Auteur Topic: [Kandidaat BE] Yin  (gelezen 177694 keer)

Offline TheeZakje

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Yin
« Reactie #180 Gepost op: 2-11-2008, 22:33:47 »
Ja ik ken survivor zeker wel en ik heb het vaak genoeg gekeken maar toch heb ik nog nooit in 8 seizoenen robinson zo gewalgt van 2 mensen als van Hans en Yin. Brrr krijg er gewoon kippevel van als ik die rotgrijns van hans zie en die smoel van yin met dat knipoogje erbij op de eilandraad. Gadverdamme. Dat is niet mijn manier van een spel spelen en het zou voor mij een dieptepunt zijn als 1 van hun de finale wint.

Dan ken je ook Richard Hatch? Dat was toch echt briljant.
Ik geef toe dat deze 2 mensen (Hans en Yin) wel een beetje walgelijk zijn. (En dan vooral Yin.. brr)
Maar Hans is toch wel degene die dit allemaal zo vormt, niemand heeft er ook ooit wat aan gedaan.

Maarja, mijn mening! Even goeie vrienden toch  ;)

Offline Rogue

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
« Reactie #181 Gepost op: 2-11-2008, 22:36:36 »
Dat snap ik ook niet, dat niemand ooit dat complot ingezien heeft. Dat niemand ooit hans zijn echte kleuren op tijd gezien heeft. Hoe kan dat in godsnaam? Tuurlijk even goeie vrienden, je mag je mening hebben maar ik ga echt over mijn nek als ik die walgelijke grijns zie.  ::ohno::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #182 Gepost op: 2-11-2008, 22:46:24 »
Dat niemand ooit hans zijn echte kleuren op tijd gezien heeft. Hoe kan dat in godsnaam?
In t begin heeft Hans al zijn charmes gebruikt bij de dames in de expeditie. Maar ook hier op t forum waren we allemaal weg van hem. Alleen wij zagen gaandeweg de echte Hans tevoorschijn komen en bij de expeditie zagen ze t te laat. En denk maar niet dat hij Yin op t cruciale moment nog zal helpen. Hij gaat voor de overwinning en Yin tuint er ook met open ogen in straks.

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #183 Gepost op: 2-11-2008, 22:50:58 »
De kroon op Hans' werk zou zijn als ie bij een eventuele laatste stemming Yin wegstemt, omdat zij de enige is die tegen hem op kan qua proeven.

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #184 Gepost op: 2-11-2008, 23:22:06 »
ik ben nooit weggeweest van Hans, in het begin ook al niet. Zou goed kunnen dat Hans maatje Yin weg stemt volgende week, al zou dat niet erg slim zijn als oud kandidaten op hun mogen stemmen. zou wel slim zijn als de finale alleen uit een eindproef bestaan aangezien Yin hem wel aankan. Maar ik kan niet geloven dat Hans zich tegen yin zou keren. Eerder andersom misschien.

Offline mozzer

• Forumlid
« Reactie #185 Gepost op: 2-11-2008, 23:28:13 »
Ja ik ken survivor zeker wel en ik heb het vaak genoeg gekeken maar toch heb ik nog nooit in 8 seizoenen robinson zo gewalgt van 2 mensen als van Hans en Yin. Brrr krijg er gewoon kippevel van als ik die rotgrijns van hans zie en die smoel van yin met dat knipoogje erbij op de eilandraad. Gadverdamme. Dat is niet mijn manier van een spel spelen en het zou voor mij een dieptepunt zijn als 1 van hun de finale wint.

ha ha ha... ik be het zóóóóóó ontzettend met jou eens.. LOL

al vind ik Hans eigenlijk steeds sneuer worden.... ik bedoel, hij komt een beetje triest op me over.... zo vol van jezelf, zo neerbuigend naar anderen doen, zo kinderlijk ook eigenlijk........ in welke wereld heb je dan geleefd zeg??????????

