Auteur Topic: [Kandidaat BE] Yin  (gelezen 177692 keer)

Offline Clown

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Yin
« Reactie #140 Gepost op: 30-10-2008, 11:47:46 »
Dat gespeculeer over iemand in de thuissituatie is echt zo'n onzin. Dat heeft niets te maken met ER. Maar ik vind Yin in de serie ook echt irritatiewekkend vervelend. Maar ja zonder zo'n kandidaat is t wellicht heel saai. In de voorstukjes voor zondag laat zij een stem op HiuKwan zien, nou de vlam zal wel in de pan zijn geslagen dan uiteindelijk.  ::ok::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Narya

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #141 Gepost op: 30-10-2008, 13:28:13 »
Dan heeft Hiu de munt dus niet gestolen...  :\'(

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #142 Gepost op: 30-10-2008, 13:36:33 »
Wie zegt dat het voor deze aflevering is?

Er werden al eens eerder Flash-forwards gebruikt bij stemmingen die in de uitzending zelf niet te zien waren...  buiten die FF zelf dan  ;)

Offline ItsAnne

• Forumlid
« Reactie #143 Gepost op: 30-10-2008, 14:15:35 »
Misschien heeft Hiu het wel voor elkaar dat ze samen met Geert en Sharon op Yin gaan stemmen? ;)

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #144 Gepost op: 30-10-2008, 21:31:24 »
wat een dikke onzin.
en wat heb jij met de lange termijn van Yin thuis te maken?  ::ohno::

Dat gespeculeer over iemand in de thuissituatie is echt zo'n onzin. Dat heeft niets te maken met ER. Maar ik vind Yin in de serie ook echt irritatiewekkend vervelend. Maar ja zonder zo'n kandidaat is t wellicht heel saai. In de voorstukjes voor zondag laat zij een stem op HiuKwan zien, nou de vlam zal wel in de pan zijn geslagen dan uiteindelijk.  ::ok::

Niets en ik speculeer ook helemaal niet.

Wat ik bedoel is dat,wanneer je aan zo een spelletjes meedoet je steeds in gedachte moet kunnen houden wat het gevolg hiervan kan zijn.
Vorige week heeft ze al in een intervieuw in "story" aan iedereen willen duidelijk maken dat ze helemaal niet zo een mannenverslinder is.  Haar zoontje stond mee op de foto.
Dit vind ik eigenlijk vrij zielig, dat had ze zichzelve makkelijk kunnen besparen.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
« Reactie #145 Gepost op: 30-10-2008, 22:56:39 »

Wat ik bedoel is dat,wanneer je aan zo een spelletjes meedoet je steeds in gedachte moet kunnen houden wat het gevolg hiervan kan zijn.
Vorige week heeft ze al in een intervieuw in "story" aan iedereen willen duidelijk maken dat ze helemaal niet zo een mannenverslinder is.  Haar zoontje stond mee op de foto.
Dit vind ik eigenlijk vrij zielig, dat had ze zichzelve makkelijk kunnen besparen.

He, grappig, ik wist niet dat ze in de story stond? heeft iemand dat artikel ergens?

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #146 Gepost op: 30-10-2008, 23:07:15 »
He, grappig, ik wist niet dat ze in de story stond? heeft iemand dat artikel ergens?

Artikels zijn reeds overgemaakt aan forumcrew
ff geduld dus  ;)

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 1-11-2008, 20:28:41 »
 ::rofl::

Hier smult Yin natuurlijk van, aandacht van een glossy. ::)

En voor de mensen die roepen dat Yin heel anders is in het echt dan ze op het eiland deed, ze zegt zelf in het interview: "Ik deed me niet anders voor dan ik ben."
« Laatst bewerkt op: 1-11-2008, 20:42:07 door Stanley_Yelnats »

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #148 Gepost op: 2-11-2008, 01:05:11 »
Dan heeft Hiu de munt dus niet gestolen...  :\'(

Net of Hans dat ding überhaupt láát jatten, ik denk dat hij hem permanent in zijn zwembroek heeft ofzo.

Offline cb en rv

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 2-11-2008, 11:59:06 »
Yin? Kort samengevat: mag ik even een kostbakkie??!!

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 2-11-2008, 12:18:12 »
Yin? Kort samengevat: mag ik even een kostbakkie??!!

Graag voor mij ook ééntje... ::rofl::

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #151 Gepost op: 2-11-2008, 13:01:22 »
Net of Hans dat ding überhaupt láát jatten, ik denk dat hij hem permanent in zijn zwembroek heeft ofzo.

In zijn extra strakke zwembroekje?  ::vergroot:: ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Hatch

• Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • The snake
« Reactie #152 Gepost op: 2-11-2008, 14:46:46 »
Volgens mij heeft Yin intrensiek bijna dezelfde kwaliteiten als Frank(den indiaan)van enkele jaren terug, doch zij gaat niet uit van haar innerlijke kracht maar wel van haar uiterlijke kracht.
Daardoor geeft zij eigenlijk het meeste van haar zelve weg waardoor ze zichzelf goedkoop maakt en aan Frank niet kan tippen.
Wat jammer te zien hoe een dame zichzelf haast tot een hebbedingetje maakt.

