIENNA..
« Reactie #547 Gepost op: 1-12-2008, 09:50:15 »
Ik was aanwezig op de opname, iedereen had gemengde gevoelens,
de meerderheid was het niet eens met de 2 finalisten..
Robinsonwaardig..tja..wanneer is iemand Robinsonwaardig..
Ik zag echte Robinsons in Prince, 2 x Geert, Kyra & Hiu.
Maar echt niet in deze 2 finalisten, echt niet, zo sluw en irritant..
Ik denk dat hun ouders beslist niet fier op hun zullen zijn,
sorry, dit is mijn mening..
Maar ik denk na de opname dat iedereen het eens was..
eigenlijk was Hiu de winnaar, ze ging weliswaar niet met de prijzenpot lopen,
maar ze kan als enige van alle 3 met opgeheven hoofd naar huis en wat ik het leukste
vond, is dat iedereen met haar op de foto wilde, proficiat!
Dan kon niet van iedereen gezegd worden..
« Laatst bewerkt op: 1-12-2008, 09:56:16 door sallysan »
Alles moet kapot!

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #548 Gepost op: 1-12-2008, 10:38:16 »
Blablabla mensen..

Gefeliciteerd Yin! ::bravo::

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #549 Gepost op: 1-12-2008, 10:39:49 »
Gefeliciteerd met de overwinning Yin.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #550 Gepost op: 1-12-2008, 10:45:07 »
Zouden Yin en Hans de afspraak gemaakt hebben indien ze beiden de finale zouden halen om de pot te splitten?  Half gewonnen is beter dan alles verliezen  ::wenkbrauw::  ::wenkbrauw:: ::wenkbrauw:: ::wenkbrauw:: ::wenkbrauw::

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #551 Gepost op: 1-12-2008, 11:32:21 »
Zouden Yin en Hans de afspraak gemaakt hebben indien ze beiden de finale zouden halen om de pot te splitten?  Half gewonnen is beter dan alles verliezen  ::wenkbrauw::  ::wenkbrauw:: ::wenkbrauw:: ::wenkbrauw:: ::wenkbrauw::

Daar zal het ego van beide wel te groot voor zijn zeker, vooral die van Hans.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #552 Gepost op: 1-12-2008, 12:16:48 »
aan je steelse blikken naar hans te zien en daarbij je kledingstijl is het gisteren wel duidelijk geworden dat jij je zeker "robbinsonwaardig"hebt gedragen door hem te stimuleren om naast de expeditie ook op zoek te gaan naar de bermudadriehoek!  ::oink:: ::hypocriet::

Hou toch eens op met je überzielige commentaar op Yin, "diaan". Als je je gisteren echt speciaal hebt aangemeld om continu dit soort dingen te zeggen, was dan gewoon lekker weggebleven.

Hmm, ik had waarschijnlijk netjes moeten melden bij een moderator dat ik je posts zeer ongepast vind, maar ik wou 't de andere gebruikers ook laten weten, vandaar dat ik het bewust zo doe.

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #553 Gepost op: 1-12-2008, 12:24:55 »
Hou toch eens op met je überzielige commentaar op Yin, "diaan". Als je je gisteren echt speciaal hebt aangemeld om continu dit soort dingen te zeggen, was dan gewoon lekker weggebleven.

Hmm, ik had waarschijnlijk netjes moeten melden bij een moderator dat ik je posts zeer ongepast vind, maar ik wou 't de andere gebruikers ook laten weten, vandaar dat ik het bewust zo doe.

Gaat mij veel te ver die Diaan, slaat ook nergens op en ik heb die post dus wel netjes bij de moderator gemeld... weg met die onzin...  ::niet-ok::

edit: typo's
« Laatst bewerkt op: 1-12-2008, 13:54:34 door Dwaastoo »
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #554 Gepost op: 1-12-2008, 12:27:45 »
Gaat mij vel te ver die DIaan, slaat ook nerges op ne ik heb die post dus wel netjes bij de moderator gemeld... weg met die onzin...  ::niet-ok::

Helaas hebben we geen  moderator meer :(
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Otherfool

• Forumlid
« Reactie #555 Gepost op: 1-12-2008, 12:48:15 »
Wat een afgang.