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #186 Gepost op: 2-11-2008, 23:31:43 »
De kroon op Hans' werk zou zijn als ie bij een eventuele laatste stemming Yin wegstemt, omdat zij de enige is die tegen hem op kan qua proeven.

Yin meeloodsen naar de finale en haar dan met overgrote meerderheid van stemmen verslaan zou de kroon op Hans zijn werk zijn. Dan heeft hij wat mij betreft het spel bijzonder bekwaam gespeeld.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #187 Gepost op: 2-11-2008, 23:44:39 »
Yin meeloodsen naar de finale en haar dan met overgrote meerderheid van stemmen verslaan zou de kroon op Hans zijn werk zijn. Dan heeft hij wat mij betreft het spel bijzonder bekwaam gespeeld.

Ja, maar dat gebeurd niet. Ik denk dat men met Yin iets minder moeite heeft dan met Hans.

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #188 Gepost op: 3-11-2008, 00:03:26 »

True. Ik had niet goed nagedacht toen ik het over de kroon op Hans' werk had. Ik had er even niet bij stilgestaan dat Yin de enige is tegen wie hij kans maakt in de finale.

En zoals ik in het topic van Hans al heb gezegd: ik gok dat hij in dat geval als winnaar uit bus komt.

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #189 Gepost op: 3-11-2008, 08:26:52 »
Zou yin weten dat hans de immuniteitsmunt heeft trouwens? dat vroeg ik me gister echt af. Zou hij haar dat verteld hebben? Ik hoop dat er nog een proef komt waar yin in zwaar in faalt zodat ze meteen naar huis moet ( evenwichtsbalk misschien )en dat hans met Hiu naar de finale mag. Dan heeft hij helemaal geen schijn van kans.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #190 Gepost op: 3-11-2008, 10:03:53 »
Ja, maar dat gebeurd niet. Ik denk dat men met Yin iets minder moeite heeft dan met Hans.

Het zal spannend worden.
Geert D. haat Yin, dat is duidelijk. ---> Hans
Kyra heeft zich erg negatief over Hans uitgesproken. ---> Yin
Sarah ??????? ---> ?
Geert is dikke vrienden met allebei, maar ik denk dat hij zichzelf misschien meer in Hans herkent ---> Hans (?)
HiuKwan kan het met geen van beiden goed vinden, maar gezien de discussie van afgelopen aflevering met Yin misschien nog wel het minst (?) ---> Hans
Sharon ??? ---> ???

En dan zou Hans er al zijn, maar goed, dat blijft giswerk.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline esthy

• Forumlid
« Reactie #191 Gepost op: 3-11-2008, 10:57:07 »
heel erg hoe Yin HiuKwan aanpakte nadat ze op de eilandraad het gedrag van Yin ten opzichte van de heren had uitgelegd - en daarbij was HiuKwan nog heel netjes hoe ze het vertelde- (en zo te zien waren de heren zichzelf er ook van bewust hoe Yin zich profileert)

Begrijp gewoon niet dat een vrouw als Yin zichzelf zo voor schut zet door te zeggen dat het op televisie komt de uitspraken van HiuKwan........

Iedereen geniet al wekenlang van het gedrag van Yin op televisie,woorden zijn niet nodig 't is allemaal te zien op t.v.

Had je daar dan nog niet aan gedacht Yin? maar het lijkt me in dit geval moeilijk te verkroppen voor Yin dat een jonge meid als Hiukwan even heel duidelijk haar vinger op het zere plekje legt want het is niet vleiend om te horen natuurlijk

Sorry maar wel net goed   ::jaja::

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #192 Gepost op: 3-11-2008, 11:08:05 »
Wat een enorme slons die Yin.

Apart trouwens dat toen het duidelijk was dat Geert weg moest ze niet naar Geert keek maar naar haar vriendje Hans.

Offline esther1971

• Forumlid
« Reactie #193 Gepost op: 3-11-2008, 12:16:17 »
Misschien was het wel helemaal geen verbaasde reactie, maar een positief verraste reactie 'ongelofelijk, ze zijn er in getrapt'.

