Auteur Topic: [Kandidaat BE] Yin  (gelezen 177769 keer)

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Yin
« Reactie #340 Gepost op: 17-11-2008, 12:51:21 »
Hans heeft nooit in een vroeg stadium verteld dat hij die munt had.. dat wist ik ook omdat ze ook zelf nog laat in de expeditie naar die munt heeft gezocht.. Ik denk echter wel dat hij het op het eind heeft verteld.. nooit aan mij, maar ik wist het gewoon op een gegeven moment..

En nu kan ik eindelijk mijn hart luchten wat ik al weken moest inhouden.. Nu heeft Hans die munt toch ingezet dus nu kan het..

Ik snap serieus NIET dat jullie ook maar DACHTEN dat Hans die munt eventueel aan Yin zou geven.. Dat zou NOOIT in zijn hoofd opgekomen zijn, en dat zou hij ook nooit hebben gedaan had hij die mogelijk ertoe. Daarvan ben ik overtuigd.

Offline xj900s

• Forumlid
« Reactie #341 Gepost op: 17-11-2008, 12:56:26 »

Ik snap serieus NIET dat jullie ook maar DACHTEN dat Hans die munt eventueel aan Yin zou geven.. Dat zou NOOIT in zijn hoofd opgekomen zijn, en dat zou hij ook nooit hebben gedaan had hij die mogelijk ertoe. Daarvan ben ik overtuigd.

Ook niet in een situatie dat bij een laaste immuniteitsronde Hans wint en dan de munt aan Yin geeft? Dan was hij naast Yin zeker geweest van een plek in de finale. Toch?

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
« Reactie #342 Gepost op: 17-11-2008, 13:00:16 »
Ook niet in een situatie dat bij een laaste immuniteitsronde Hans wint en dan de munt aan Yin geeft? Dan was hij naast Yin zeker geweest van een plek in de finale. Toch?

haha ik denk serieus dat hij zelfs dan die munt niet aan Yin had gegeven.. maar nog liever nutteloos bij zich had gehouden..

Offline BalkanPower

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #343 Gepost op: 17-11-2008, 13:02:39 »
haha ik denk serieus dat hij zelfs dan die munt niet aan Yin had gegeven.. maar nog liever nutteloos bij zich had gehouden..

zo een mannetje lijkt me wel....gewoon de munt als souvernier meenemen naar huis:)

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #344 Gepost op: 17-11-2008, 13:47:04 »

Zo..... :o Dit zegt wel iets.

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #345 Gepost op: 17-11-2008, 13:48:42 »
Zo..... :o Dit zegt wel iets.

Dat hij heel fanatiek is in het spel? ::) ;D
Geniet nooit met mate...

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #346 Gepost op: 17-11-2008, 13:50:53 »
Dat hij heel fanatiek is in het spel? ::) ;D

;D Ja, zoiets.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #347 Gepost op: 17-11-2008, 13:57:54 »
Ik had die munt ook wel aan een ketting willen hebben hoor :P

Offline esther1971

• Forumlid
« Reactie #348 Gepost op: 17-11-2008, 13:59:42 »
Hans heeft nooit in een vroeg stadium verteld dat hij die munt had.. dat wist ik ook omdat ze ook zelf nog laat in de expeditie naar die munt heeft gezocht.. Ik denk echter wel dat hij het op het eind heeft verteld.. nooit aan mij, maar ik wist het gewoon op een gegeven moment..

En nu kan ik eindelijk mijn hart luchten wat ik al weken moest inhouden.. Nu heeft Hans die munt toch ingezet dus nu kan het..

Dat zou toch juist slim van hem geweest zijn? Hij kan beter samen met Yin eindigen dan samen met jou (hij wist inmiddels ook wel dat jij beter ligt bij iedereen). Wat is er sterker dan zijn strategische capaciteiten? Of heeft hij thuis ook zo'n mooie vitrinekast als Frans?  ;)

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #349 Gepost op: 17-11-2008, 14:21:31 »
Dat zou toch juist slim van hem geweest zijn? Hij kan beter samen met Yin eindigen dan samen met jou (hij wist inmiddels ook wel dat jij beter ligt bij iedereen).

Ja precies, hij had het toch zeker zelf over de "rancune" van de afgevallen kandidaten tegenover hem en Yin? En hij zei toch dat jij (HiuKwan) het altijd mooier had weten te spelen etc.? Dus beseft hij toch ook dat hij beter met Yin in de (echte) finale zou kunnen komen?

