Auteur Topic: [Kandidaat BE] Yin  (gelezen 177713 keer)

Offline Marlie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Yin
« Reactie #200 Gepost op: 3-11-2008, 21:57:26 »
Ik geloof niet dat Yin weet dat Hans de munt heeft.
Pas als Sharon en Hiukwan hem niet gaan inzetten zal ze gaan denken dat Hans hem wel eens kan hebben. Of ze denken nu dat Geert hem heeft en hem heeft meegenomen hij was toch al te laat met inzetten dan haha.
Uiteindelijk denk ik dat Hans zelf Yin ook niet vertrouwt.

Offline reaver

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #201 Gepost op: 3-11-2008, 22:08:37 »
Ik vind het trouwens heel flauw als kandidaten al in media verschijnen terwijl ze nog deelnemen aan de expeditie. Zoals het stuk van Yin in Story. Dat zou eigenlijk niet tijdens de reeks moeten gebeuren, zeker niet als je nog te zien bent. Het veranderd daarentegen niet mijn mening over haar deelname, die is gewoon niet meer positief te buigen.

Idd  Beetje mooipraten eerst de productie prijzen dat ze alles er uit hebben gehaald en dan laten weten dat ze anders wordt weergegeven ondanks dat ze haarzelf is gebleven  ???

Ik denk dat het eerder een omgekeerd effect heeft gehad en mensen haar nog sneller willen zien vertrekken.

Offline L..

• Forumlid
« Reactie #202 Gepost op: 3-11-2008, 22:54:12 »
nog steeds een hypocriet mens...
van zowat iedereen die ze genadeloos heeft weggestemd heeft ze gezegd dat die trots mag zijn dat ze zover is gekomen.
de manier waarop ze dat telkens zegt vind ik eerlijk gezegd vaak nogal neerbuigend..

Offline dunno

• Forumlid
« Reactie #203 Gepost op: 3-11-2008, 23:04:54 »
Idd L..

lullen dat die kan, markant vond ik dat net toen ze Hui-kwan zei dat ze trots mocht zijn, onmiddelijk haar rug draaide.
Dat was voor mij als; idd, vriendelijk in je gezicht, maar eigenlijk een zeer zwak doekje voor het bloeden of een rad voor de ogen.

Offline gruun mutske

• Forumlid
« Reactie #204 Gepost op: 3-11-2008, 23:38:55 »
Ik vind dat ze week na week meer schijnheilig begint te doen .....!!!
Tegen hiu ...'ooh je familie en vrienden en    dit en Datzulle trots op je zijn '
Allemaal larie !!!!!
Maar ik ben hier niet de enige die zo denkt.....dus

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #205 Gepost op: 4-11-2008, 02:19:00 »
Dat Yin in de story stond kan natuurlijk ook te maken met het feit dat zij al weet dat ze in de finale zit, en haar populariteit probeert te verhogen ivm de televoting.

Dit is natuurlijk een gissing, wij kunnen dat op dit ogenblik uiteraard nog niet weten.

En we kunnen gissen zoveel we maar willen, één ding is voor mij wel duidelijk ondertussen: als Yin en Hans een kans willen maken voor de eindoverwinning zullen ze samen de finale moeten bereiken, want in elk ander geval zal het de andere finalist zijn(Hiukwan of Sharon) die zal winnen, en maar goed ook.

Er zijn forumleden die van Yin en Hans vinden dat ze het spel goed spelen onder hun beidjes.
Ben het hier nog niet mee eens.  Wat prestatie is er aan om enkele jonge meiden(Kyra,Sarah,Hiukwan,Sharon), allemaal twintigers,in de luren te leggen. Die zijn daarom niet dommer, maar hebben nu eenmaal minder mensenkennis en levenservaring.
Het geluk dat die twee hebben is dat ze nu eenmaal op dat vlak niet met hun gelijke te maken hebben, het zou anders van lange zo lang niet blijven duren hebben.

Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #206 Gepost op: 4-11-2008, 13:22:26 »
Ik vind het trouwens heel flauw als kandidaten al in media verschijnen terwijl ze nog deelnemen aan de expeditie. Zoals het stuk van Yin in Story. Dat zou eigenlijk niet tijdens de reeks moeten gebeuren, zeker niet als je nog te zien bent.

Mwa, dat ben ik niet helemaal met je eens. Dan zou je bijvoorbeeld ook de aanwezigheid van HiuKwan op dit forum moeten afkeuren, dat is ook een manier om je imago 'op te vijzelen' en een forum kun je ook beschouwen als deel van de media.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
« Reactie #207 Gepost op: 4-11-2008, 14:03:16 »
Dat Yin in de story stond kan natuurlijk ook te maken met het feit dat zij al weet dat ze in de finale zit, en haar populariteit probeert te verhogen ivm de televoting.

Dit is natuurlijk een gissing, wij kunnen dat op dit ogenblik uiteraard nog niet weten.

Als kandidaten moet je wel vaak meedoen met promotie artikelen. Al mag je het wel weigeren als je het echt niet wil geloof ik. Geert d D heeft toch ook gewoon een interview gegeven, en dat is niet voor zijn populariteit denk ik.

