Yin was mijn favoriete van het eerste uur,maar heeft het volgens mij verkeerd aangepakt en verkeerde keuzes(vrienden) gemaakt.
Dat zij een sterke en intelligente vrouw is , daar zal wel niemand aan twijfelen.
Maar intelligentie en verstand zijn 2 verschillende zaken.
Als ze verstandig zou zijn, zouden we over haar deze discusies niet voeren, en zou ze zich ook niet moeten goedpraten hebben
in een intervieuw, dat had ze zichzelf dan wel kunnen besparen.
En wat over haar mensenkennis of heb je haar niet horen vertellen over hoe die Hans wel is, dat was alvast geen geplak v/d productie.
Mss willen ze die ook nog goed praten, alhoewel, dat zal enkele pagina's langer duren t o Yin.
En over haar macho-gedrag tijdens en na de proeven zullen we ook maar beter zwijgen zeker?
Zo een sterke vrouw en kandidate, die enkel kan winnen als ze met Hans in de finale zit, want geloof me, als Hiukwan en Yin
samen in de finale zit, heeft Yin naar mijn gevoel bitter weinig kans op winst, en dan wetende dat Hiukwan een 23-jarige
studente is, die eigenlijk het ware leven nog aan het leren kennen is.
Daar op afgaande moet dan toch weer concluderen dat Yin mss toch wat overroepen wordt door haar vrienden, maar he, het
kan natuurlijk ook dat Hiukwan niet in finale zit en Yin toch wint, en dan hebben jullie natuurlijk gelijk,
maar dan toch nog niet voor mij, sorry.