Auteur Topic: [Kandidaat BE] Yin  (gelezen 177741 keer)

Offline Millesime

• Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Yin
« Reactie #240 Gepost op: 7-11-2008, 14:04:26 »
Die zelfingenomen blik..brr...ze mag weg van mij!

Langkousonline, is dat omdat we vrouwen zijn ??? Maar ik deel volledig jouw mening.. Ik vind haar de grootste achterbakse kandidate van heel Expeditie 2008 misschien wel van alle expedities ooit ....

Offline Ibung

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #241 Gepost op: 7-11-2008, 15:39:33 »
het zal er inderdaad wel mee te maken hebben dat we vrouwen zijn. de maniertjes die sommige vrouwen hebben om mannen te paaien, brrrr. niet alleen yin heeft dat, katja schuurmans heeft dat ook, van die aangeleerde dingetjes ::niet-ok::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline mic1

• Forumlid
« Reactie #242 Gepost op: 8-11-2008, 01:29:45 »
Inderdaad zit er een verschil tussen de manier waarop Hans en Yin hun respectievelijke hypocrisie tot uiting brengen, de eerste probeert dat op slinkse wijze verborgen te houden, maar de laatste doet daar rustig openlijk nog een schepje bovenop b.v. 'je vrienden en dergelijke zullen trots op je zijn' en nog meer van dat 'judas gewauwel', ik kan alleen maar hopen op het boemerang effect......

En umm ja sorry, maar ik kan het niet laten, daar Yin een vrouw is zou zij zich maternalistisch gedragen en niet paternalistisch 'lol'  :P

Groeten

Offline Cout

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #243 Gepost op: 8-11-2008, 03:54:33 »
Langkouseonline, Millesime, en Ibung: het is niet omdat jullie vrouwen zijn dat jullie zo over yin denken .

Ik denk er net zo over, en ik ben een man.
Het is gewoon een eng en gemaakt mens,brr.

Ik heb eerder in dit forum eens de lijn van haar hele persoontje op het eiland doorgetrokken naar het dagelijkse leven.
Ik weet het wel, dit hoef je niet perse te doen. Het was dan ook enkel maar een hersenkronkel van mij over wat het zou
kunnen zijn, meer niet. Sommige forummers namen daar aanstoot aan, ok, het ging hier ook maar om een gefantaseerde kronkel.
Doch, hoe meer ik haar bezig zie en hoor op het eiland, hoe minder die kronkel me loslaat.

Ik ken Yin uiteraard niet persoonlijk, enkel van ER.
Ik hoop echt voor haar dat haar werkelijk leven helemaal anders is, en wil haar best positief bekijken daaromtrent, en dat
ze gewoon zich niet heeft gerealiseerd hoe eng ze gespeeld heeft.

Ze was mijn favoriete van het eerste uur, maar nee, als Robinson moet ik ze nu echt niet meer. ::ohno::

Het liefst van al zou ik voor haar willen dat ze de finale haalt,en die dan verliest.
Dan zal ze nog meer horen wie en wat ze was op het eiland, en zal het het best tot haar doordringen. 
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline WenW

