Auteur Topic: [Kandidaat BE] Yin  (gelezen 177711 keer)

Offline Otherfool

• Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Yin
« Reactie #220 Gepost op: 5-11-2008, 23:22:56 »
Zij komt toch wel erg naar over. Waar van de drie-eenheid Geert een beetje een simpele meepraatsul was en Hans zijn rol van onuitstaanbare narcist tot in perfectie speelt, is haar afschuwelijk paternalistische toontje ('nou meid, wat zullen je ouders trots op je zijn') genoeg om in huize otherfool de kotszakjes boven tafel te halen. Ik hoop op een glorieuze Hans in de finale, maar het belangrijkste is toch gewoon dat zij niet wint...

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
« Reactie #221 Gepost op: 5-11-2008, 23:37:46 »
Vreemd dat je Hans zo kan waarderen en Yin zo uitspuwt.  ::)
Geniet nooit met mate...

Offline Otherfool

• Forumlid
« Reactie #222 Gepost op: 5-11-2008, 23:49:20 »
Hans en Yin zijn dan een duo op het eiland, ik vind het compleet verschillende mensen. Hans is in mijn ogen een zelfverzekerde kwajongen-op-leeftijd met, toegegeven, neiging tot kwallerigheid, maar toch ook iemand die het met net de juiste dosis charme doet. Op dat soort mensen is het moeilijk kwaad worden.

Yin is echt een ander verhaal. Niet alleen achterbaks en oneerlijk (wat je van Hans ook nog zou kunnen zeggen), maar vooral ook nep en aanstellerig. En dan dat afschuwelijke toontje, daar kan ik dus t o t a a l niet tegen. Een plastic vrouw. Althans zo komt ze over.

Met Hans zou ik nog wel eens een biertje willen drinken, types als Yin mijd ik liever. Ook een gevoelskwestie.

Offline Test

« Reactie #223 Gepost op: 5-11-2008, 23:59:22 »
Ik zie die charme bij Hans niet zo heel eerlijk gezegd. ::ohno::
Geniet nooit met mate...

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #224 Gepost op: 6-11-2008, 03:11:07 »

Ben het met jou eens. Als men dat ook al charme noemt, hoop ik niet te vaak gecharmeerd te worden.

Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #225 Gepost op: 6-11-2008, 16:56:34 »

Yin is echt een ander verhaal. Niet alleen achterbaks en oneerlijk (wat je van Hans ook nog zou kunnen zeggen), maar vooral ook nep en aanstellerig. En dan dat afschuwelijke toontje, daar kan ik dus t o t a a l niet tegen. Een plastic vrouw. Althans zo komt ze over.

Mocht ik op het eiland bij de samensmelting horen en het zou een finale Yin-Hans zijn zou ik misschien nog eerder op Hans stemmen dan op Yin, zoals Otherfool zeg, Yin is enorm achterbaks en nep... Nog liever egotripper Hans dan Yin die spuwt op HiuKwan maar dan zegt dat haar ouders trots zouden zijn...  ::hypocriet:: mens !!!!

Offline Marlie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #226 Gepost op: 6-11-2008, 17:33:28 »
Omdat jij een man bent, ik zie/zag t wel.
Weken geleden had ik met hem ook wel een biertje willen drinken nu nog geen watertje meer.

Offline Test

« Reactie #227 Gepost op: 6-11-2008, 17:52:16 »
Omdat jij een man bent, ik zie/zag t wel.

Ik weet niet of dat er veel mee te maken heeft. Ik zie echt wel wanneer iemand charmant is of niet. ::jaja::

Weken geleden had ik met hem ook wel een biertje willen drinken nu nog geen watertje meer.

Weken geleden leek het ook geen verkeerde kerel. Nu zakt ie zo ongelooflijk door het ijs. Maar voor Otherfool blijkbaar nog steeds niet. Zal wel iets met de gekozen nick te maken hebben. :-X ;D
Geniet nooit met mate...

