Auteur Topic: [Kandidaat BE] Yin  (gelezen 177804 keer)

Offline Art

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Yin
« Reactie #520 Gepost op: 30-11-2008, 21:35:52 »
Die uitspraak dat ze ook graag tweede zou willen worden gaat haar de kop kosten, denk ik.  :(
Nog even niks.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #521 Gepost op: 30-11-2008, 21:39:01 »
Nee, ik ga ervan uit de ze wint nu, want in tegenstelling tot Hans stelt zij zich wel wat bescheidener op.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline -ELISE-

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #522 Gepost op: 30-11-2008, 21:54:51 »
Ik had et liefste Hiu zien winnen maar ik  ben blij dat Yin m dan uiteindleijk heeft want Hans gunde ik de opverwinning helemaal 0%. Ik vind het jammer dat het zo moest lopen dat ze uiteiondelijk het hele spel hebben bepaald en samen de finale hebben gespeeld
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #523 Gepost op: 30-11-2008, 21:55:41 »
Nee, ik ga ervan uit de ze wint nu, want in tegenstelling tot Hans stelt zij zich wel wat bescheidener op.

Klopt, als jij zo arrogant dingen gaat roepen, kost je dat simpel weg de kop. Dat is nou maar weer eens gebleken.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #524 Gepost op: 30-11-2008, 22:01:32 »
Gefeliciteerd Yin!

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #525 Gepost op: 30-11-2008, 22:06:51 »
Gefeliciteerd, Yin. Ik had uiteindelijk een beter gevoel gehad bij winst van Hans, maar shit happens. Gefeliciteerd.

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #526 Gepost op: 30-11-2008, 22:10:03 »
Gefeliciteerd Yin!
Geniet nooit met mate...

Offline cb en rv

• Forumlid
« Reactie #527 Gepost op: 30-11-2008, 22:10:11 »
Hoe voelt het om 50.000 euro te winnen terwijl niemand het je gunt en je zo massaal uitgekotst wordt? Wat zaten jullie voor ... op die finalistenstoelen zeg! Kan me niet voorstellen dat je daar op je gemak zat. Sterkte met het verbeteren van je vreselijke karakter!!! ::zwaai::

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #528 Gepost op: 30-11-2008, 22:10:50 »
Gefeliciteerd Yin.
Yin en Hans,bedankt voor het kijkplezier.Ik heb me kapot lopen ergeren aan jullie maar als jullie niet in ER zaten was het mss wel een saaie expeditie geweest.
Bedankt voor de  beelden.Ik gunde het jou ietsiepietsie meer dan Hans maar wat kan jou dat rotten...je hebt de geldprijs binnen,toch?
groetekesss ::zwaai::

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #529 Gepost op: 30-11-2008, 22:28:55 »
Nog nooit iemand die een mooi geldbedrag win zo opgelaten gezien. Wat een enorme afgang.

Offline diaan

• Forumlid
« Reactie #530 Gepost op: 30-11-2008, 22:29:52 »
beste yin , gefeliciteerd met je overwinning! wie had gedacht dat je ook"robbinsonwaardig" kon zijn door je als de eerste de beste snol te gedragen en lekker met je poten aan mannen van een ander te zitten knap hoor !!ik zou echt trots op mezelf zijn!zo zie je maar zo kan iets wat heel mooi is ineens heel lelijk worden...p.s:veel plezier met je zuurverdiende geld! >:D ::schaam::je!!

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #531 Gepost op: 30-11-2008, 22:31:20 »
voor diaan en al die andere kneuzen: gij die zonder zonden zijdt, werpe de eerste steen.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline muizje

• Forumlid
« Reactie #532 Gepost op: 30-11-2008, 22:31:55 »
Nog nooit iemand die een mooi geldbedrag win zo opgelaten gezien. Wat een enorme afgang.

Wat bedoel je hier mee?

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #533 Gepost op: 30-11-2008, 22:33:41 »
voor diaan en al die andere kneuzen: gij die zonder zonden zijdt, werpe de eerste steen.

::respect::

I love it when you turn all biblical, ibung!

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #534 Gepost op: 30-11-2008, 22:34:53 »
Wat bedoel je hier mee?

Dat Yin zich geen houding wist te geven. Eerst zeggen dat je graag tweede wilt worden, tijdesn de hele aflevering weg gezet worden als een profiteur en intrigant, en dan toch winnen. De gezichtsuitdrukking was veelzeggend.

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #535 Gepost op: 30-11-2008, 22:40:18 »
Zoals ik al in het topic van Hans zei: wat is een overwinning nog waard als niemand je die gunt?

In dit geval 50.000 euro, dus Yin kan daar vast wel mee leven.

Gefeliciteerd. Al ben ik blij dat jij en Hans nog even flink door de mangel zijn gehaald.

Offline BalkanPower

• Forumlid
« Reactie #536 Gepost op: 30-11-2008, 22:42:20 »
beste yin , gefeliciteerd met je overwinning! wie had gedacht dat je ook"robbinsonwaardig" kon zijn door je als de eerste de beste snol te gedragen en lekker met je poten aan mannen van een ander te zitten knap hoor !!ik zou echt trots op mezelf zijn!zo zie je maar zo kan iets wat heel mooi is ineens heel lelijk worden...p.s:veel plezier met je zuurverdiende geld! >:D ::schaam::je!!

Een woord: HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA

(love the reaction...zo random LOL)

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #537 Gepost op: 30-11-2008, 22:48:00 »
Nou Yin gefeliciteerd! je bent kampioen van de armoede. Niemand die het je gunde, niemand die het hans gunde, zelden zo'n trieste finale gezien zeg. Ik gunde het Jutta en Judge ook niet toen ik daar zelf in de uitzending zat maar die waren tenminste niet zo achterbaks en gemeen als jullie 2. Bah bah! Toch gunde ik het jou net ietsje meer dan Hans de rat.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #538 Gepost op: 30-11-2008, 22:53:11 »
Trouwens, ik stoor me er al een paar weken mateloos aan dat Yin steeds zegt: als Prince er nog in had gezeten, had hij nu hier gestaan.

Echt, wat een belachelijke onzin is dat, zeg. Heeft Yin nu echt niet door dat er van alles kan gebeuren in zo'n expeditie? Ze kénde die hele Prince niet eens!

Offline muizje

• Forumlid
« Reactie #539 Gepost op: 30-11-2008, 22:55:54 »
Dat Yin zich geen houding wist te geven. Eerst zeggen dat je graag tweede wilt worden, tijdesn de hele aflevering weg gezet worden als een profiteur en intrigant, en dan toch winnen. De gezichtsuitdrukking was veelzeggend.

Het was toch duidelijk dat Yin zich geen houding wist te geven omdat die hele overwinning in de schaduw stond van het verlies van EP.
Als Yin heel entousiast had gereageerd, had ik dat veel ongepast gevonden.
Ik kan haar manier van denken ook niet helemaal begrijpen, en dat ze zegt dat ze het Hans meer gunt dan haarzelf vind ik ook super dom  ::)
Maar ik denk dat ze eigenlijk een hele lieve vrouw is die alleen een ietsiepietsie (lees: heel) naief is  :P