Maar jij denkt dus dat op dit gebied zijn persoonlijke eergevoel sterker was dan zijn tactisch inzicht?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #350 Gepost op: 17-11-2008, 14:42:50 »
Ja precies, hij had het toch zeker zelf over de "rancune" van de afgevallen kandidaten tegenover hem en Yin? En hij zei toch dat jij (HiuKwan) het altijd mooier had weten te spelen etc.? Dus beseft hij toch ook dat hij beter met Yin in de (echte) finale zou kunnen komen?

Overigens is dat toch ook wel een prachtig staaltje psychologie... Hans zit ineens enorm nijdig te worden op de 'bevoorrechte' positie van Hiukwan, terwijl hij onbewust dus dondersgoed moet beseffen dat dat het gevolg is van zijn eigen strategieën. Daarom kan ik hem, uiteindelijk, niet echt een slimme strateeg vinden.

Offline Medic

• Forumlid
« Reactie #351 Gepost op: 17-11-2008, 15:46:59 »
Overigens is dat toch ook wel een prachtig staaltje psychologie... Hans zit ineens enorm nijdig te worden op de 'bevoorrechte' positie van Hiukwan, terwijl hij onbewust dus dondersgoed moet beseffen dat dat het gevolg is van zijn eigen strategieën. Daarom kan ik hem, uiteindelijk, niet echt een slimme strateeg vinden.

Hmmmm...... Een slimme strateeg zal niet zo snel zijn tegenstanders onderschatten. En daar ligt (mede) het zwakke punt van Hans!

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #352 Gepost op: 17-11-2008, 16:37:45 »
Hmmmm...... Een slimme strateeg zal niet zo snel zijn tegenstanders onderschatten. En daar ligt (mede) het zwakke punt van Hans!

::ok::

Offline Asherah

• Forumlid
« Reactie #353 Gepost op: 17-11-2008, 20:23:31 »

Ja, hij heeft gewoon een veel te hoog beeld van zichzelf. Gadver, ik kan daar niet tegen he, dan moet ik steeds weer aan die klasgenoot denken. PRECIES hetzelfde

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #354 Gepost op: 17-11-2008, 20:29:26 »
aaah en altijd hebben die mannen hetzelfde antwoord op vragen die ze liebver niet gesteld willen hebben
"ik ben blij dat je dat vraagt" zegt Hans bah net mijn baas
wat me trouwens opviel dat Yin erg verbouwereerd beweerde dat Hiukwan een spel speelde... duhhhhhhhh. Zou ze eigenlijk wel geweten hebben waarmee ze bezig was?

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #355 Gepost op: 17-11-2008, 23:21:47 »

Eén voorbeeld : telkens de kandidaten "geïnterviewd" worden, hoor je enkel het antwoord, en nooit de daarbij gestelde vraag ... Dit valt echter niet op omdat het interview begeleid wordt met een voice-over .

Dit is idd zo. Je kan een antwoord een richting insturen met de wijze van vraagstelling.
Maar het gaat vaak duidelijk niet om antwoorden maar gewoon om visies,mentaliteit en losse uitspraken,
 zonder dat die geforceerd worden.

Je verwijt mij in een cocoon te zitten. Mss ben ik iets te fanatieke liefhebber van ER.
Als je in de ontvangsthal gaat kijken kan je dat waarschijnlijk wel begrijpen.

Maar nou vraag ik jou om ook eens uit jouw cocoon te kruipen:  vergeet even dat je Yin persoonlijk kent en geef nu
eens jou eerlijke visie over de manier dat Yin ER heeft gespeeld.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline vriendlief

• Forumlid
« Reactie #356 Gepost op: 18-11-2008, 00:04:02 »
Ik denk dat zij wel eens de balkproef zou kunnen winnen. ::jaja::

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #357 Gepost op: 18-11-2008, 00:07:14 »
Heeft den vliegerrrrr voorkennis?

Vort, ga een cartoon over Noord-Ierland maken, en maak u eens nuttig......

Offline vriendlief

• Forumlid
« Reactie #358 Gepost op: 18-11-2008, 00:09:07 »
Heeft den vliegerrrrr voorkennis?

Vort, ga een cartoon over Noord-Ierland maken, en maak u eens nuttig......
??? ;D

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #359 Gepost op: 18-11-2008, 00:09:59 »
Hoe dom kan iemand zijn:

1-waarom heb je dit gedaan(haar vraag aan Hiukwan toen die Geert er had uitgestemd)?

2-kyra en Prince zijn betere Robinsons dan Hiukwan(ze heeft die 2 er verdomme zelf uitgeknikkerd).

3-Zonder Hans was ik nooit zo ver gekomen. Een Robinson die zelf toegeeft dat ze een andere finalist nodig
  had om zo ver te komen. Dan geef je toch aan dat ze niet op jou moeten stemmen maar op 1 v/d andere 2.

4-Nu pas beseft ze de gevolgen van haar spelwijze.

Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt