Deze tante komt me nu echt een beetje de keel uit!
Goed, al die dingen die ze doet kan ze best met goeie bedoelingen hebben uitgehaald, maar op mij komt het gewoon over als Super-achterbaks.
Zoals: Ja Sarah, je familie mag heel erg trots op je zijn! Je bent een ongelofelijk moedige en sterke meid. En je bent echt robinson-waardig. Ze mogen echt trots op je zijn.
[In vredesnaam, WAAROM stem je haar d'r dan uit? Manman, raar mens.] En ook bij Hiukwam, je ouders mogen dit, en zelf mag je dit zijn op jezelf, blablabla.
Maar tot myn spijt... Ik denk dat Yin samen met Hans in de finale komt. Als ik die kandidaten zou zijn geweest, zou ik gewoon hebbn gezegd: ik stem op allebei niet, ik gun het ze allebei niet. Zou dat kunnen? Zou me wel grappig lijken, btw omdat dan iedereen dat zou doen. Alleen Geert T zou op Yin of Hans stemmen, maar de rest?
Maar... eigenlijk is er een SuperGrote kans dat Yin&Hans in de finale staan. Kijk maar:
Scenario 1) Bij de proef wint Yin immuniteit. Ze kan er dus niet uit worden gestemd. Hans zet zijn munt eindelijk eens een keer in, en kan er dus ook niet uit worden gestemd. Hiu moet op Sharon stemmen, en Sharon op Hiu. Yin en Hans stemmen allebei op Sharon, Sharon gaat eruit.
Scenario 2) Bij de proef wint Yin immuniteit. Ze kan er dus niet uit worden gestemd. Hans zet zijn munt eindelijk eens een keer in, en kan er dus ook niet uit worden gestemd. Hiu moet op Sharon stemmen, en Sharon op Hiu. Yin en Hans stemmen allebei op Hiu, Hiu gaat eruit.
Scenario 3) Hans wint immuniteit. Hij geeft zijn munt aan Yin. Allebei kunnen ze er niet meer uit worden gestemd. Hiu en Sharon stemmen op elkaar, en dus wordt of Hiu, of Sharon eruit geknikkerd.
Scenario 4) Hiu of Sharon winnen immunitieit. Yin&Hans kunnen dus niet op één van de twee stemmen. Dus stel Sharon wint, dan stemmen ze op Hiu. Hiu&Sharon stemmen op bijv. Yin. Hiu gaat eruit. Als Hiu wint zou dat ook zo zijn, want Sharon heeft bij de laatste eilandraad een stem tegen van Geert gekregen.
Bij al deze scenario's gaat Hiu-Kwan of Sharon er uit, tot mijn GROTE spijt. Heeft iemand nog een ander idee, waardoor die ellendige Yin of die Gruwelijke Hans eruit kunnen gaan?