Auteur Topic: [Kandidaat BE] Yin  (gelezen 177742 keer)

Offline ekeiramenna

• Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Yin
« Reactie #260 Gepost op: 9-11-2008, 22:24:06 »
Yin???? Ik heb er een paar woorden voor: zij waait met alle winden mee... ::pinokkio::
Die raakt nog wel eens verstrikt in haar eigen leugens.... :-X

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #261 Gepost op: 9-11-2008, 22:27:44 »
Prince en Kyra horen in de finale. Wat een doos. Je hebt ze zelf weggestemd hoor!

Ja, slaat weer nergens op. ::niet-ok::

Citaat: "Waarom heb je niet gezegd dat je op Geert ging stemmen...?"

.....hoe dom.....
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Ibung

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #262 Gepost op: 9-11-2008, 22:37:11 »
alsof iedereen verantwoording moet afleggen aan yin en hans ::rofl::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #263 Gepost op: 9-11-2008, 22:46:38 »
Ze stelt nogal domme vragen.
Accountmanager van wat is ze eigenlijk?

Offline mozzer

• Forumlid
« Reactie #264 Gepost op: 9-11-2008, 23:46:44 »
alsof iedereen verantwoording moet afleggen aan yin en hans ::rofl::

is dat niet zo dan??

laten we wel wezen... ik heb nog nooit een Robinson seizoen gezien waarbij een aantal mensen zo overduidelijk het spel naar hun hand hebben kunnen zetten..
het is toch bizar dat er nu hele dagen zijn waarbij we al van te voren weet wei er weg gaan en dat iedereen er een beetje bijhangt alsof ze aan de Costa liggen en ondertussen elkaar stroop in de mond smeert en alvast afscheid neemt...

echt ongelovelijk die twee... en dan nog stellen dat Hiukwan achterbaks is ook

Offline mic1

• Forumlid
« Reactie #265 Gepost op: 10-11-2008, 00:02:51 »
Hans, Yin en ook Geert leven in de ummm rare veronderstelling dat het wel ok voor hun is een afspraak/complot (of hoe je het ook wilt noemen) te hebben/smeden, maar neeee natuuruuuuuulijk niet voor anderen, stel je voor zeg, waar halen die mensen de brutaliteit vandaan! (zuinig cynisch lachje).

Offline mozzer

• Forumlid
« Reactie #266 Gepost op: 10-11-2008, 00:07:12 »
Hans, Yin en ook Geert leven in de ummm rare veronderstelling dat het wel ok voor hun is een afspraak/complot (of hoe je het ook wilt noemen) te hebben/smeden, maar neeee natuuruuuuuulijk niet voor anderen, stel je voor zeg, waar halen die mensen de brutaliteit vandaan! (zuinig cynisch lachje).

ja maar 'hallo' (talk-to-the-hand-gebaar-maak-doe)...
zij zijn met zijn drietjes dit seizoen natuurlijk ook de enige waardige
Robinsons geweest hé ...
de rest mocht alleen maar dromen dat ze net zo Robinson waardig zouden kunnen zijn..

tsssssk!!! de gedachte alleen al (hysterisch-lachje-met-aardappel-in-de-keel-doe)

Offline mic1

• Forumlid
« Reactie #267 Gepost op: 10-11-2008, 00:16:48 »
'lol'  ;)

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #268 Gepost op: 10-11-2008, 00:49:44 »
ja maar 'hallo' (talk-to-the-hand-gebaar-maak-doe)...
zij zijn met zijn drietjes dit seizoen natuurlijk ook de enige waardige
Robinsons geweest hé ...
de rest mocht alleen maar dromen dat ze net zo Robinson waardig zouden kunnen zijn..

tsssssk!!! de gedachte alleen al (hysterisch-lachje-met-aardappel-in-de-keel-doe)

Hear hear.

Eigenlijk erger ik me al de halve reeks aan Yin en Hans, maar zo'n nare smaak in mijn mond als vandaag hebben ze nog niet eerder achtergelaten. En dat had met die houtwormen niks te maken! Ik word inmiddels echt agressief als ik die twee hoor blaten.

Offline mic1

• Forumlid
« Reactie #269 Gepost op: 10-11-2008, 01:07:55 »
Ach ja, die twee (voorheen drie) hebben de rare gedachten kronkel te denken dat ze meer recht hebben op de 'overwinning' en zich dientengevolge ook 'kunnen' uitspreken over anderen, afgezien van het gegeven dat dit getuigd van een hemeltergende arrogantie is het m.i. ook een klassiek geval van 'de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet', inktzwart wel te verstaan.

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #270 Gepost op: 10-11-2008, 14:49:37 »
Wat ik me nu al weken afvraag... Hoe graag wil je een wedstrijd winnen, dat je er je hele imago ten overstaan van gans Nederland en Vlaanderen voor op het spel zet....? Victorie gedurende een aantal weken in een soort kippenhok met camera's erbij, en dan vervolgens je leven lang giechelend nagestaard worden in de supermarkt. "Joh, is dat niet die konkelende krolse kip uit Expeditie Robinson...? Jaja, dat is ze hoor. Hihihihi ::zwaai::"

Offline Gooly

• Forumlid
« Reactie #271 Gepost op: 10-11-2008, 15:04:46 »
Vroeger op de middelbare school hadden we een meisje in de klas met precies dezelfde trekken als Yin.
Alleen was die veertien. En volgens mij moet je toch eens bij jezelf te rade gaan als je als volwassen vrouw nog trekjes van een veertienjarige hebt.