Iedereen moet het voor zichzelf uitmaken, vond het best een leuk artikel van Yin! Leuk, vrij algemeen verhaal in de Story van haar. Zo weet ik dat er ook anderen zijn benaderd, maar die hebben het aanbod afgeslagen. Denk niet dat dat ligt aan hoe ver ze zijn gekomen.. kan niet voor anderen spreken, maar wel voor mezelf.

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #208 Gepost op: 4-11-2008, 17:40:44 »
Als Yin haar zaken instinct gaat volgen ,zou het voor haar gunstiger zijn om samen met de dames Hans eruit te werken,omdat hij qua proefen haar sterkste concurent is . En  zij dan meer zekerheid heeft om in de finale te zitten.
« Laatst bewerkt op: 4-11-2008, 17:48:37 door m@ri@nne »
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #209 Gepost op: 4-11-2008, 17:42:51 »
Als Yin haar zaken instinct gaat volgen ,zou het voor haar gunstiger zijn om samen met de dames Hans eruit te werken,omdat hij qua proefen haar sterkste concurent is . En dan meer zekerheid heeft om in de finale te zitten.

tenzij ze denkt dat ze met Hans als tegenstander in de finale gunstiger afsteekt.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #210 Gepost op: 4-11-2008, 19:06:20 »
tenzij ze denkt dat ze met Hans als tegenstander in de finale gunstiger afsteekt.
Ja inderdaad. De afvallers zullen volgens mij eerder voor Hiu of Sharon als winnaar stemmen als ze tegenover Yin staan.

Overigens doen de makers wel héél erg hun best om ze als een soort van mannenverslindster neer te zetten.  ::)
Die vraag over wie het meest gevoelig is voor mannelijke aandacht hebben ze er opzettelijk tussen gestoken om reactie uit te lokken natuurlijk. Want als vraag voor de opdracht was het maar een slechte vraag, aangezien er maar een beperkt aantal antwoorden mogelijk was (Hans of Geert zouden ze al niet opschrijven).
Ik denk dat ze gewoon wat socialer is dan de meeste mensen en daarbij dus ook sneller anderen aanraakt, zonder enige bijbedoelingen.

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #211 Gepost op: 4-11-2008, 19:16:52 »
Ja inderdaad. De afvallers zullen volgens mij eerder voor Hiu of Sharon als winnaar stemmen als ze tegenover Yin staan.

Maar in hoeverre weet Yin dat Hiu of Sharon populairder zullen zijn dan Hans ::)
« Laatst bewerkt op: 4-11-2008, 19:19:05 door m@ri@nne »
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #212 Gepost op: 4-11-2008, 19:19:23 »
Ben je een goede zakenvrouw, dan weet je zoiets.

Offline Chocolade

• Forumlid
« Reactie #213 Gepost op: 4-11-2008, 19:21:33 »
Deze tante komt me nu echt een beetje de keel uit!
Goed, al die dingen die ze doet kan ze best met goeie bedoelingen hebben uitgehaald, maar op mij komt het gewoon over als Super-achterbaks.

Zoals: Ja Sarah, je familie mag heel erg trots op je zijn! Je bent een ongelofelijk moedige en sterke meid. En je bent echt robinson-waardig. Ze mogen echt trots op je zijn.

[In vredesnaam, WAAROM stem je haar d'r dan uit? Manman, raar mens.] En ook bij Hiukwam, je ouders mogen dit, en zelf mag je dit zijn op jezelf, blablabla.

Maar tot myn spijt... Ik denk dat Yin samen met Hans in de finale komt. Als ik die kandidaten zou zijn geweest, zou ik gewoon hebbn gezegd: ik stem op allebei niet, ik gun het ze allebei niet. Zou dat kunnen? Zou me wel grappig lijken, btw omdat dan iedereen dat zou doen. Alleen Geert T zou op Yin of Hans stemmen, maar de rest?

Maar... eigenlijk is er een SuperGrote kans dat Yin&Hans in de finale staan. Kijk maar:

Scenario 1) Bij de proef wint Yin immuniteit. Ze kan er dus niet uit worden gestemd. Hans zet zijn munt eindelijk eens een keer in, en kan er dus ook niet uit worden gestemd. Hiu moet op Sharon stemmen, en Sharon op Hiu. Yin en Hans stemmen allebei op Sharon, Sharon gaat eruit.

Scenario 2) Bij de proef wint Yin immuniteit. Ze kan er dus niet uit worden gestemd. Hans zet zijn munt eindelijk eens een keer in, en kan er dus ook niet uit worden gestemd. Hiu moet op Sharon stemmen, en Sharon op Hiu. Yin en Hans stemmen allebei op Hiu, Hiu gaat eruit.

Scenario 3) Hans wint immuniteit. Hij geeft zijn munt aan Yin. Allebei kunnen ze er niet meer uit worden gestemd. Hiu en Sharon stemmen op elkaar, en dus wordt of Hiu, of Sharon eruit geknikkerd.

