Auteur Topic: [Kandidaat BE] Yin  (gelezen 177768 keer)

Offline Youpie

• Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Yin
« Reactie #360 Gepost op: 18-11-2008, 08:42:37 »
Dit is idd zo. Je kan een antwoord een richting insturen met de wijze van vraagstelling.
Maar het gaat vaak duidelijk niet om antwoorden maar gewoon om visies,mentaliteit en losse uitspraken,
 zonder dat die geforceerd worden.

Je verwijt mij in een cocoon te zitten. Mss ben ik iets te fanatieke liefhebber van ER.
Als je in de ontvangsthal gaat kijken kan je dat waarschijnlijk wel begrijpen.

Maar nou vraag ik jou om ook eens uit jouw cocoon te kruipen:  vergeet even dat je Yin persoonlijk kent en geef nu
eens jou eerlijke visie over de manier dat Yin ER heeft gespeeld.

Het is niet mogelijk te vergeten dat ik haar persoonlijk ken ... Dat besef je ook wel .
Omdat ik merk dat er met jou effectief te praten valt, en dat jij toch ook wel in de spiegel wil kijken , wil ik hier zeker even op in gaan . Yin heeft in mijn ogen een sterke expeditie gespeeld . Ze is tot nu toe de enige kandidaat van allemaal die nog geen enkele stem heeft gekregen op een eilandraad. Check even op http://nl.wikipedia.org/wiki/Expeditie_Robinson_2008.
Ze heeft diverse immuniteitsproeven gewonnen, zelfs in proeven die op het lijf van anderen geschreven was !
Net als alle andere kandidaten speelt ze het tactisch, en heeft ze het geluk gehad een sterke alliantie te kunnen smeden met Geert en Hans . Dat geeft ze zelf ook eerlijk toe .

Dus nogmaals: ik zie een bevestiging van een sterke vrouw , zowel innerlijk als lichamelijk .

Je vraagt MIJN mening, dus bij deze .

Ik respecteer ieder zijn mening, en er zullen dus absoluut mensen zijn die het niet met me eens zullen zijn .
Hopelijk wordt mijn openheid hier dan niet weer te kijken gezet .

Tnx

Offline Cynneke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #361 Gepost op: 18-11-2008, 09:08:44 »
Het is niet mogelijk te vergeten dat ik haar persoonlijk ken ... Dat besef je ook wel .
Omdat ik merk dat er met jou effectief te praten valt, en dat jij toch ook wel in de spiegel wil kijken , wil ik hier zeker even op in gaan . Yin heeft in mijn ogen een sterke expeditie gespeeld . Ze is tot nu toe de enige kandidaat van allemaal die nog geen enkele stem heeft gekregen op een eilandraad. Check even op http://nl.wikipedia.org/wiki/Expeditie_Robinson_2008.
Ze heeft diverse immuniteitsproeven gewonnen, zelfs in proeven die op het lijf van anderen geschreven was !
Net als alle andere kandidaten speelt ze het tactisch, en heeft ze het geluk gehad een sterke alliantie te kunnen smeden met Geert en Hans . Dat geeft ze zelf ook eerlijk toe .

Dus nogmaals: ik zie een bevestiging van een sterke vrouw , zowel innerlijk als lichamelijk .

Ik respecteer ieder zijn mening, en er zullen dus absoluut mensen zijn die het niet met me eens zullen zijn .

Tnx

Dat ze nog geen enkele stem tegen heeft gehad (net zoals Hans toch ook volgens mij?) heeft ze meer te danken aan puur geluk en haar alliantie met bijvoorbeeld Hans/Geert/HiuKwan
Doordat dat pact zo sterk was en ze anderen ervan wisten overtuigen op bijvoorbeeld Prince en Kyra te stemmen, kregen zij geen stemmen tegen. En pas toen er ingegrepen werd door Sharon en HiuKwan kón er alleen nog maar op Geert gestemd worden. Op Hans en Yin stemmen had geen nut omdat het dan 2-2 werd en omdat HiuKwan al stemmen tegen had, moest zij dan vertrekken.
Anders hadden Sharon en HiuKwan vast op een van hen gestemd.