Haar Vikje is haar grote liefde en passie, logisch, het is haar zoontje.  Maar als zij in het dagdagelijkse leven ook zo is, risceert ze op lange termijn geen andere houvast meer te krijgen met als resultaat een eenzame moeder die zichzelf moet wijsmaken dat ze gelukkig is en een rotverwende zoon.   en dat voor iemand met zoveel potentieel.

Jezus zeg! Wat een schandalige reacties worden hier geplaatst.

Offline Hatch

• Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • The snake
« Reactie #153 Gepost op: 2-11-2008, 14:51:10 »

Dat doe je wel en het gaat helemaal nergens over.

Citaat

En dat gevolg is dat Yin een arme alleenstaande moeder wordt met een verwend zoontje? HAHAHA!

Citaat

Zielig? Hoezo zielig?

Echt waar, sommige mensen....  ::)

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #154 Gepost op: 2-11-2008, 15:38:21 »
En voor de mensen die roepen dat Yin heel anders is in het echt dan ze op het eiland deed, ze zegt zelf in het interview: "Ik deed me niet anders voor dan ik ben."

Maar de Yin die in de show is neergezet hoeft niet noodzakelijk de Yin te zijn die ze is.
Nog even niks.

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 2-11-2008, 18:52:34 »

Echt waar, sommige mensen....  ::)

Het enige wat ik heb willen schetsen is : als ze leeft met en onder de mensen zoals ze dat doet op het eiland, en je vertaald dat dan naarhet dagelijkse leven toe, zou dit wel eens het gevog kunnen zijn.Niets zegt dat ze in het dagelijkse leven ook zo omgaat met de mensen om zich heen, en uiteraard die vertaling is enkel maar een kronkeltje dat in me op kwam.

Doch ga ik iets citeren uit dat intervieuw."Ik deed me in ieder geval niet anders voor dan ik ben, maar ik ben écht niet iemand die moedwillig twee mensen tegen elkaar zal opzetten."

Met dit laatste heb ik het moeilijk want zij wist dat Hans dit wel degelijk met de anderen aan het doen was, en heeft zich er bewust niet mee bemoeid.
En dan ook nog met dat grijnsje op haar galaat er bij, al kan daar de montage  natuurlijk voor iets tussen zitten.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 2-11-2008, 19:29:13 »
Je kunt Yin niet verantwoordelijk stellen voor de daden van Hans.
Ook al zouden we dat wel graag willen.

Offline Hatch

• Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • The snake
« Reactie #157 Gepost op: 2-11-2008, 20:48:12 »
Het enige wat ik heb willen schetsen is : als ze leeft met en onder de mensen zoals ze dat doet op het eiland, en je vertaald dat dan naarhet dagelijkse leven toe, zou dit wel eens het gevog kunnen zijn.

Echt! Waarom zou je het willen vertalen naar het dagelijkse leven? Dat slaat toch nergens op of wel?

Citaat
Niets zegt dat ze in het dagelijkse leven ook zo omgaat met de mensen om zich heen, en uiteraard die vertaling is enkel maar een kronkeltje dat in me op kwam.

Ah je begrijpt dus zelf ook wel dat je hele verhaal onzin is. Waarom post je het dan?

Citaat
Doch ga ik iets citeren uit dat intervieuw."Ik deed me in ieder geval niet anders voor dan ik ben, maar ik ben écht niet iemand die moedwillig twee mensen tegen elkaar zal opzetten."

Met dit laatste heb ik het moeilijk want zij wist dat Hans dit wel degelijk met de anderen aan het doen was, en heeft zich er bewust niet mee bemoeid.
En dan ook nog met dat grijnsje op haar galaat er bij, al kan daar de montage  natuurlijk voor iets tussen zitten.

Nogmaals, het gaat hier om een spel, niet om het dagelijkse leven.

Offline Expeditie Rob

• Forumlid
« Reactie #158 Gepost op: 2-11-2008, 21:19:07 »
Zegt ze tegen Hiu: 'Ik ga je wel helpen zoeken naar die munt'
STEM DAN NIET OP HAAR!!
Bespaard hun ook nog veel werk.
Serieus, want een stom wijf...
Ze was alleen zo boos over de uitspraken van Hiu omdat ze wist dat ze een kern van waarheid bevatten.
There's no show like a reality show ;)

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #159 Gepost op: 2-11-2008, 21:20:43 »
Ze wil haar afspraak met Geert & Hans niet verbreken en wil daarom dat HiuKwan de munt vindt. Yin is gewoon een goudeerlijke vrouw.  ::jaja::
Nog even niks.