Auteur Topic: [Kandidaat BE] Yin  (gelezen 177662 keer)

Offline Emiel.B.

• Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Yin
« Reactie #120 Gepost op: 12-10-2008, 22:30:50 »
of dat ze volgende week tegen de paal aanloopt en naar huis gaat!

Offline langkousonline

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #121 Gepost op: 12-10-2008, 22:31:01 »
Heren gedraag jullie! Ik vind echt dat de modjes hier paal en perk aan moeten stellen ;D
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #122 Gepost op: 12-10-2008, 22:31:51 »
Heren gedraag jullie! Ik vind echt dat de modjes hier paal en perk aan moeten stellen ;D

Heb jij een paalsteekje los ofzo?

Offline reaver

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #123 Gepost op: 12-10-2008, 23:19:13 »
Met een shortloze en gewaxte  ::kissass:: blijf je idd beter aan een paal hangen. 

« Laatst bewerkt op: 13-10-2008, 00:15:12 door reaver »

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #124 Gepost op: 17-10-2008, 00:50:39 »
Knap met welk gemak ze deze proef won.  Indrukwekkend, kleding op of af.   Verder, Yin is een zakenvrouw, die gewoon is een gesprek zelf in een richting te duwen, en hiermee resultaat te boeken.  Dat op zich is vooor haar zelf een gave en een prestatie.   Doch bij mensen die uit een andere leefwereld komen kan dit domminant overkomen. Als ze dat zelf niet gaat inzien kan dit wel eens haar kop kosten.  Een verkoopsgesprek van 7 weken met succes kunnen afwerken?   Vind haar anders wel een sterke kandidate, zie haar ver komen.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 17-10-2008, 02:38:54 »
domminant

Heel dom ja, heb je gelijk in. ::rofl::

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #126 Gepost op: 19-10-2008, 21:49:28 »
Ik vind Yin een apparte vrouw op een negatieve manier, ze likt zich overal in eerst bij de vrouwen dan bij de mannen, ze is wel goed in proeven maar, zij heeft ook net zo goed een complot hoop dat zij ook gauw  ::joehoe::

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 19-10-2008, 21:51:47 »
Petje af dat ze na de paalproef ook deze proef won. Voor de rest vind ik haar een **censuur**wijf.

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 20-10-2008, 11:12:36 »
Vind het heel knap dat ze die proven heeft gewonnne.Ik vind haar echt heel sterk en een knappe vrouw maarrrrrrrrr,ze mag van mij niet winnen!Absoluut niet.Gisteren weer dat gehang bij die mannen en dat geslijm bij de vrouwen.Bah,vind haar apart overkomen.

Offline gruun mutske

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 20-10-2008, 23:18:21 »
Volgens mij heeft dieje Cout een boontje voor ons Yin.....das al

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 20-10-2008, 23:23:22 »
Ik maak er maar één keer woorden aan vuil : Ik moet ze echt niet....

Offline gruun mutske

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 20-10-2008, 23:29:44 »
hoe langer het duurt hoe minder ik van dit vrouwtje moet hebben......sterke dame dat wel.....Maar nee .ERUIT

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 21-10-2008, 02:11:24 »
Volgens mij heeft dieje Cout een boontje voor ons Yin.....das al

hoe langer het duurt hoe minder ik van dit vrouwtje moet hebben......sterke dame dat wel.....Maar nee .ERUIT

Wel gruun mutske, ik moet toegeven dat ze een streepje voor had bij mij omdat ik zelf met een Maleise-Chinese gehuwd ben al 27 jaar.
In het begin kwam ze me heel charmant over, maar ze maakt misbruik van haar uiterlijk en begint goedkoop over te komen.
Jammer, ze heeft toch zo een sympathieke lieve glimlach en mooie oogjes.
Een oud spreekwoord zegt:van een mooie tafel kan je niet eten; En dat blijkt nog te kloppen ook, want ze kan niet eens koken . ;D

N B : Ik ben op RAWA-island geweest in 1979! Ik had het in de uitzending zelfs niet herkent, zulk een verschil.

