Auteur Topic: [Kandidaat BE] Yin  (gelezen 177732 keer)

Offline WenW

• Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Yin
« Reactie #300 Gepost op: 14-11-2008, 19:16:52 »
Ik zeg enkel dat het niet onmogelijk is, jij kent tenslotte beide, dus er is een link...

Smaken verschillen, ik vind persoonlijk Yin geen mooie vrouw...

Het is en blijft hier een forum waar mensen hun mening kunnen uiten.  Dus ga gerust je gang wat je irritaites aan andere kandidaten zijn. Je kon ook goed genoeg  raden als je hier iemand gaat verdedigen dat niet al te netjes in beeld wordt gebracht hier reactie zou op komen. 

Wat mij een beetje stoort is 'het horen zeggen van'. Hoogstwaarschijnlijk  van Yin in eigenste persoon neem ik aan...   

amaai als gij dat er zo uit opmaakt, zielig.
Trouwens die collega werkt nog maar enkele maanden bij mij, dus toen zat  Yin al op het eiland... hoe verklaar je dat...jeezes waar  mensen zich toch mee bezig houden.

en ja smaken verschillen, naar Geert vond Yin toch een lekkere, en daarom werd ze onmiddellijk beschilderd als mannenverleidster...ach ja je denkt maar, ik weet beter

Offline WenW

• Forumlid
« Reactie #301 Gepost op: 14-11-2008, 19:19:47 »
Yin is gewoon gemeen en achterbaks. zoals ze op tv word neergezet is ze voor 80 % ook naar mijn mening. De teksten die ze uitspuit zijn heus niet gemanipuleerd. Ze wind mannen om haar vinger zegt ze zelf en wij hebben t ook gezien.
Als iemand niet wil worden neergezet zoals ie werkelijk is moet ze vooral niet aan dit soort programma's meedoen.
En ik vind t nogal sneu om een kind iets te beloven waarvan je helemaal niet weet of je het kan waarmaken. Tis geen Intertoys waar je ff binnenloopt.
Ik persoonlijk zou Yin niet eens op mijn bruiloft willen zien laat staan laten organiseren. Mijn haren gaan al overeind staan als ik lees dat ze via jouw man of een andere man in jou kringetje is gekomen.
We zullen vanavond eens kijken hoeveel stroop ze weer gaat smeren.

zielig om zo jou mening over iemand te geven die je NIET KENT. dus zwijg er gewoon  over. Ik oordeel er zelf wel over.....

Offline WenW

• Forumlid
« Reactie #302 Gepost op: 14-11-2008, 19:21:48 »
Yin echt, wat ben jij een vreselijk w..f zeg!!! Ik geniet er zó van hoe je in de laatste afleveringen door de makers van ER voor l.l wordt gezet! Ga lekker met je Hans op een onbewoond eiland zitten!

HAHAHA, gewoon om te gieren hoe belachelijk geobsedeerd jullie zijn

Offline WenW

• Forumlid
« Reactie #303 Gepost op: 14-11-2008, 19:23:54 »
Ze stelt nogal domme vragen.
Accountmanager van wat is ze eigenlijk?

mss weet jij zelf niet wat accountmanager is...

Offline Marlie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #304 Gepost op: 14-11-2008, 19:24:38 »
haha PARDON?

Offline WenW

• Forumlid
« Reactie #305 Gepost op: 14-11-2008, 19:26:52 »
Vroeger op de middelbare school hadden we een meisje in de klas met precies dezelfde trekken als Yin.
Alleen was die veertien. En volgens mij moet je toch eens bij jezelf te rade gaan als je als volwassen vrouw nog trekjes van een veertienjarige hebt.
precies een trauma opgelopen.....

Offline WenW

• Forumlid
« Reactie #306 Gepost op: 14-11-2008, 19:31:31 »
Jammer ... dat jullie Yin niet zullen leren kennen zoals ze écht is .
WenW en ikzelf hebben dat geluk wel . ( natuurlijk zal dit weer ge-quote worden, en ontvang ik zodadelijk allerlei beschuldigingen )

Als persoonlijke vriend heb ik uiteraard ook dit forum gevolgd, maar nooit de goesting gehad om te antwoorden .
Nu werd het me toch effe te veel, en heb ik mezelf ingeschreven .
Het is niet mijn bedoeling om andere meningen te veroordelen, maar wees gewoon eerlijk met jezelf ; op basis van zoveel gekleurde en gemanipuleerde beelden is het gewoon ONMOGELIJK om een 100% correct beeld van iemand als persoon te krijgen .
Oordeel dus aub niet over haar als moeder, collega en vriendin . Als ik even mag : dat recht hebben mensen pas als ze iemand van dichtbij ontmoeten .

