Auteur Topic: [Kandidaat BE] Yin  (gelezen 177656 keer)

Ocampa

• Gast
Re: [Kandidaat BE] Yin
« Reactie #60 Gepost op: 27-09-2008, 18:48:34 »
Ja ik heb dat ook gehoord, dat ze in haar vaders land nu was (en dat ze dat heerlijk vond). Maar ze wisselt nogal makkelijk tussen Nederlands en Vlaams (in Nederland wordt ze vreemd genoeg áltijd ondertiteld, dat doet mij vermoeden dat ze uitkomt voor Vlaanderen), dus vandaar dat ik het me afvroeg.

Ja, maar Marleen werd ook ondertiteld en dat was toch ook een Nederlandse.

Ocampa

• Gast
« Reactie #61 Gepost op: 28-09-2008, 20:39:01 »
Valse tik. Verongelijkt doen tegen Geert omdat hij een complot zou hebben gesmeed met die twee andere meiden, terwijl ze zelf precies hetzelfde deed met Hans en Hannie.

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #62 Gepost op: 28-09-2008, 23:20:07 »
wat een feeks eigenlijk, giga achter de ellebogen heeft ze het volgens mij en daarbij nog bazig ook ::niet-ok:: hoop niet dat ze de finale haalt!
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 28-09-2008, 23:28:39 »
Haar grootste talent is tot dusver het gek maken van de mannen, zowel Hans als Geert zijn op hun eigen manier zoveel met Yin bezig dat ze niet inzien dat hun spel eronder te lijden heeft.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #64 Gepost op: 29-09-2008, 09:27:43 »
Ik vind toch dat Yin nu wel een beetje gedemoniseerd wordt hoor... In mijn ogen reageert Geert gewoon heel raar op haar, omdat hij zwaar ondersteboven is van haar, maar zijn gevoelens niet beantwoord ziet. Dat is niet de fout van Yin.
En denk ook totaal niet dat Hans zich door Yin in de luren heeft laten leggen, of dat zijn hormonen opspeelden, of iets dergelijks.... Hans kan het gewoon goed vinden met Yin, zoals Hiukwan het in het andere kamp goed kan vinden met Sarah, niets meer en niets minder....

Kritiek op Yins kritiek over een vermeend complot: okee.
Maar dat zo'n Kyra vervolgens zelfs heel raar reageert op de allernormaalste opmerkingen van Yin, vind ik heel gemeen. Nu kan ze ineens niks goeds meer doen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 29-09-2008, 10:06:03 »
Het is duidelijk dat haar aanwezigheid de nodige invloed heeft op de mannen, bewust of onbewust ze weet haar voorkomen wel te exploiteren. De jaloezie van Geert gaat wel een beetje ver maar misschien gaf Yin hem in het begin echt het gevoel dat ze een speciale band hadden. Hans lijkt meer op zijn hoede te zijn voor de veranderlijkheid van Yin, in hoeverre er sprake is van oprechte vriendschap tussen Yin en Hans zal na de samensmelting wel blijken.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Ocampa

• Gast
« Reactie #66 Gepost op: 29-09-2008, 10:32:08 »
Ik vind toch dat Yin nu wel een beetje gedemoniseerd wordt hoor... In mijn ogen reageert Geert gewoon heel raar op haar, omdat hij zwaar ondersteboven is van haar, maar zijn gevoelens niet beantwoord ziet. Dat is niet de fout van Yin.

::rofl::

En waar haal je die wijsheid (dat geert verliefd zou zijn op Yin) opeens vandaan? Dat is echt belachelijk. Bovendien ergeren de anderen (m.u.v. Hans) zich ook aan Yin, alleen wordt dta minder groot uitgelicht.

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 29-09-2008, 10:49:03 »
Nee, dat is helemaal niet belachelijk, een stuk minder belachelijk in ieder geval dan de aanname dat Háns' hormonen op hol geslagen zouden zijn.

Geert zit immers de hele tijd te zaniken dat Yin geen aandacht meer voor hem heeft! "Nu heeft ze alleen nog maar oog voor Hans..." "Ze valt op oudere en rijkere mannen... dus niet op mij" etc. etc. En volgende week neemt hij het haar zelfs kwalijk dat ze een andere man bij wijze van begroeting op de wang zoent.
Dat is geen wijsheid die ik nu ineens ergens vandaan haal, dat kun je gewoon zíen!

De aanname dat Hans' hormonen op hol geslagen zouden zijn daarentegen, is enkel en alleen gebaseerd op één knipoog, die bovendien onderdeel was van een grapje.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Ocampa

• Gast
« Reactie #68 Gepost op: 29-09-2008, 12:58:26 »
Dat Geert moeilijk doet over die zoen heeft te maken met het feot dat ze dat alleen doet bij de andere Geert, die zij immers nog kent van dat etentje. Blijkbaar begon ze gelijk weer bij hem te slijmen, zoals ze blijkbaar bij alle mannen doet die iets voor haar kunnen betekenen.

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: 29-09-2008, 13:36:15 »
En waar haal jij díe wijsheid (dat Yin bij alle mannen zou slijmen die iets voor haar kunnen betekenen) opeens vandaan? ::)

Ocampa

• Gast
« Reactie #70 Gepost op: 29-09-2008, 13:44:50 »
En waar haal jij díe wijsheid (dat Yin bij alle mannen zou slijmen die iets voor haar kunnen betekenen) opeens vandaan? ::)

Heb jij wel gekeken de afgelopen weken of het forum gelezen?  ???

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 29-09-2008, 13:58:06 »
Zeker wel! Is mijn aanwezigheid hier je dan ontgaan? ::)
Maar ik zie nog steeds totaal niet dat Yin bij "alle mannen slijmt die iets voor haar kunnen betekenen". ::ohno:: Ik zie dat Geert zich vreselijk opwindt over Yin omdat hij vindt dat hij te weinig aandacht van haar krijgt. En ik zie dat Yin en Hans het gewoon goed met elkaar kunnen vinden.
----

Overigens kan jouw antwoord dus ook gemakkelijk gelden op jouw vraag van net: :P
En waar haal je die wijsheid (dat geert verliefd zou zijn op Yin) opeens vandaan? Dat is echt belachelijk.
Heb jij wel gekeken de afgelopen weken of het forum gelezen?  ???

::)

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #72 Gepost op: 29-09-2008, 14:20:06 »
Nou,nou zeg...iedereen mag toch wel een mening hebben?
Sinds waneer heeft dat te maken met wijsheid?

Ik vind dat Geert zichzelf voor schut zet.
Het komt op veel kijkers over dat ie verliefd is op Yin,want waarom maak je je anders zo druk.
Ik vind dat Goyathlay gelijk heeft wat betreft Geert het gevoel te hebben gegeven dat ze[Yin en hij]een speciale band hebben.
Hij moet met de expeditie bezig zijn en niet zo zaniken[vind ik].
Beetje erg overdreven en kinderachtige gast.
Bah,bah,Yin zal wel spijt als haren op der hoofd hebben dat ze zo met hem had aangepapt,brrrrrr,enge vent hoor.
Maarrrrrrr,dat sommige mensen zich ergeren aan Yin"s gedrag kan ik me wel een beetje voorstellen.
Ze komt op mij nml  best ,,gemaakt',over en een beetje een mannen om haar vinger winden-typetje.
Mss is het voor haar de tactiek van het spel,alleen denk ik dat zij zich daarmee in de vingers snijdt.

En dat met Hans en Yin...ik zie daar alleen maar een vriendschap in.
Wel vind ik het jammer dat Kyra zich nu zo laat inpalmen door die agressief overkomende Geert.
Als Geert een echte vent is dan confronteerd hij Yin met zijn probleem en gaat ie niet zo kinderachtig lopen roddelen tegen Kyra en de rest.
Als ik Kyra was zou ik me juist aan dat gejank van hem ergeren en niet zozeer aan Yin.

Offline ItsAnne

• Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 29-09-2008, 15:39:22 »
Ja, maar Marleen werd ook ondertiteld en dat was toch ook een Nederlandse.

Effe tussendoor: Marleen is een Belgische dame.... ;)

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 29-09-2008, 16:40:41 »
Belg of Nederlander wat maakt het uit!
Ik ben zelf nederlander maar versta soms de belgen beter dan de nederlanders ::rofl::

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #75 Gepost op: 29-09-2008, 17:35:20 »
Roddels, achterklap, jalouzie, k.u.t.nijd,en ga zou maar een tijdje door, maken deel uit van dit spel. Daarnaast wordt er door de productie lustig op los gemonteerd/geknipt/geplakt, en ja dat is voor ons kijkers meteen de reden om zelf ook maar allerlei conclusies te gaan trekken. Beste mensen een ieder speelt het spel op zijn of haar manier en daar horen charme offensieven, knipoogjes, glimlachjes en meer "jaloursmakende" zaken bij. Ben je daar gevoelig voor (en stink je daar in)dan krijg je haantjesgedrag zoals bij Geert, en dan kan het beeld van wie dan ook een heel ander kleurtje krijgen.
En wie zich zelf daarbij voor schut zet of niet, het leverd gewoon vaak vermakelijke TV op en daar draait het geheel ook om.
Dus ik zou zeggen beste Yin ga lekker door met je spel, wie weet wat het voor ons nog voor vermakelijkheden gaat opleveren.  ::rofl::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 30-09-2008, 19:34:06 »
Had zoiets van  ??? toen ze Geert ff de les ging spellen wat een Robinson wel en niet moet doen.

Survival of the fittest en Hannie was dat duidelijk niet. 

De fictieve Robinson Crusoe was ook niet zo'n supersociale kerel. Wie weet was z'n schipbreuk misschien wel het gevolg van slechte karma ofzo oa door zich in te laten met slavenhandel.  Pas na het gemis van een metgezel na enkele jaren  komen zijn sociale skills tevoorschijn als 'Vrijdag' kan ontsnappen aan de kanibalen ...   
« Laatst bewerkt op: 30-09-2008, 19:35:54 door reaver »

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 30-09-2008, 19:38:01 »
Pas na het gemis van een metgezel na enkele jaren  komen zijn sociale skills tevoorschijn als 'Vrijdag' kan ontsnappen aan de kanibalen ...   

De manier waarop Crusoë Vrijdag behandelt zou je tegenwoordig ook niet echt politiek correct noemen.  ;D ;) Het is nou niet bepaald zijn gelijke.  :P

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 30-09-2008, 19:55:45 »
De manier waarop Crusoë Vrijdag behandelt zou je tegenwoordig ook niet echt politiek correct noemen.  ;D ;) Het is nou niet bepaald zijn gelijke.  :P

Een inburgeringscursus Engels is toch altijd handig ::)

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #79 Gepost op: 30-09-2008, 20:40:59 »
Vind dr niet zo sympathiek :)
First you go backwards, but then forwards again