• Forumlid
« Reactie #244 Gepost op: 9-11-2008, 02:29:58 »
Yin is een collega van mijn man ( kwam 1 keer voor in de uitzending met Yin). Ik heb ze voor ze deelnam aan expeditie robinson leren kennen ( nu bijna een jaar). Vanaf de eerste moment dat ik haar zag kon ik het meteen heel goed met haar vinden. Ze is gewoon super sociaal en praat met iedereen. 2 weken geleden ben ik getrouwd en die dag heeft zij ons heel erg geholpen. Ze heeft gefungeerd als chauffeur en fotograaf, echt super dat we haar hadden. Ze is echt een hele lieve warme vrouw, maar wordt heel anders in beeld gebracht. Dat is nu eenmaal televisie... helaas...Mijn collega haar man werkte bij Endemol, en de verhalen dat ik daarvan gehoord heb, hoe ze mensen gewoon een pesonage kunnen geven met knip en plakwerk, echt niet te geloven.
Hoe dan ook, Yin is echt een prachtvrouw! Ze is niet alleen een hele fijne collega en super sterke werkkracht maar ook een fantastische moeder. Ik heb haar 1 keer met Vicje gezien op de 24u van Zolder en het heeft mij toen echt ontroerd. Het zijn twee handen op 1 buik, zalig gewoon om te zien.
Dus voor jullie allemaal een oordeel vellen door naar die samengeplakte beelden te kijken realiseer dan dat het maar televisie is.
Trouwens iedereen neemt deel om te winnen, ook Yin ( en dan nog omdat ze het Vicje beloofd heeft), dus iedereen gaat op 1 of andere manier wel eens raar reageren om zijn eigen vel te redden ( kijk naar Hiu, zij heeft ook tegen haar eigen kampgenoot gestemd om zichzelf in het spel te houden, hoe noem je dat dan....)
Dus ik hoop dat jullie het even anders kunnen inzien!!!!

PS: Yin is in geen geval een mannenverleidster, daar kan ik van getuigen! Al wordt ze natuurlijk zo wel heel duidelijk in beeld gebracht.

Yin heeft echt een plaatsje in mijn hart! ( en dat is niet zomaar)Top

Offline WenW

• Forumlid
« Reactie #245 Gepost op: 9-11-2008, 02:42:16 »
Ik vind het trouwens heel flauw als kandidaten al in media verschijnen terwijl ze nog deelnemen aan de expeditie. Zoals het stuk van Yin in Story. Dat zou eigenlijk niet tijdens de reeks moeten gebeuren, zeker niet als je nog te zien bent. Het veranderd daarentegen niet mijn mening over haar deelname, die is gewoon niet meer positief te buigen.

!!!! Yin is zelf gecontacteerd geworden door Story. Ze heeft in eerste instantie geweigerd hieraan mee te werken. De reactie van Story was : Als je niet meewerkt verzinnen we zelf iets!!!
Wat zou je zelf doen! Hier is toch helemaal niks mis mee!
Als je er een probleem mee hebt, lees het dan niet, of koop gewoon de story niet, iedereen weet toch wat voor roddelblad is. Zo steekt het mediawereldje nu eenmaal in elkaar !

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #246 Gepost op: 9-11-2008, 03:07:00 »
Yin is een collega van mijn man ( kwam 1 keer voor in de uitzending met Yin). Ik heb ze voor ze deelnam aan expeditie robinson leren kennen ( nu bijna een jaar). Vanaf de eerste moment dat ik haar zag kon ik het meteen heel goed met haar vinden. Ze is gewoon super sociaal en praat met iedereen. 2 weken geleden ben ik getrouwd en die dag heeft zij ons heel erg geholpen. Ze heeft gefungeerd als chauffeur en fotograaf, echt super dat we haar hadden. Ze is echt een hele lieve warme vrouw, maar wordt heel anders in beeld gebracht. Dat is nu eenmaal televisie... helaas...Mijn collega haar man werkte bij Endemol, en de verhalen dat ik daarvan gehoord heb, hoe ze mensen gewoon een pesonage kunnen geven met knip en plakwerk, echt niet te geloven.
Hoe dan ook, Yin is echt een prachtvrouw! Ze is niet alleen een hele fijne collega en super sterke werkkracht maar ook een fantastische moeder. Ik heb haar 1 keer met Vicje gezien op de 24u van Zolder en het heeft mij toen echt ontroerd. Het zijn twee handen op 1 buik, zalig gewoon om te zien.
Dus voor jullie allemaal een oordeel vellen door naar die samengeplakte beelden te kijken realiseer dan dat het maar televisie is.
Trouwens iedereen neemt deel om te winnen, ook Yin ( en dan nog omdat ze het Vicje beloofd heeft), dus iedereen gaat op 1 of andere manier wel eens raar reageren om zijn eigen vel te redden ( kijk naar Hiu, zij heeft ook tegen haar eigen kampgenoot gestemd om zichzelf in het spel te houden, hoe noem je dat dan....)
Dus ik hoop dat jullie het even anders kunnen inzien!!!!