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 27-10-2008, 16:47:50 »
Bij de confrontatie van het complot heeft ze ook niet het lef om er eerlijk voor uit te komen.  Ontwijkende antwoorden of doodleuk zwijgen.

En tegen sarah zeggen van 'zonder die ringen had je gewonnen' maar het is wel yin die er een ringetje bij heeft gedaan ::niet-ok::

samen met hans op exit en liefst zo snel mogelijk

Offline L..

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 27-10-2008, 23:16:03 »
Wat een geit...
Ik snap niet dat Sharon nog twijfelde aan de eerlijkheid van Sarah en Hiu,
hoe belachelijk was het wel niet toen yin zei dat ze dacht dat Sharon en Kyra het echt meenden van dat complot tegen de mannen. Ze zat er zelf nog mee te lachen toen ze daar op het strand lagen.
Echt een zielige vrouw vind ik. Moest zij tegenover Hans komen te staan in de finale, dan zou de hypocrisie zegevieren. Dus ik hoop dat beide bedriegers er snel uitliggen.

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 27-10-2008, 23:19:09 »
 ::hypocriet:: Wat lieve complimentjes Yin... Je hebt echt respect voor Sarah en haar ouders... ::hypocriet:: mens

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #136 Gepost op: 28-10-2008, 12:28:27 »
hoe belachelijk was het wel niet toen yin zei dat ze dacht dat Sharon en Kyra het echt meenden van dat complot tegen de mannen.
Als het écht waar zou zijn dat ze dacht dat er sprake was van een vrouwencomplot, dan moet ze een aan autisme verwante stoornis hebben, waardoor ze ieder grapje direct serieus interpreteert. ;)

Maar daar geloof ik niks van  ;), het was gewoon een overduidelijk, slecht geacteerd excuus.
Persoonlijk denk ik dat Sharon dat ook wel doorheeft, maar haar daar vanwege tactische redenen nog niet direct meer confronteert.

Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 28-10-2008, 17:09:44 »
Volgens mij heeft Yin intrensiek bijna dezelfde kwaliteiten als Frank(den indiaan)van enkele jaren terug, doch zij gaat niet uit van haar innerlijke kracht maar wel van haar uiterlijke kracht.
Daardoor geeft zij eigenlijk het meeste van haar zelve weg waardoor ze zichzelf goedkoop maakt en aan Frank niet kan tippen.
Wat jammer te zien hoe een dame zichzelf haast tot een hebbedingetje maakt.

Haar Vikje is haar grote liefde en passie, logisch, het is haar zoontje.  Maar als zij in het dagdagelijkse leven ook zo is, risceert ze op lange termijn geen andere houvast meer te krijgen met als resultaat een eenzame moeder die zichzelf moet wijsmaken dat ze gelukkig is en een rotverwende zoon.   en dat voor iemand met zoveel potentieel.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #138 Gepost op: 28-10-2008, 18:50:39 »
Volgens mij heeft Yin intrensiek bijna dezelfde kwaliteiten als Frank(den indiaan)van enkele jaren terug, doch zij gaat niet uit van haar innerlijke kracht maar wel van haar uiterlijke kracht.
Daardoor geeft zij eigenlijk het meeste van haar zelve weg waardoor ze zichzelf goedkoop maakt en aan Frank niet kan tippen.

Maar ja, Frank kan er ook niet zoveel aan doen dat hij niet de 'uiterlijke kracht' van Yin bezit, of hij zou mee moeten doen aan een Extreme Makeover.  ::) :P
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #139 Gepost op: 29-10-2008, 17:20:00 »
Maar als zij in het dagdagelijkse leven ook zo is, risceert ze op lange termijn geen andere houvast meer te krijgen met als resultaat een eenzame moeder die zichzelf moet wijsmaken dat ze gelukkig is en een rotverwende zoon.   en dat voor iemand met zoveel potentieel.

wat een dikke onzin.
en wat heb jij met de lange termijn van Yin thuis te maken?  ::ohno::