Er zijn méér dan 1500uren film gedraaid, waarvan er slechts 13u zal uitgezonden worden .
Hoe je het ook draait of keert ; de productie maakt van jou wat ze er zelf van willen maken . Footage genoeg !

Nogmaals: iedereen zijn mening, en zijn recht om deze te uiten .
Yin WORDT gewoon niet prettig in beeld gebracht, dus vrij logisch dat jullie zo over haar denken .
Ik weet gelukkig meer, en zie de bevestiging van een sterke vrouw, een pracht van een moeder, die intelligent is, hart op de tong heeft, en voor zijn naasten door het vuur gaat .

amaai het doet mij deugd om dit te lezen... ben het volledig eens... heel goed verwoord ::tandpastasmiley::

Offline Otherfool

• Forumlid
« Reactie #307 Gepost op: 14-11-2008, 19:35:43 »
Ik weet gelukkig meer, en zie de bevestiging van een sterke vrouw, een pracht van een moeder, die intelligent is, hart op de tong heeft, en voor zijn naasten door het vuur gaat .

Allemaal leuk en aardig en wie ben ik om het te ontkennen, maar dat boeit me allemaal voor geen meter. Op het eiland is ze achterbaks en nep en slaat ze een vreselijk irritant en belerend toontje aan (en echt, dat vind ik nog het allerergste). Dat is niet gemanipuleerd, slechts geregistreerd. Of ze in het dagelijks leven Moeder Theresa is is voor mij als kijker volkomen irrelevant.

btw ik zal dus ook nooit iets over haar als moeder, collega of mens in het algemeen zeggen. Maar op tv is ze ergernis in het kwadraat.

Offline esther1971

• Forumlid
« Reactie #308 Gepost op: 14-11-2008, 21:48:32 »
precies een trauma opgelopen.....

(toch niet echt tijdverspilling he, zo'n forum ;-))

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #309 Gepost op: 14-11-2008, 21:58:31 »
leuke avatar esther
 ::ok::

Offline langkousonline

• Forumlid
« Reactie #310 Gepost op: 14-11-2008, 22:00:58 »
Maar de kritieken van forummers mogen soms ook best wel eens wat genuanceerder gebracht worden Langkous. Ik weet dat het in de huidige maatschappij zo is dat iedereen maar vind dat ie alles mag zeggen ongeacht of je daar iemand mee kwetst of niet, maar van mij mag dat best een tandje minder allemaal.

Daar heb je wel gelijk in Test, soms gaat het wel erg ver. Zoals items op het eiland best uitvergroot worden door de productie zo wordt er dan vaak ook gereageerd door forummers..Desalnietteyin, je moet je dat wel goed realiseren als je meedoet aan een tv-show en blijkbaar kunnen de kandidaten er zelf beter mee overweg (Fraba, Peanut) dan familieleden ;)
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline mic1

• Forumlid
« Reactie #311 Gepost op: 14-11-2008, 22:27:29 »
M.i. is het niet relevant hoe iemand in het 'echte' leven is, meningen e.d. geventileerd op dit forum zijn naar directe aanleiding van het t.v. programma.

Als deelnemer aan (en kijker naar) ER weet je van te voren dat het programma (zoals aan de kijker gepresenteerd) een samenvatting is van de meest belangrijke momenten en dat bepaald gedrag en uitspraken letterlijk opgenomen worden en niet middels een hologram door de samenstellers van het programma er naderhand nog eens tussen geplakt worden, de deelnemers zijn primair zelf verantwoordelijk voor hun gedrag/uitspraken.

Dit is al de zoveelste editie dus bovenstaande mag verondersteld bekend te zijn bij de deelnemers en inderdaad zal de ene deelnemer het de redactie 'makkelijker' maken dan de andere, blijft onverlet dat de deelnemer zich op een bepaalde manier door het 'spel' heen werkt en niet anderen.