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #228 Gepost op: 6-11-2008, 17:56:00 »
Citaat
Weken geleden leek het ook geen verkeerde kerel. Nu zakt ie zo ongelooflijk door het ijs. Maar voor Otherfool blijkbaar nog steeds niet. Zal wel iets met de gekozen nick te maken hebben. :-X ;D

;D ::rofl::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #229 Gepost op: 6-11-2008, 20:45:13 »
Ow jee Test gaat t wel goed met je. Je ziet Hans in t caraïbisch gebied 
door t ijs zakken?
Wha grapje je weet wie t zegt. ::pinokkio::

« Laatst bewerkt op: 6-11-2008, 21:06:07 door Marlie »

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #230 Gepost op: 6-11-2008, 20:56:45 »
Waar
Ja Otherfool is n ander verhaal. T is of een bekende of iemand die wat met Hans heeft gehad. Of een werkneemster maar ik ben 100% zeker dat ze Braobands is ::hypocriet::

Ik begrijp niet waar je dat op baseert. Ik snap sowieso niet waarop er nu zo op die Otherfool in gehakt moet worden, het is toch gewoon een mede-forummer?  ???
Of mag iemand tegenwoordig niet eens meer een héééél klein beetje positief zijn over Hans? ??? ??? ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #231 Gepost op: 6-11-2008, 21:04:47 »
Nou, nou ik ben me er niet van bewust dat ik op iemand inhak maar als jij je eraan stoort haal ik t wel weg hoor.
Heb hier wel ergere dingen gezien.

Offline Test

« Reactie #232 Gepost op: 6-11-2008, 21:40:38 »
Ik snap sowieso niet waarop er nu zo op die Otherfool in gehakt moet worden, het is toch gewoon een mede-forummer?  ???

Waar wordt er ingehakt op Otherfool? ???
Geniet nooit met mate...

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #233 Gepost op: 6-11-2008, 21:51:03 »
Okee, 'ingehakt' is wat overdreven, ik had beter 'op de persoon gespeeld' kunnen schrijven.

Ik vind het nogal onzinnig als er achter elkaar drie man over 1 forummer schrijven dat ie (1) of Hans zelf moet zijn, (2) of een bekende van Hans, (3) of gewoon idioot, en dat allemaal alleen maar omdat ie een klein beetje positief post over Hans; zeker als je ziet dat de posts helemaal niet zo gek en gewoon heel genuanceerd zijn!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Test

« Reactie #234 Gepost op: 6-11-2008, 22:20:00 »
Ik zal alleen voor mezelf spreken. Volgens mij heb ik gewoon genuanceerd gereageerd op Otherfool. De opmerking over zijn nickname was alleen maar een grapje. Het was zeker niet mijn bedoeling iemand voor idioot uit te maken.

Daarbij kan ik je zeggen dat een aantal positieve reacties over Hans wel degelijk worden gedaan door mensen die Hans persoonlijk kennen.
Geniet nooit met mate...

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #235 Gepost op: 6-11-2008, 22:45:00 »
Volgens mij hebben we het hier over Yin....

Offline Otherfool

• Forumlid
« Reactie #236 Gepost op: 6-11-2008, 22:55:23 »
Nou ik voel me niet 'gehakt' hoor :)

En nee, ik ben ook geen (bekende van) Hans, heus waar niet  ::tandpastasmiley::

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #237 Gepost op: 6-11-2008, 23:01:16 »
Van mij was t ook als grap bedoeld want ik schreef over hem in vrouwelijke zin terwijl t geeneens een vrouw is. stond niet voor niks een  ::hypocriet::
 bij

Offline Test

« Reactie #238 Gepost op: 6-11-2008, 23:10:18 »
Nou ik voel me niet 'gehakt' hoor :)

Gelukkig maar! ::ok::
Geniet nooit met mate...

Offline langkousonline

• Forumlid
« Reactie #239 Gepost op: 7-11-2008, 00:26:15 »
Hoe meer Yin ik zie hoe harder ik ga Yanken... ;)

Hoop niet dat ze gaat winnen want ze mag dan sterk zijn in de proeven, ik vind ze zo denegrerend naar de andere kandidaten...Die zelfingenomen blik..brr...ze mag weg van mij!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."