Hoe langer ik er over nadenk, hoe minder blij ik ben met deze wending....Geert was de enige die in de finale eilandraad nog van Yin en Hans had kunnen winnen. Misschien hebben Yin en Hans wel zitten aansturen op deze actie van Hiu en Sharon.

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #194 Gepost op: 3-11-2008, 12:21:10 »
Zou zomaar best eens kunnen.En nu hoeven ze Geert niet meer weg te stemmen he,is het vuile werk voor hun gedaan zeg maar.
Ik irriteer me vaak aan de uitspraken van Yin over dat zakenleventje waar zij vandaan komen!!! ::ohno::
Heel vaak heeft zij daar opmerkingen over gemaakt merk ik.
Wat brengt dat nou voor meerwaarde aan je deelname aan ER?
Komt zo neerbuigend over op de anderen,net of je dan slimmer bent ofzo.

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #195 Gepost op: 3-11-2008, 12:29:40 »
Misschien hebben Yin en Hans wel zitten aansturen op deze actie van Hiu en Sharon.

::rofl:: Grappig!

Offline Clown

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
« Reactie #196 Gepost op: 3-11-2008, 12:34:18 »
Misschien was het wel helemaal geen verbaasde reactie, maar een positief verraste reactie 'ongelofelijk, ze zijn er in getrapt'.

Hoe langer ik er over nadenk, hoe minder blij ik ben met deze wending....Geert was de enige die in de finale eilandraad nog van Yin en Hans had kunnen winnen. Misschien hebben Yin en Hans wel zitten aansturen op deze actie van Hiu en Sharon.

Jouw Sherlock-intuitie is nog sterker ontwikkeld dan de mijne. Hulde voor deze toespeling.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Clown

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
« Reactie #197 Gepost op: 3-11-2008, 12:36:57 »
Ik vind het trouwens heel flauw als kandidaten al in media verschijnen terwijl ze nog deelnemen aan de expeditie. Zoals het stuk van Yin in Story. Dat zou eigenlijk niet tijdens de reeks moeten gebeuren, zeker niet als je nog te zien bent. Het veranderd daarentegen niet mijn mening over haar deelname, die is gewoon niet meer positief te buigen.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline mrtjabo

• Forumlid
« Reactie #198 Gepost op: 3-11-2008, 13:15:45 »
Yin ontkent alles wat ze wel degelijk doet,slijmen bij de mannen.
dat maakt niet uit maar kom er voor uit en zet Hiu niet te kakken en verdraai je uitspraken niet. Ze is vreselijk schijnheilig, als ze weet dat je eruit gestemd wordt dan krijgt iedereen de uitspraak mee : je ouders en familie zullen trots op je zijn.
Em dan stemt ze je weg terwijl ze tevoren heeft gezegd dat ze dat nooit zal doen.
het is een slang in een mooie verpakking.
Kostelijk het hoofd van Yin en Hans toen Geert gisteren weg moest, we hebben in tijden niet zó gelachen.. Geert had het niet eens door, dat ie weg moest: "Wablief?" De arrogantie van het trio... aan deze stemming hadden ze helemaal niet gedacht en Hans maar pochen over intelligentie. Hiu je had helemaal gelijk! Petje af.

Offline muizje

• Forumlid
« Reactie #199 Gepost op: 3-11-2008, 17:52:29 »
Zou yin weten dat hans de immuniteitsmunt heeft trouwens? dat vroeg ik me gister echt af. Zou hij haar dat verteld hebben? Ik hoop dat er nog een proef komt waar yin in zwaar in faalt zodat ze meteen naar huis moet ( evenwichtsbalk misschien )en dat hans met Hiu naar de finale mag. Dan heeft hij helemaal geen schijn van kans.

Als dit zo zal zijn dan zou dat echt heel laf zijn van Yin. Ze wou toch zo graag helpen met zoeken voor Hiukwan.
Maar goed we gaan er maar vanuit dat ze het niet wist   8)