Niet me eens hoor,
Ik heb 100x liever iemand die me recht in mijn gezicht zegt dat hij/zij mij een l*l of zo vindt, dan iemand die een beetje lief gaat zitten doen recht in mijn gezicht onder valse voorwendselen! DUs in deze vind ik dit gedrag een streepje áchter op Hans...
Hans en Yin konkelen samen zoveel achter iedereens rug, waarschijnlijk om ervoor te zorgen dat hun verhaal in elkaar vloeit. Om dan vervolgens in je gezicht te komen zeggen wat ze van je vinden om een beetje stoer over te komen op tv, om dan weer de woorden in te trekken
Yin heeft de uitleg van HiuKwan anders wel goed aangehoord, als ze dat toch zo sterk staat met Hans waarom haalt ze hem er dan gewoon niet bij?
Yin speelt het spel veel sluwer dan Hans, ze uit zich beperkt over Hans maar laat hem wel het vuile werk doen en gaat zelf de 'emotioneel' gekwetsten vervolgens wat paaien. Dat is Robinsonwaardig in haar perceptie dan waarschijnlijk...
Dat de meeste proeven tussen haar en Hans gingen heeft ook te maken met het feit dat ze de mensen die het meeste weerstand konden bieden (Geert D & Kyra) er als eerste uitflikkerden. Geert t was tegenover anderen ook maar klein bier in de proeven op uitzondering van 1 proef na.