Auteur Topic: [Kandidaat BE] Yin  (gelezen 177666 keer)

Offline Expeditie Rob

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Yin
« Reactie #80 Gepost op: 30-09-2008, 23:50:23 »
Ik hoop dat ze verder komt als Geert.
Hij doet alleen maar zo negatief over haar omdat hij haar niet kan krijgen.
Echt waar, Geert; get over yourself!!
There's no show like a reality show ;)

Ocampa

• Gast
« Reactie #81 Gepost op: 30-09-2008, 23:59:41 »
Ik hoop dat ze verder komt als Geert.
Hij doet alleen maar zo negatief over haar omdat hij haar niet kan krijgen.

Hahaha! Hylarisch!  ::rofl::

Offline Expeditie Rob

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 1-10-2008, 00:03:17 »
Hahaha! Hylarisch!  ::rofl::

Ben je het niet met me eens...?
There's no show like a reality show ;)

Ocampa

• Gast
« Reactie #83 Gepost op: 1-10-2008, 08:23:15 »
Ben je het niet met me eens...?

Klopt.

Offline weener01

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 1-10-2008, 15:57:10 »
Toch jammer dat ze niet haar blauwe cape-je aandeed toen ze de haai ging halen, had mooie baywatch achtige beelden opgeleverd van Yin die door de branding rent met haar cape-je het water in duikt en vervolgens onderwater beelden van haar worstelend met het net en de haai oh nee..... hoe ze de haai uit Geert zijn handen wil rukken. ::rofl::

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 2-10-2008, 08:34:53 »
 ::rofl:: ::rofl::

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 2-10-2008, 14:34:19 »
Toch jammer dat ze niet haar blauwe cape-je aandeed toen ze de haai ging halen, had mooie baywatch achtige beelden opgeleverd van Yin die door de branding rent met haar cape-je het water in duikt en vervolgens onderwater beelden van haar worstelend met het net en de haai oh nee..... hoe ze de haai uit Geert zijn handen wil rukken. ::rofl::

::rofl::

Had anders wel dikke afgang geweest zijn als Geert geen haai had afgegeven.

« Laatst bewerkt op: 2-10-2008, 14:41:39 door reaver »

Offline weener01

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 2-10-2008, 15:25:38 »
Had volgens mij niet veel gescheeld of ze had die haai om haar oren gekregen ::rofl:: Dat was nog eens tv geweest ::tandpastasmiley::

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 2-10-2008, 16:33:51 »
Had volgens mij niet veel gescheeld of ze had die haai om haar oren gekregen ::rofl:: Dat was nog eens tv geweest ::tandpastasmiley::

Krijgen sommige kandidaten nog eens de dierenactivisten nog eens op hun dak :o

Offline weener01

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 3-10-2008, 15:51:08 »
Inderdaad f*ck Yin, save the shark

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #90 Gepost op: 5-10-2008, 15:58:27 »
Uit haar dagboek op RTL.nl, over de tafel:

aanvankelijk was ik voorstander van de ijzeren tonnen gewoon te gebruiken als tafel, praktisch gewoon. Maar het resultaat mag er zijn, heerlijk om weer met een rechte rug te eten.
Dus toch vond zij het idee van Kyra en Sharon beter  ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 6-10-2008, 08:44:36 »
Toen Yin het hoorde van HiuKwan dat de drie op haar wilden stemmen, riep ze hen bijeen en legde hen uit dat juist hun afwijkende stem Geert D de kop zou kosten. Waarom deed Yin dat? Waarom liet ze het niet gewoon zijn beloop ???

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #92 Gepost op: 6-10-2008, 10:21:44 »
Daar snap ik ook niks van... Als ze toch wil dat Geert D de volgende is die eruit gaat, waarom doet ze dan nu nog moeite dat complot van Noord in stand te houden? En als ze weet dat Geert D van plan was op haar te stemmen (en dat de volgende keer ook zeker zal doen), waarom wil zij dan nog steeds op Prince stemmen? En als ze zo graag op Prince wil stemmen, waarom zegt ze dan op de eilandraad weer dat ze liever op iemand anders gestemd had?
Heel verwarrend allemaal...
Bovendien gooide ze zomaar de afspraak om niet met de leden van het andere kamp op te trekken overboord. Het was dan ook een domme afspraak, maar goed, ze het er duidelijk met zijn alleen over gehad... :-\\
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Ocampa

• Gast
« Reactie #93 Gepost op: 6-10-2008, 10:51:14 »
Daar snap ik ook niks van... Als ze toch wil dat Geert D de volgende is die eruit gaat, waarom doet ze dan nu nog moeite dat complot van Noord in stand te houden? En als ze weet dat Geert D van plan was op haar te stemmen (en dat de volgende keer ook zeker zal doen), waarom wil zij dan nog steeds op Prince stemmen? En als ze zo graag op Prince wil stemmen, waarom zegt ze dan op de eilandraad weer dat ze liever op iemand anders gestemd had?
Heel verwarrend allemaal...