PS: Yin is in geen geval een mannenverleidster, daar kan ik van getuigen! Al wordt ze natuurlijk zo wel heel duidelijk in beeld gebracht.

Yin heeft echt een plaatsje in mijn hart! ( en dat is niet zomaar)Top

Je kent haar persoonlijk wat op zich wel  ::ok:: voor jou is maar daardoor is je mening vrij subjectief naar haar personage toe.  Zoals iedereen wel een trotsheid heeft als er een persoon dicht bij hen staat en zijn ding doet op tv.  Maar Yin wordt beoordeeld op hetgene wat te zien is op tv en meer dan 95% van de kijkers kent Yin niet persoonlijk.  Dat knip en plakwerk is een feit maar aan de andere kant kan dat enkel als er iets is om dit te doen... dit is toch al enkele keren aangehaald. 

Wat ik dan nog wel eens wil aanhalen wat er ook destijds is verteld geweest: De speculaties dat enkele kandidaten destijds een zetje hebben gekregen via mooie referenties.  De wereld kan heel klein zijn indien jij net iemand kent die yin al dan niet dat zetje kan geven... niet zeggende dat het zo is maar het is niet onmogelijk  ;)

!!!! Yin is zelf gecontacteerd geworden door Story. Ze heeft in eerste instantie geweigerd hieraan mee te werken. De reactie van Story was : Als je niet meewerkt verzinnen we zelf iets!!!
Als je er een probleem mee hebt, lees het dan niet, of koop gewoon de story niet, iedereen weet toch wat voor roddelblad is. Zo steekt het mediawereldje nu eenmaal in elkaar !

Ik ken mensen die vroeger aan een andere realityreeksen hebben meegedaan en deze werden ook opgebeld door menig week en maandblad.  Het is nog altijd de keuze van de kandidaat zelf.  Wanneer er dingen 'verzonnen' blijken te zijn konden die mensen rekenen op de steun van raadsheren vanwaar ze destijds onder contract waren.  Een bijkomend advies werd hen meegegeven is dat men het recht heeft om een schriftelijke overeenkomst te maken om heel het artikel incl. foto('s) na te kijken en pas gepubliceerd mag worden indien hiervoor toestemming is gegeven...
« Laatst bewerkt op: 9-11-2008, 18:25:19 door reaver »

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #247 Gepost op: 9-11-2008, 12:02:06 »

En hoe plaats je dan die opmerking die ze blijkbaar richting Geert D heeft gemaakt dat ze elke man om haar vinger kan winden? Als je daarvan overtuigd bent, zal je dat toch wel eens in de praktijk hebben gebracht, lijkt me... ::)

??? Hiu heeft hier niets tegen afspraken in gedaan. Daar waren we al uit. ::vergroot:: Dus die vergelijking gaat al niet op.

Ik denk ook dat niemand bezwaren maakt dat Yin het spel speelt... Het gaat er meer om hoe ze dit spel speelt. En dat komt op deze manier iig niet al te sympathiek over.

Ik vind dit niet en hel sterk argument. Volgens mij moet je nooit zwichten voor dreigementen.  ::ohno::
Geniet nooit met mate...

Offline WenW

• Forumlid
« Reactie #248 Gepost op: 9-11-2008, 16:49:20 »
Je kent haar persoonlijk wat op zich wel  ::ok:: voor jou is maar daardoor is je mening vrij subjectief naar het haar personage toe.  Zoals iedereen wel een trotsheid heeft als er een persoon dicht bij hen staat en zijn ding doet op tv.  Maar Yin wordt beoordeeld op hetgene wat te zien is op tv en meer dan 95% van de kijkers kent Yin niet persoonlijk.  Dat knip en plakwerk is een feit maar aan de andere kant kan dat enkel als er iets is om dit te doen... dit is toch al enkele keren aangehaald. 