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #272 Gepost op: 10-11-2008, 19:00:47 »
Yin is OF zelf heel dom, OF ze schat gewoon in dat andere mensen dom zijn.
Aan Hiu vragen waarom ze haar niet verteld had dat ze op geert ging stemmen. Serieus hoe dom ben je om die vraag uberhaubt te stellen? denkt ze dan dat hiu zo dom is of is ze zelf gewoon zo dom dat ze niet inziet dat het niet slim zou zijn om het te vertellen. Of met die vraag aan Hiu: wat verwacht je zelf van de eilandraad ( of iets in die richting vorige week ), wat is dat nou voor domme vraag.
Toch speelt ze wel heel tactisch, misschien vergis ik me dan toch in haar intelligentie en hobbelt ze gewoon vrolijk mee op de rug van de duidelijk wel slimme hans.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #273 Gepost op: 10-11-2008, 19:29:50 »
Vroeger op de middelbare school hadden we een meisje in de klas met precies dezelfde trekken als Yin.
Alleen was die veertien. En volgens mij moet je toch eens bij jezelf te rade gaan als je als volwassen vrouw nog trekjes van een veertienjarige hebt.
Maar ze kan wel al leuke vlechtjes maken ::rofl::

Offline mozzer

• Forumlid
« Reactie #274 Gepost op: 10-11-2008, 23:17:55 »
, en dan vervolgens je leven lang giechelend nagestaard worden in de supermarkt. "Joh, is dat niet die konkelende krolse kip uit Expeditie Robinson...? Jaja, dat is ze hoor. Hihihihi ::zwaai::"

LOL  ::rofl::

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #275 Gepost op: 11-11-2008, 20:54:20 »
.
Trouwens ik ben totaal niet bezig met dit forum  of forums in het algemeen ( tijdsverspilling),  .

Voor mij als forummer is het tijdverlies om niet-objectieve verhalen te lezen.
En als wij voor jou enkel maar tijdverlies zijn, mag je voor mij naar de maan op vakantie gaan.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #276 Gepost op: 11-11-2008, 21:12:11 »
.
 gewoon om te zien.
Dus voor jullie allemaal een oordeel vellen door naar die samengeplakte beelden te kijken realiseer dan dat het maar televisie is.

Dus ik hoop dat jullie het even anders kunnen inzien!!!!

PS: Yin is in geen geval een mannenverleidster, daar kan ik van getuigen! Al wordt ze natuurlijk zo wel heel duidelijk in beeld gebracht.

Yin heeft echt een plaatsje in mijn hart! ( en dat is niet zomaar)Top

De redactie zal idd knippen en plakken naar hartelust, daar twijfelt niemand aan.
Maar er moet nog altijd een basis zijn, en daar zorgt de kandidaat zelf voor.
Je kan jezelf ook eens de vraag stellen hoe het komt dat de andere vrouwen op het eiland zo niet in beeld zijn gebracht, er liepen en lopen er nog rond die dat hadden gekund.

Maar he, als Yin voor jou een toffe en leuke vriend en persoon is, voor ons ok hoor.

« Laatst bewerkt op: 11-11-2008, 21:19:22 door Cout »
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #277 Gepost op: 11-11-2008, 22:42:01 »
Prince en Kyra horen in de finale. Wat een doos. Je hebt ze zelf weggestemd hoor!

Wow, daar had ze gelijkt  ::oink:: WAUW! Ze zei iets dat waar is.. cool.

Offline gruun mutske

• Forumlid
« Reactie #278 Gepost op: 14-11-2008, 01:59:26 »
Meisje ik had al vroeger over u en al vanaf int begin...........
Maar u bent echt wel ni in te schatten eh!!!!
Blijf maar verder schijnheilig doen.......
 ::hypocriet::

Offline Youpie

• Forumlid
« Reactie #279 Gepost op: 14-11-2008, 10:02:56 »
Jammer ... dat jullie Yin niet zullen leren kennen zoals ze écht is .
WenW en ikzelf hebben dat geluk wel . ( natuurlijk zal dit weer ge-quote worden, en ontvang ik zodadelijk allerlei beschuldigingen )

Als persoonlijke vriend heb ik uiteraard ook dit forum gevolgd, maar nooit de goesting gehad om te antwoorden .
Nu werd het me toch effe te veel, en heb ik mezelf ingeschreven .
Het is niet mijn bedoeling om andere meningen te veroordelen, maar wees gewoon eerlijk met jezelf ; op basis van zoveel gekleurde en gemanipuleerde beelden is het gewoon ONMOGELIJK om een 100% correct beeld van iemand als persoon te krijgen .
Oordeel dus aub niet over haar als moeder, collega en vriendin . Als ik even mag : dat recht hebben mensen pas als ze iemand van dichtbij ontmoeten .

Er zijn méér dan 1500uren film gedraaid, waarvan er slechts 13u zal uitgezonden worden .
Hoe je het ook draait of keert ; de productie maakt van jou wat ze er zelf van willen maken . Footage genoeg !

Nogmaals: iedereen zijn mening, en zijn recht om deze te uiten .
Yin WORDT gewoon niet prettig in beeld gebracht, dus vrij logisch dat jullie zo over haar denken .
Ik weet gelukkig meer, en zie de bevestiging van een sterke vrouw, een pracht van een moeder, die intelligent is, hart op de tong heeft, en voor zijn naasten door het vuur gaat .