Dus om deze reden vind ik haar geen sterk persoon of (ahum, komt ie weer) waardige Robinson. Wél omdat ze erg goed was in de proeven.
Maar niettemin vind ik haar nog steeds een akelig kreng.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline pallas

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #362 Gepost op: 18-11-2008, 10:29:01 »
Tijd om het eens allemaal rechtstreeks aan Yin te zeggen: (zie http://www.geertvantornhaut.be/index.php?module=guestbook, bericht gepost op 26-09 - overigens valt er daar niet veel te lezen)

::pinokkio:: ::hypocriet::
« Laatst bewerkt op: 18-11-2008, 10:36:57 door Test »
In the beginning there was nothing and even that exploded

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #363 Gepost op: 18-11-2008, 10:35:06 »

Tnx

Ik denk dat mensen als ze goed kijken deze positieve kanten ook wel zien. Waar het voor de meeste mensen voornamelijk om gaat, zijn de minder positieve kanten die ze hebben gezien van Yin. Yin lijkt 2 gezichten te hebben. In je gezicht doet ze lief en aardig, maar achter je rug om niet. Of zoals dat akkefietje met Hiu over mannelijke aandacht. Hoe ze dan Hiu eerst de grond in boort om vervolgens haar poeslief te troosten. En zo hebben we wel meer dingen van haar gezien die negatief overkomen.

En daar hoor ik jou niet over. ::ohno:: Het lijkt me dat je die ook moet hebben gezien. En ik denk niet dat je daarvan kan zeggen dat dit alleen maar komt omdat er geknipt en geplakt is.
Geniet nooit met mate...

Offline Zonnetjuh

• Forumlid
« Reactie #364 Gepost op: 18-11-2008, 10:40:46 »
zo, ben jij ff laag bezig! het emailadres van Yin hier te plaatsen zodat iedereen haar persoonlijk kan aanvallen. ik ben ook zeker geen fan van Yin, integendeel, maar deze actie van jou is wel echt diep triest!
Gelukkig dat het nu weggehaald is.
« Laatst bewerkt op: 18-11-2008, 15:07:59 door Bakkertje »

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #365 Gepost op: 18-11-2008, 12:26:04 »
Het is niet weggehaald ik zag t 1 minuut geleden ook staan maar Yin heeft dat zelf gedaan hoor. Stom ook om dat daar te plaatsen.

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #366 Gepost op: 18-11-2008, 12:33:20 »
Het is niet weggehaald ik zag t 1 minuut geleden ook staan maar Yin heeft dat zelf gedaan hoor. Stom ook om dat daar te plaatsen.

Ik denk dat Zonnetjuh bedoelt dat het van dit forum weggehaald is. ;)
Geniet nooit met mate...

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #367 Gepost op: 18-11-2008, 12:34:06 »
Als Yin dat daar wil plaatsen moet ze dat zelf weten. Maar je kan echt niet zomaar iemands email adres op het internet plaatsen.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #368 Gepost op: 18-11-2008, 12:41:40 »
En zeker niet met de oproep daarbij om haar allemaal eens goed de waarheid te zeggen. ::niet-ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline pallas

• Forumlid
« Reactie #369 Gepost op: 18-11-2008, 13:01:13 »
zo, ben jij ff laag bezig! het emailadres van Yin hier te plaatsen zodat iedereen haar persoonlijk kan aanvallen. ik ben ook zeker geen fan van Yin, integendeel, maar deze actie van jou is wel echt diep triest!
Gelukkig dat het nu weggehaald is.

Voor mezelf kan ik dat anders wel verantwoorden: wie z'n gat verbrandt moet op de blaren zitten.
Yin heeft 100% de vrije keuze om eventuele mails al dan niet te lezen. Hui (en andere kandidaten) hebben op het eiland geen keuze gehad. En dan heb ik het niet alleen over het taktische, maar veeleer over de manier waarop ze door Hans en Yin werd aangesproken en behandeld.
Bovendien, dat Yin ergens eind september haar e-mail adres achterlaat bewijst dat ze zich op dat moment niet bewust was van de minder fraaie rol die ze gespeeld heeft. Wat op zich weer zou kunnen bewijzen dat haar gedrag op het eiland geen rolletje was, maar dat ze misschien gewoon zo is. Was het trouwens ook niet zo dat zij in aflevering 9 helemaal niet door had hoe de anderen over haar dachten ?

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #370 Gepost op: 18-11-2008, 13:05:05 »
Was het trouwens ook niet zo dat zij in aflevering 9 helemaal niet door had hoe de anderen over haar dachten ?

Klopt ;D
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline langkousonline

• Forumlid
« Reactie #371 Gepost op: 18-11-2008, 13:05:18 »
Bovendien, dat Yin ergens eind september haar e-mail adres achterlaat bewijst dat ze zich op dat moment niet bewust was van de minder fraaie rol die ze gespeeld heeft. Wat op zich weer zou kunnen bewijzen dat haar gedrag op het eiland geen rolletje was, maar dat ze misschien gewoon zo is.

Dat bewijst toch helemaal niks, komaan, niet doordraaien ::ohno::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline langkousonline

• Forumlid
« Reactie #372 Gepost op: 18-11-2008, 13:09:44 »
En zeker niet met de oproep daarbij om haar allemaal eens goed de waarheid te zeggen. ::niet-ok::

Precies!! Dat kun je niet maken. Ik kan me vaag iets herinneren over een WK voetbal waarbij een voetballer van een ZuidAMerikaans land een penalty mistte en daardoor het team uit het toernooi lag. Bij terugkomst in het land is deze voetballer door een fan neergeschoten. Dat een fan een speler iets aandoet vanwege een SPEL gaat ver...en dat geldt ook voor dit soort oproepen...