Wat ik dan nog wel eens wil aanhalen wat er ook destijds is verteld geweest: De speculaties dat enkele kandidaten destijds een zetje hebben gekregen via mooie referenties.  De wereld kan heel klein zijn indien jij net iemand kent die yin al dan niet dat zetje kan geven... niet zeggende dat het zo is maar het is niet onmogelijk  ;)

Ik ken mensen die vroeger aan een andere realityreeksen hebben meegedaan en deze werden ook opgebeld door menig week en maandblad.  Het is nog altijd de keuze van de kandidaat zelf.  Wanneer er dingen 'verzonnen' blijken te zijn konden die mensen rekenen op de steun van raadsheren vanwaar ze destijds onder contract waren.  Een bijkomend advies werd hen meegegeven is dat men het recht heeft om een schriftelijke overeenkomst te maken om heel het artikel incl. foto('s) na te kijken en pas gepubliceerd mag worden indien hiervoor toestemming is gegeven...

Eerste en vooralhebben Yin en de man van mijn collega TOTAAL niets met elkaar te maken !!! Dus wat haar deelname betreft,kan daar niets op gezegd worden.
Tuurlijk ben ik subjectief, maar een "reality" programma is voor mij al lang geen reality meer!
Yin is een zeer knappe vrouw, waar menig mannen voor vallen, je zou dus voor minder je charmes gebruiken, dit probeert toch elke vrouw/man. ik zou net hetzelfde doen.
Trouwens ik ben totaal niet bezig met dit forum  of forums in het algemeen ( tijdsverspilling), maar ben nu op vakantie en was benieuwd hoe Yin het deed. Ik heb me gewoon enorm geenerveerd dat mensen zo snel hun mening geven  zonder er eigenlijk iets vanaf te kennen. Maja das nu televisie helaas.

Wat het story gedoe betreft kan ik alleen maar zeggen dat ik Yin 100% gelijk geef dat ze dit interview heeft gedaan. Waarom nu niet.Ge gaat toch geen advocaten gaan inschakelen voor zo een onozel roddelblad dit foute dingen over je schrijft, dan werk je toch gewoon mee. Daar is toch niks mis mee.

Voor mij is ze een zeer sterke kandidate, hoe je het ook bekijkt, tactisch en fysiek heel sterk. Ik kan nu ook over andere kandidaten beginnen zeveren hoe irritant ik ze soms vind, maar ik heb gehoord dat het eigenlijk allemaal toffe mensen waren dus waarom die fake beelden beoordelen!

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #249 Gepost op: 9-11-2008, 17:50:29 »
Eerste en vooralhebben Yin en de man van mijn collega TOTAAL niets met elkaar te maken !!! Dus wat haar deelname betreft,kan daar niets op gezegd worden.

Ik zeg enkel dat het niet onmogelijk is, jij kent tenslotte beide, dus er is een link...

Yin is een zeer knappe vrouw, waar menig mannen voor vallen,

Smaken verschillen, ik vind persoonlijk Yin geen mooie vrouw...

Ik kan nu ook over andere kandidaten beginnen zeveren hoe irritant ik ze soms vind, maar ik heb gehoord dat het eigenlijk allemaal toffe mensen waren dus waarom die fake beelden beoordelen!

Het is en blijft hier een forum waar mensen hun mening kunnen uiten.  Dus ga gerust je gang wat je irritaites aan andere kandidaten zijn. Je kon ook goed genoeg  raden als je hier iemand gaat verdedigen dat niet al te netjes in beeld wordt gebracht hier reactie zou op komen. 

Wat mij een beetje stoort is 'het horen zeggen van'. Hoogstwaarschijnlijk  van Yin in eigenste persoon neem ik aan...   