Omdat Hans zijn rug recht hield en de afspraak nakwam. Yin wilde niet in haar eentje de afspraak breken en is Hans dus gevolgd.
« Laatst bewerkt op: 6-10-2008, 12:33:14 door Ocampa »

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 6-10-2008, 11:14:23 »
Hè? Wat zeg je nu weer? ???
Yin heeft uiteindelijk de afspraak juist weer gelijmd, en Hans was juist degene die als eerste zei dat hij tóch niet op Prince kon gaan stemmen!

En Geert, Sharon en Kyra waren ook van plan de afspraak te breken. Yin is de enige kandidaat van Noord die niet voor de camera (vóór de eilandraad) gezegd heeft dat ze van plan was op iemand anders dan Prince te gaan stemmen.

Dus dat Yin zogenaamd 'in haar eentje' de afspraak wilde breken, is nergens op gebaseerd. Ik vind dat Yin een hoop rare, onbegrijpelijke dingen heeft gedaan (zie bovenstaande post), maar voor zover wij weten wilde zij niet 'in haar eentje' de afspraak breken.

Hans wilde juist de afspraak breken door op iemand anders dan Prince te stemmen, maar door Yins lijmactie is híj uiteindelijk toch wel weer gevolgd, en niet omgekeerd.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 6-10-2008, 11:38:17 »
Daar snap ik ook niks van... Als ze toch wil dat Geert D de volgende is die eruit gaat, waarom doet ze dan nu nog moeite dat complot van Noord in stand te houden? En als ze weet dat Geert D van plan was op haar te stemmen (en dat de volgende keer ook zeker zal doen), waarom wil zij dan nog steeds op Prince stemmen?

Omdat, wanneer ze op Geert D stemt, het 4-4 wordt en er dan vanalles kan gebeuren. Als ze op Prince stemt wordt het 5-3 en kan ze op de volgende eilandsraad alsnog Geert D wegstemmen. :)

En als ze zo graag op Prince wil stemmen, waarom zegt ze dan op de eilandraad weer dat ze liever op iemand anders gestemd had?

Om Prince niet boos te maken? Het kan zomaar zijn dat Prince in de jury zit die bepaald wie wint. Of hij komt terug via een verborgen eilandje, dan zou het goed uitkomen dat Yin niet boos op haar is.
Nog even niks.

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 6-10-2008, 11:59:49 »
Aha okee, dat is een goede verklaring. :)

Alleen met dat laatste: dan probeert ze Prince -die eruit gaat- te paaien, maar ondertussen is er nu iemand anders (Geert D waarschijnlijk) die denkt: "blijkbaar had ze dus eigenlijk liever op mij gestemd!"
Maar zo ver zal ze wel niet vooruit denken. ;)

Ocampa

• Gast
« Reactie #97 Gepost op: 6-10-2008, 12:35:14 »
Hè? Wat zeg je nu weer? ???
Yin heeft uiteindelijk de afspraak juist weer gelijmd, en Hans was juist degene die als eerste zei dat hij tóch niet op Prince kon gaan stemmen!

En Geert, Sharon en Kyra waren ook van plan de afspraak te breken. Yin is de enige kandidaat van Noord die niet voor de camera (vóór de eilandraad) gezegd heeft dat ze van plan was op iemand anders dan Prince te gaan stemmen.

Dus dat Yin zogenaamd 'in haar eentje' de afspraak wilde breken, is nergens op gebaseerd. Ik vind dat Yin een hoop rare, onbegrijpelijke dingen heeft gedaan (zie bovenstaande post), maar voor zover wij weten wilde zij niet 'in haar eentje' de afspraak breken.

Hans wilde juist de afspraak breken door op iemand anders dan Prince te stemmen, maar door Yins lijmactie is híj uiteindelijk toch wel weer gevolgd, en niet omgekeerd.

Ik was het woorde "niet" vergeten. Sorry. Is inmiddels verbeterd.

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 6-10-2008, 13:11:54 »
Bij nader inzien vind ik dat Yin het meest tactisch is bezig geweest, zij is het grote brein. In plaats van meestemmen met Zuid roept zij Noord tot de orde, en maakt ze duidelijk dat het anders Geert de kop had gekost. Nu moeten Geert, Kyra en Sharon Yin dankbaar zijn dat zij iedereen weer op 1 lijn kreeg. Maar ondertussen heeft Yin nog wel een soort van pact met Hiukwan en Geert T...

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 6-10-2008, 13:16:02 »
Valse tik. Verongelijkt doen tegen Geert omdat hij een complot zou hebben gesmeed met die twee andere meiden, terwijl ze zelf precies hetzelfde deed met Hans en Hannie.

Nou het is deze aflevering wel duidelijk geworden... Tjonge jonge en maar zeuren tegen Geert omdat hij een stemafspraken zou hebben willen maken (en hem nu zelf notabene gebruiken) en zelf gewoon (mi) de spin in het web zijn... bah, naar mens  ::niet-ok::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"