Ja, heel overdreven om deze vergelijking hier neer te zetten maar we gaan ons hier toch niet als een paar geflipte hooligans gedragen hè?? Want dan ben ik weg hier, het is voor mij nog steeds een vorm van ontspanning....
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #373 Gepost op: 18-11-2008, 13:39:12 »
Ow inderdaad heb ik dat bericht niet gezien.
Maar nu staat het er toch alleen op een andere manier.

Offline pallas

• Forumlid
« Reactie #374 Gepost op: 18-11-2008, 13:41:06 »
Ik ben toch wel wat verbaasd en ontdek hier ook wel enige vorm van hypocrisie. Mocht ikzelf door een deel van Nederland en Vlaanderen gekend zijn, dan lees ik veel liever in een aantal privémails wat een ander over mij denkt dan openlijk neergesabeld te worden op een forum.
Maar goed, ER is inderdaad een SPEL, net dat aspekt miste ik dit jaar toch wel wat.

En laat jullie door mij niet wegjagen van dit forum: doorgaans heb ik de eigenschap in één keer mijn gedacht te zeggen. Dat heb ik vandaag gedaan. En net zoals jullie Pallas tot vanmorgen nergens zagen opduiken op dit forum, zo zal Pallas na deze posting ook voorgoed verdwijnen.

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #375 Gepost op: 18-11-2008, 13:41:57 »
Precies!! Dat kun je niet maken. Ik kan me vaag iets herinneren over een WK voetbal waarbij een voetballer van een ZuidAMerikaans land een penalty mistte en daardoor het team uit het toernooi lag. Bij terugkomst in het land is deze voetballer door een fan neergeschoten. Dat een fan een speler iets aandoet vanwege een SPEL gaat ver...en dat geldt ook voor dit soort oproepen...

Dat worden extra beveiligingsagenten op de finale van 30 november  >:D >:D >:D

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #376 Gepost op: 18-11-2008, 13:45:22 »
En laat jullie door mij niet wegjagen van dit forum: doorgaans heb ik de eigenschap in één keer mijn gedacht te zeggen. Dat heb ik vandaag gedaan. En net zoals jullie Pallas tot vanmorgen nergens zagen opduiken op dit forum, zo zal Pallas na deze posting ook voorgoed verdwijnen.

Oh, dat is jammer, blijf toch gewoon gezellig hier  :)

Overigens geloof ik wel dat de productie een bepaald beeld van Yin heeft neergezet, de romantische muziekjes suggereren al snel meer dan er was denk ik
Keep calm and eat chocolates!

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #377 Gepost op: 18-11-2008, 13:50:09 »
Als ik t laatste bericht van Pallas lees denk ik dat dit Yin zelf wel eens kon zijn.
IK, Ik, Ik
En niemand die jou hier wegjaagt, wie je dan ook wezen mag.

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #378 Gepost op: 18-11-2008, 13:58:35 »
Als ik t laatste bericht van Pallas lees denk ik dat dit Yin zelf wel eens kon zijn.
IK, Ik, Ik
En niemand die jou hier wegjaagt, wie je dan ook wezen mag.

Het zou haar ook typeren dat ze zich aanmeldt op dit forum zonder melding te maken van haar identiteit want zowel Frabra  Mosdiertje Peanuts en de andere Robinsonners/Peking Expressers staat er  "bekend insider" maar Pallas moet zich natuurlijk niet aanmelden...
Trouwens Pallas is een afkorting van Pallas Athene een griekse godin uit de oudheid...

"Athena was Zeus' lievelingsdochter.
Haar werden de eigenschappen verstand, moed, schoonheid en trouw toegedicht, en zij werd vereerd als de godin van de wijsheid, oorlog en vrede"..."

Is Hans dan Zeus ???? ::rofl:: ::rofl::

Uit : http://www.heksenkring.be/Godinnen/Pallas.htm

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #379 Gepost op: 18-11-2008, 14:05:27 »
Het zou haar ook typeren dat ze zich aanmeldt op dit forum zonder melding te maken van haar identiteit want zowel Frabra  Mosdiertje Peanuts en de andere Robinsonners/Peking Expressers staat er  "bekend insider" maar Pallas moet zich natuurlijk niet aanmelden...

Sorrie, maar jullie hebben geen enkel bewijs dat pallas Yin is, dus pallas daar van 'beschuldigen' is dan ook kansloos :) Dit topic gaat over Yin, niet over pallas, dus nu graag weer ontopic!
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.