Scenario 4) Hiu of Sharon winnen immunitieit. Yin&Hans kunnen dus niet op één van de twee stemmen. Dus stel Sharon wint, dan stemmen ze op Hiu. Hiu&Sharon stemmen op bijv. Yin. Hiu gaat eruit. Als Hiu wint zou dat ook zo zijn, want Sharon heeft bij de laatste eilandraad een stem tegen van Geert gekregen.

Bij al deze scenario's gaat Hiu-Kwan of Sharon er uit, tot mijn GROTE spijt. Heeft iemand nog een ander idee, waardoor die ellendige Yin of die Gruwelijke Hans eruit kunnen gaan?

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #214 Gepost op: 4-11-2008, 19:27:49 »
Ik denk dat ze gewoon wat socialer is dan de meeste mensen...

::oink::

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #215 Gepost op: 4-11-2008, 19:33:13 »
Deze tante komt me nu echt een beetje de keel uit!
Goed, al die dingen die ze doet kan ze best met goeie bedoelingen hebben uitgehaald, maar op mij komt het gewoon over als Super-achterbaks.

Zoals: Ja Sarah, je familie mag heel erg trots op je zijn! Je bent een ongelofelijk moedige en sterke meid. En je bent echt robinson-waardig. Ze mogen echt trots op je zijn.

[In vredesnaam, WAAROM stem je haar d'r dan uit? Manman, raar mens.] En ook bij Hiukwam, je ouders mogen dit, en zelf mag je dit zijn op jezelf, blablabla.

Maar tot myn spijt... Ik denk dat Yin samen met Hans in de finale komt. Als ik die kandidaten zou zijn geweest, zou ik gewoon hebbn gezegd: ik stem op allebei niet, ik gun het ze allebei niet. Zou dat kunnen? Zou me wel grappig lijken, btw omdat dan iedereen dat zou doen. Alleen Geert T zou op Yin of Hans stemmen, maar de rest?

Maar... eigenlijk is er een SuperGrote kans dat Yin&Hans in de finale staan. Kijk maar:

Scenario 1) Bij de proef wint Yin immuniteit. Ze kan er dus niet uit worden gestemd. Hans zet zijn munt eindelijk eens een keer in, en kan er dus ook niet uit worden gestemd. Hiu moet op Sharon stemmen, en Sharon op Hiu. Yin en Hans stemmen allebei op Sharon, Sharon gaat eruit.

Scenario 2) Bij de proef wint Yin immuniteit. Ze kan er dus niet uit worden gestemd. Hans zet zijn munt eindelijk eens een keer in, en kan er dus ook niet uit worden gestemd. Hiu moet op Sharon stemmen, en Sharon op Hiu. Yin en Hans stemmen allebei op Hiu, Hiu gaat eruit.

Scenario 3) Hans wint immuniteit. Hij geeft zijn munt aan Yin. Allebei kunnen ze er niet meer uit worden gestemd. Hiu en Sharon stemmen op elkaar, en dus wordt of Hiu, of Sharon eruit geknikkerd.

Scenario 4) Hiu of Sharon winnen immunitieit. Yin&Hans kunnen dus niet op één van de twee stemmen. Dus stel Sharon wint, dan stemmen ze op Hiu. Hiu&Sharon stemmen op bijv. Yin. Hiu gaat eruit. Als Hiu wint zou dat ook zo zijn, want Sharon heeft bij de laatste eilandraad een stem tegen van Geert gekregen.

Bij al deze scenario's gaat Hiu-Kwan of Sharon er uit, tot mijn GROTE spijt. Heeft iemand nog een ander idee, waardoor die ellendige Yin of die Gruwelijke Hans eruit kunnen gaan?

Misschien valt er nog een tegenstem te winnen.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #216 Gepost op: 4-11-2008, 19:43:23 »
Maar in hoeverre weet Yin dat Hiu of Sharon populairder zullen zijn dan Hans ::)

Ik denk dat Hans en Yin toch wel genoeg mensenkennis hebben om in te schatten dat zij zich niet erg geliefd hebben gemaakt bij de afvallers.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #217 Gepost op: 4-11-2008, 19:48:09 »
Ik denk dat Hans en Yin toch wel genoeg mensenkennis hebben om in te schatten dat zij zich niet erg geliefd hebben gemaakt bij de afvallers.

Dat denk ik ook wel , maar wij horen en zien nu de beelden en weten daardoor hoe ongeliefd ze zijn, maar ja die kennis hebben hun op dat moment nog niet genoten, althans van veel denk ik dat ze het gewoon niet weten.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #218 Gepost op: 4-11-2008, 19:58:59 »
Mja, zij zal ook wel snappen dat de rest hun drie-eenheid doorheeft en daardoor verbitterd is en niemand dan nog op hen wil stemmen. Dus dé tactische keuze voor haar is dan om met diezelfde persoon, waar de afvallers even verbitterd op zijn als op haar, naar de finale te gaan.

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #219 Gepost op: 4-11-2008, 23:00:06 »
Misschien valt er nog een tegenstem te winnen.

Dit zou idd het mooiste zijn wat ze ons nu nog kunnen geven.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt