Auteur Topic: [Kandidaat BE] Yin  (gelezen 177824 keer)

Offline peterb

• Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Yin
« Reactie #480 Gepost op: 26-11-2008, 22:28:54 »
  Nederlanders hebben rare namen, en West-Vlamingen zijn raar? Dit vind ik als West-Vlaming een ietwat rare opmerking  ::joehoe:: ::joehoe::

Ik zal erbij zeggen dat ik Limburger ben. Dat verklaart waarschijnlijk veel voor je  ::tandpastasmiley::

Offline Marlie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #481 Gepost op: 26-11-2008, 22:43:26 »
Yin is een Belgische? Ik dacht al de hele tijd dat zij een Nederlandse was! Haar kind noemt toch Vicje. Waarschijnlijk daarom dat ik dacht dat ze een Nederlandse was. Zij hebben doorgaans toch eerder wat vreemdere namen.
Da menneke noemt gewoon Victor

Offline L..

• Forumlid
« Reactie #482 Gepost op: 26-11-2008, 23:24:30 »
Yin is een Belgische? Ik dacht al de hele tijd dat zij een Nederlandse was! Haar kind noemt toch Vicje. Waarschijnlijk daarom dat ik dacht dat ze een Nederlandse was. Zij hebben doorgaans toch eerder wat vreemdere namen. Ze praat ook niet echt Belgisch vind. De echte Belgen waren Kyra, Sarah en Geert de paracommando(die andere Geert ook waarschijnlijk, maar dat is dan weer zo een rare West-Vlaming waar ik mij niet kan in vinden).

Ik had ook altijd gedacht dat Yin Hollands was, tot ik eens op het internet las dat ze uit België kwam.
Ze spreekt niet echt helemaal 'hollands', maar ze spreekt zeker ook geen 'vlaams'.
Maar haar tongval klinkt nogal hollands vind ik, vandaar dat veel mensen (vlamingen) dachten dat ze uit Nederland kwam (al denk ik dat Nederlanders zelf wel het verschil zullen merken met hun eigen accenten, en dat zij waarschijnlijk wél van in het begin doorhadden dat Yin Belgisch is)

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #483 Gepost op: 26-11-2008, 23:36:38 »
Ik had ook altijd gedacht dat Yin Hollands was, tot ik eens op het internet las dat ze uit België kwam.
Ze spreekt niet echt helemaal 'hollands', maar ze spreekt zeker ook geen 'vlaams'.
Maar haar tongval klinkt nogal hollands vind ik, vandaar dat veel mensen (vlamingen) dachten dat ze uit Nederland kwam (al denk ik dat Nederlanders zelf wel het verschil zullen merken met hun eigen accenten, en dat zij waarschijnlijk wél van in het begin doorhadden dat Yin Belgisch is)

Yin spreekt haar eigen taaltje.  Nee hoor daar is ze een veel te hoogstaand persoontje voor. Ik denk dat ze illegaal in Belgie woont en van een andere planeet komt

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #484 Gepost op: 26-11-2008, 23:56:35 »
Ik zal erbij zeggen dat ik Limburger ben. Dat verklaart waarschijnlijk veel voor je  ::tandpastasmiley::
::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline pallas

• Forumlid
« Reactie #485 Gepost op: 27-11-2008, 00:11:03 »
Inderdaad, elke andere gewone Vlaming weet dat Aalter - waar Geert van afkomstig is, wat overigens op eender welke site over ER wel ergens duidelijk is weergegeven - in Oost-Vlaanderen ligt.
Van een Limburger begrijpen we dat dus wél.
   ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::
Neem mij niet kwalijk dat ik deze voorzet voor een leeg doel binnentrap  ::zwaai::
In the beginning there was nothing and even that exploded

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #486 Gepost op: 27-11-2008, 03:08:43 »
Ze stond sterk akkoord, maar het rekord staat wel degelijk op naam van Yutta tegen Ilona: 4 uur 15 minuten, dat noem ik nog eens
een prestatie.
Dus enige relativering is hier wel op z'n plaats.

Heb me ondertussen nog iets laten binnenvallen. ::tandpastasmiley::

Yutta was 37 jaar(Yin 35), Ilona was voor zover ik het me herinnner even oud als Hiukwan.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #487 Gepost op: 27-11-2008, 03:25:28 »
Yin is een Belgische? Ik dacht al de hele tijd dat zij een Nederlandse was! Haar kind noemt toch Vicje.  ).

Voor zover ik me niet vergis is Yin een Nederlandse die in Belgie woont,nl in Beerse,nabij Turnhout.
Haar vader is een Maleisische Chinees die in de jaren 60 naar Nederland is geemmigreerd.
Haar zoontje Vicje(van Victor) lijkt mij veel meer Europees dan zijn moeder qua uiterlijk.
Ik vermoed dus dat zijn vader een europeaan is.
Aangezien haar taal iets tussen het nederlands en het vlaams is,vermoed ik dat zij al een heel tijdje in
Belgie woont. De naam Victor(11jr) is ook meer een vlaamse dan nederlandse naam.
Dus,nogmaals een verondersteling,vermoed ik dat de vader een Belg is.

Dit is natuurlijk allemaal niet zo belangrijk,maar ja,in afwachting v/d finale, moeten we ons toch met iets bezighouden. ::jaja:: ::tandpastasmiley::

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #488 Gepost op: 27-11-2008, 07:13:45 »
Je hebt Dirk, de vader van Vicje, al een paar keer in beeld kunnen zien ;) En dat ie wester is mag dan duidelijk zijn.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #489 Gepost op: 27-11-2008, 07:44:51 »
Yin spreekt haar eigen taaltje.  Nee hoor daar is ze een veel te hoogstaand persoontje voor. Ik denk dat ze illegaal in Belgie woont en van een andere planeet komt

De planeet Grote Ego, zeker??  ;D

Bleep haar dan maar weer snel op Scotty  ::tandpastasmiley::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #490 Gepost op: 27-11-2008, 08:02:21 »
Je hebt Dirk, de vader van Vicje, al een paar keer in beeld kunnen zien ;) En dat ie wester is mag dan duidelijk zijn.

Dirk is niet de vader van Victor  ::ohno:: Zie ook het interview met Yin bij Media, ze was nog maar enkele maanden samen met Dirk, daarom was het voor Victor zo moeilijk dat ze weg ging.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #491 Gepost op: 27-11-2008, 12:12:29 »
Dirk is niet de vader van Victor  ::ohno:: Zie ook het interview met Yin bij Media, ze was nog maar enkele maanden samen met Dirk, daarom was het voor Victor zo moeilijk dat ze weg ging.

Oooh nooit geweten joh. Ik dacht dat Dirk haar vriend was en Vicje het kind dat ze samen hadden ;)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline 11je

• Forumlid
« Reactie #492 Gepost op: 27-11-2008, 12:32:34 »
Yin zal vroeger ook in Nederland hebben gewoond zeker, daarom dat ze meestal nederlands praat en geen vlaams volgens mij.

Ik vind haar een supersterke kandidaat en ik hoop echt dat ze wint!

Ik zal voor je duimen Yin!

::dans::

Offline Youpie

• Forumlid
« Reactie #493 Gepost op: 27-11-2008, 12:36:33 »
Voor zover ik me niet vergis is Yin een Nederlandse die in Belgie woont,nl in Beerse,nabij Turnhout.
Haar vader is een Maleisische Chinees die in de jaren 60 naar Nederland is geemmigreerd.
Haar zoontje Vicje(van Victor) lijkt mij veel meer Europees dan zijn moeder qua uiterlijk.
Ik vermoed dus dat zijn vader een europeaan is.
Aangezien haar taal iets tussen het nederlands en het vlaams is,vermoed ik dat zij al een heel tijdje in
Belgie woont. De naam Victor(11jr) is ook meer een vlaamse dan nederlandse naam.
Dus,nogmaals een verondersteling,vermoed ik dat de vader een Belg is.

Dit is natuurlijk allemaal niet zo belangrijk,maar ja,in afwachting v/d finale, moeten we ons toch met iets bezighouden. ::jaja:: ::tandpastasmiley::

Je hebt goeie research gedaan  ::tandpastasmiley::

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #494 Gepost op: 27-11-2008, 18:04:24 »
Heb me ondertussen nog iets laten binnenvallen. ::tandpastasmiley::

Yutta was 37 jaar(Yin 35), Ilona was voor zover ik het me herinnner even oud als Hiukwan.

Jutta (met een J) was veel jonger volgens mij. 30 dacht ik.

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #495 Gepost op: 27-11-2008, 18:25:02 »
Jutta (met een J) was veel jonger volgens mij. 30 dacht ik.

30 toen ze meedeed in 2003 (http://www.expeditierobinson.net/index.php?p=er4-jutta

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #496 Gepost op: 27-11-2008, 18:47:05 »
30 toen ze meedeed in 2003 (http://www.expeditierobinson.net/index.php?p=er4-jutta

Bedankt voor deze rechtzetting.  Ook leuk om de verhalen van toen nog eens te lezen.

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #497 Gepost op: 27-11-2008, 18:51:44 »
Je hebt goeie research gedaan  ::tandpastasmiley::

Nou,Youpie,research was het niet hoor,enkel goed onthouden van de uitzendingen.
Komt waarschijnlijk door het feit dat Yin mijn favoriete van het 1ste uur was.
Ben zelf getrouwd met een Maleisisch-chinese vrouw,dat kan mss ook een beetje de verklaring zijn.
« Laatst bewerkt op: 28-11-2008, 02:30:37 door Cout »

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #498 Gepost op: 27-11-2008, 19:30:04 »
Yin zal vroeger ook in Nederland hebben gewoond zeker, daarom dat ze meestal nederlands praat en geen vlaams volgens mij.

Ik vind haar een supersterke kandidaat en ik hoop echt dat ze wint!

Ik zal voor je duimen Yin!

::dans::

Ik heb even wat research gedaan(om het woord van Youpie maar eens te gebruiken)en ben tot de vaststelling gekomen dat jij
in dit forum slechts 2 berichtjes hebt geplaatst,2 maal positief over Yin. Niks verkeerd mee hoor!
Je naam is 11je, en de ouderdom van Vicje(zoontje van Yin)is 11 jaar.
Moet ik hier een link leggen?  Als dit zo is,vind ik het wel knap dat je opkomt voor je moeder,
ik hoop dan wel dat je je berichtjes zelf typt.

Als mijn fantasie me weer voorbij loopt,sorry hoor. In afwachting v/dfinale moet ik mij toch met iets bezighouden he. ::jaja:: ;D
« Laatst bewerkt op: 27-11-2008, 21:10:11 door Cout »

Offline califax

• Forumlid
« Reactie #499 Gepost op: 28-11-2008, 07:41:06 »
Ik heb even wat research gedaan(om het woord van Youpie maar eens te gebruiken)en ben tot de vaststelling gekomen dat jij
in dit forum slechts 2 berichtjes hebt geplaatst,2 maal positief over Yin. Niks verkeerd mee hoor!
Je naam is 11je, en de ouderdom van Vicje(zoontje van Yin)is 11 jaar.
Moet ik hier een link leggen?  Als dit zo is,vind ik het wel knap dat je opkomt voor je moeder,
ik hoop dan wel dat je je berichtjes zelf typt.

Als mijn fantasie me weer voorbij loopt,sorry hoor. In afwachting v/dfinale moet ik mij toch met iets bezighouden he. ::jaja:: ;D

Elfie of Elfje is ook gewoon een meisjes naam hoor... ;)