Offline Quickstrike

• Forumlid
« Reactie #556 Gepost op: 1-12-2008, 14:29:58 »
Nee, dat was niet duidelijk want op dat moment was EP nog nauwelijks ter sprake gekomen, dat was daarna pas. Tot dan toe ging het toch echt om de stemming en de overwinning.

Yin naief? Echt niet, het is een berekenende dame die heel goed weet wat ze moet doen om haar doel te bereiken hoor. Laat Yin maar schuiven, die regelt het wel voor zichzelf.

Yin is tien keer berekender dan Hans. Ik ben mij hier de laatste episodes aan gaan ergeren. Uiteindelijk heeft Hans zich gewoon laten gebruiken door Yin, want de manier waarop hij zijn standpunt verdedigde kostte hem de kop en schonk Yin de overwinning. Dan komt er een dilemma. Eigenlijk gun je het Yin daarom meer, maar de realisatie dat Yin meegelift is over de rug van Hans, maakt haar een onwaardige winnaar. Alleen op Hans stemmen wil je ook niet. Ik kan me daarom goed inleven in het dilemma waar de afvallers mee zaten.

Punt is gewoon. Ik zie mensen de neiging hebben te denken dat Yin de minste van de twee kwaden was. Ik zelf denk dus dat Yin misschien wel het ergste was. Juist omdat ze daar niet zo duidelijk in was als Hans. 

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #557 Gepost op: 1-12-2008, 16:55:17 »
Yin is tien keer berekender dan Hans. Ik ben mij hier de laatste episodes aan gaan ergeren. Uiteindelijk heeft Hans zich gewoon laten gebruiken door Yin, want de manier waarop hij zijn standpunt verdedigde kostte hem de kop en schonk Yin de overwinning. Dan komt er een dilemma. Eigenlijk gun je het Yin daarom meer, maar de realisatie dat Yin meegelift is over de rug van Hans, maakt haar een onwaardige winnaar. Alleen op Hans stemmen wil je ook niet. Ik kan me daarom goed inleven in het dilemma waar de afvallers mee zaten.

Punt is gewoon. Ik zie mensen de neiging hebben te denken dat Yin de minste van de twee kwaden was. Ik zelf denk dus dat Yin misschien wel het ergste was. Juist omdat ze daar niet zo duidelijk in was als Hans. 
Helemaal mee eens. Als ik dan moest kiezen koos ik toch Hans. Vreselijke narcist met een plaat voor z'n kop, maar hij is daar dan tenminste wel eerlijk in. Liever dan Yin, die van het ene op het andere moment switch van kattige bitch naar "wat zullen je ouders trots op je zijn". Puke!
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #558 Gepost op: 1-12-2008, 18:06:29 »
ik zat al aan zoiets te denken. Op de een of andere manier gun ik Yin dat geld wel hoor. Maar als ik in deze positie zat, en dat geld zou hebben gewonnen, dan zou ik uiteraard wel (daar win je voor) een behoorlijk deel voor mezelf houden, maar ook een deel schenken aan een goed doel.

En dan dat doel door Hiu laten bepalen. Dan zou Yin in mijn ogen veel sympathie (terug) winnen, en Hiu zou dit denk ik wel accepteren.

Ik weet wel zeker dat Hiu niet bijvoorbeeld 5000 of 10000 euro zou accepteren als pleister op de wonde. Op het eiland je rug recht houden, betekent immers dat je dat nu ook zal doen.

weer zomaar een idee hoor, die finale zal me nog wel even door het hoofd spelen.

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #559 Gepost op: 1-12-2008, 20:02:41 »
Uhh... nee dat vind ik erg vaag.

Zij wint dat geld, en gaat naar Hiu toe:

"Hiu, noem een goed doel, en ik schenk een deel van mijn gewonnen geld daar aan!"

Nee.. heel vaag komt het op me over.