Dit is idd zo. Je kan een antwoord een richting insturen met de wijze van vraagstelling.
Maar het gaat vaak duidelijk niet om antwoorden maar gewoon om visies,mentaliteit en losse uitspraken,
zonder dat die geforceerd worden.
Je verwijt mij in een cocoon te zitten. Mss ben ik iets te fanatieke liefhebber van ER.
Als je in de ontvangsthal gaat kijken kan je dat waarschijnlijk wel begrijpen.
Maar nou vraag ik jou om ook eens uit jouw cocoon te kruipen: vergeet even dat je Yin persoonlijk kent en geef nu
eens jou eerlijke visie over de manier dat Yin ER heeft gespeeld.
Het is niet mogelijk te vergeten dat ik haar persoonlijk ken ... Dat besef je ook wel .
Omdat ik merk dat er met jou effectief te praten valt, en dat jij toch ook wel in de spiegel wil kijken , wil ik hier zeker even op in gaan . Yin heeft in mijn ogen een sterke expeditie gespeeld . Ze is tot nu toe de enige kandidaat van allemaal die nog geen enkele stem heeft gekregen op een eilandraad. Check even op
http://nl.wikipedia.org/wiki/Expeditie_Robinson_2008.
Ze heeft diverse immuniteitsproeven gewonnen, zelfs in proeven die op het lijf van anderen geschreven was !
Net als alle andere kandidaten speelt ze het tactisch, en heeft ze het geluk gehad een sterke alliantie te kunnen smeden met Geert en Hans . Dat geeft ze zelf ook eerlijk toe .
Dus nogmaals: ik zie een bevestiging van een sterke vrouw , zowel innerlijk als lichamelijk .
Je vraagt MIJN mening, dus bij deze .
Ik respecteer ieder zijn mening, en er zullen dus absoluut mensen zijn die het niet met me eens zullen zijn .
Hopelijk wordt mijn openheid hier dan niet weer te kijken gezet .
Tnx