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #250 Gepost op: 9-11-2008, 17:53:52 »
Je kent haar persoonlijk wat op zich wel  ::ok:: voor jou is maar daardoor is je mening vrij subjectief naar het haar personage toe. 

Maar dan nog niet half zo subjectief als de mening van mensen die haar alleen maar kennen van een televisieshow. ;)
Nog even niks.

Offline Otherfool

• Forumlid
« Reactie #251 Gepost op: 9-11-2008, 18:01:09 »
Of ze de mannetjes al dan niet om de vinger kan winden vind ik totaal niet interessant, net zo min of het in het dagelijks leven een sociaal typetje is. Maar dat vreselijke badinerende en inderdaad maternalistische toontje van haar... dat heeft niks met editing te maken, zo is zij blijkbaar, en daar zou ik helemaal gestoord van worden. Brr...

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #252 Gepost op: 9-11-2008, 18:09:11 »
Yin is gewoon gemeen en achterbaks. zoals ze op tv word neergezet is ze voor 80 % ook naar mijn mening. De teksten die ze uitspuit zijn heus niet gemanipuleerd. Ze wind mannen om haar vinger zegt ze zelf en wij hebben t ook gezien.
Als iemand niet wil worden neergezet zoals ie werkelijk is moet ze vooral niet aan dit soort programma's meedoen.
En ik vind t nogal sneu om een kind iets te beloven waarvan je helemaal niet weet of je het kan waarmaken. Tis geen Intertoys waar je ff binnenloopt.
Ik persoonlijk zou Yin niet eens op mijn bruiloft willen zien laat staan laten organiseren. Mijn haren gaan al overeind staan als ik lees dat ze via jouw man of een andere man in jou kringetje is gekomen.
We zullen vanavond eens kijken hoeveel stroop ze weer gaat smeren.

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #253 Gepost op: 9-11-2008, 18:35:33 »
Maar dan nog niet half zo subjectief als de mening van mensen die haar alleen maar kennen van een televisieshow. ;)

Een karakter bij iemand associëren is voor mij niet echt hetzelfde als iemand kennen en zeker niet wanneer het enkel is van een tv programma.  Kan je de term 'subjectiviteit' in die context dan wel gebruiken ?

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #254 Gepost op: 9-11-2008, 19:07:39 »
ik vind haar er erg verzorgd uitzien wat haar wel aantrekkelijk maakt. ook geen probleem als mensen hun charmes gebruiken om iets gedaan te krijgen, waar heb je die anders voor????
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #255 Gepost op: 9-11-2008, 21:53:49 »
Wat is het toch een verachtelijk mens. "Prince en Kyra verdienden het allebei om in de finale te staan", maar die heeft ze er verdomme zelf uitgestemd! Wat een intriest figuur is dit.

Offline cb en rv

• Forumlid
« Reactie #256 Gepost op: 9-11-2008, 21:58:54 »
Yin echt, wat ben jij een vreselijk w..f zeg!!! Ik geniet er zó van hoe je in de laatste afleveringen door de makers van ER voor l.l wordt gezet! Ga lekker met je Hans op een onbewoond eiland zitten!

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #257 Gepost op: 9-11-2008, 22:00:16 »
Citaat: "Waarom heb je niet gezegd dat je op Geert ging stemmen...?"

::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Geniet nooit met mate...

Offline moltje

• Forumlid
« Reactie #258 Gepost op: 9-11-2008, 22:04:51 »
Prince en Kyra horen in de finale. Wat een doos. Je hebt ze zelf weggestemd hoor!

Offline leashie

• Forumlid
« Reactie #259 Gepost op: 9-11-2008, 22:08:59 »
jeetje, ik zou me kapot schamen als ik me `zakenvrouw` zou noemen en me zo zou gedragen in een televisieprogramma.....
tegenstrijdiger als wat ik hiervoor lees, wat ik zie op tv kun je niet zijn....

ik hoop dat je kunt leven met wat je gedaan hebt!