Gegroet

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #312 Gepost op: 14-11-2008, 22:49:10 »
@ WenW: doe niet zo kinderachtig. Zoals al is gezegd: als je niet wil weten wat mensen van yin vinden moet je hier niet lezen. Wij geven alleen onze mening op het beeld wat wij van haar hebben en van haar krijgen via de tv. Wat ik op tv zie is een achterbaks figuur die met een lieve lach je een mes in de rug steekt en enorm scheinheilig is. Dat is wat ik heb gezien. Of jij dat leuk vind ja of nee, boeit mij niet. Yin heeft zichzelf zo in de nesten gewerkt, niet ik.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Cout

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #313 Gepost op: 15-11-2008, 01:42:05 »
@ WenW: doe niet zo kinderachtig. Zoals al is gezegd: als je niet wil weten wat mensen van yin vinden moet je hier niet lezen. Wij geven alleen onze mening op het beeld wat wij van haar hebben en van haar krijgen via de tv. Wat ik op tv zie is een achterbaks figuur die met een lieve lach je een mes in de rug steekt en enorm scheinheilig is. Dat is wat ik heb gezien. Of jij dat leuk vind ja of nee, boeit mij niet. Yin heeft zichzelf zo in de nesten gewerkt, niet ik.

Zo is het, en niet anders.

En besef nu aub, dat wij, forummers en fans van ER, onze mening opdoen van wat we zien op tv, en de visie van iemand die enkel maar op dit
forum zit omwille van haar privé relatie met de desbetreffende kandidaat ons totaal niet interesseerd.

Ik durf zelfs te wedden dat we jullie, WenW en Youpie, na deze ER nooit meer op dit forum zullen ontmoeten omdat het programma op zich
jullie toch niet interesseerd.

En dat is nu juist het verschil tussen jullie en ons, forummers.

« Laatst bewerkt op: 15-11-2008, 01:47:00 door Cout »
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #314 Gepost op: 15-11-2008, 11:21:53 »
Of ze in het dagelijks leven Moeder Theresa is is voor mij als kijker volkomen irrelevant.

Maar op tv is ze ergernis in het kwadraat.

Voor geld doen mensen soms rare dingen... ::hypocriet::

Offline Jelzzz

• Forumlid
« Reactie #315 Gepost op: 15-11-2008, 16:58:18 »
mss weet jij zelf niet wat accountmanager is...

Artsenbezoeker is er in ieder geval een van.( een soort vertegenwoordiger van de pharmacie )

Accountmanager
Als accountmanager ben je verantwoordelijk voor een aantal klanten van je bedrijf of organisatie. Je denkt met deze klanten (‘accounts’) mee en investeert op allerlei manieren in hen. Vaak word je daarbij ondersteund door een account team. Zo geef je aan je klanten advies over hoe zij bijvoorbeeld hun prestaties kunnen verbeteren of kosten kunnen besparen, zonder dat de verkoop van een bepaald product of dienst uit jouw bedrijf daar direct bij ter sprake komt. Je vindt accountmanagers in bijna alle sectoren en branches van de maatschappij.

« Laatst bewerkt op: 15-11-2008, 17:06:29 door Jelzzz »
100 deelnemers 100x meer plezier!

Offline Gooly

• Forumlid
« Reactie #316 Gepost op: 15-11-2008, 22:08:48 »

Accountmanager
Als accountmanager ben je verantwoordelijk voor een aantal klanten van je bedrijf of organisatie. ...
Offtopic (Want heeft verder niks met Yin te maken)
In het bedrijf waar ik werk zijn account managers vooral mensen die de klanten van alles beloven om vervolgens van mij te horen te krijgen dat het technisch helemaal niet mogelijk is wat ze beloofd hebben  ::rofl::

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #317 Gepost op: 15-11-2008, 22:37:52 »
Offtopic (Want heeft verder niks met Yin te maken)
In het bedrijf waar ik werk zijn account managers vooral mensen die de klanten van alles beloven om vervolgens van mij te horen te krijgen dat het technisch helemaal niet mogelijk is wat ze beloofd hebben  ::rofl::

Dus met andere woorden Yin belooft Hans de overwinning en kom jij even zeggen dat dat technisch niet mogelijk is vermits "bijna" heel ons forum voor HiuKwan is...  ::rofl::

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #318 Gepost op: 15-11-2008, 23:20:34 »
Dus met andere woorden Yin belooft Hans de overwinning en kom jij even zeggen dat dat technisch niet mogelijk is vermits "bijna" heel ons forum voor HiuKwan is...  ::rofl::
tenzij iedereen bij subway gaat eten natuurlijk. Dan geef ik yin nog een kans.

@Millesime, het mag duidelijk zijn, ik kan deze vlaamse logica ook niet helemaal volgen.......oeps, jij bent zelf van beneden de grens, he? ::rofl::

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #319 Gepost op: 15-11-2008, 23:34:17 »
Ik heb nooit gevraagd wat een accountmanager is (alsof ik achterlijk ben) ik vroeg "bij wat" daarmee bedoel ik welk soort bedrijf.

Alle fysieke proeven gaan tussen Hans en mij (quote Yin)
Wat een misselijkmakend trutje