Auteur Topic: [Kandidaat BE] Yin  (gelezen 177897 keer)

Offline Dwaastoo

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Yin
« Reactie #600 Gepost op: 8-12-2008, 15:51:21 »
Wel grappig dat de 'fanclubs' van Yin en Hans enkel bestaan uit mensen van de 'naaste omgeving'.

Logisch... de TV-Yin wasniezoheelergleuk... (eufemisme...)

Maar wie weet hoe ze is als er geen camera's draaien, Hans uit de buurt is en ze gewoon naast je zit in Nederland, blijkbaar toch wel aardig...

E.R. is voorbij, dus terug naar het gewone leven, ook voor Hans en Yin, waar ze, gelukkig voor hen, iets beter gewaardeerd lijken te worden  :)

P.S. JE zou mij eens moeten zien tijdens een potje "de kolonisten van Catan"moeten meemaken... Hans is er niks bij  ;)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #601 Gepost op: 8-12-2008, 16:05:00 »

P.S. JE zou mij eens moeten zien tijdens een potje "de kolonisten van Catan"moeten meemaken... Hans is er niks bij  ;)

Ik heb dat bij de 'Burnout' en 'beat em up' spelletjes  ;D

Aan sommige bordspellen begin ik gewoonweg niet  :P  Ik maak al ruzie als er iemand mijn kleur of favoriet pionnetje in beslag neemt  ::rofl::

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #602 Gepost op: 8-12-2008, 16:39:35 »
Ik maak al ruzie als er iemand mijn kleur of favoriet pionnetje in beslag neemt  ::rofl::

::rofl:: Dat heb ik ook  ::schaam::

Maar goed, dat bewijst des te meer hoe mensen voor en tijdens een spel kunnen veranderen... dus TV-Yin/Hans  ::niet-ok::.... de echte Yin en Hans... ???
Het punt is echter ook... de echten boeien me niet zo... het gaat me om de TV-mensen.

"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline langkousonline

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #603 Gepost op: 9-12-2008, 00:15:40 »
Aan sommige bordspellen begin ik gewoonweg niet  :P  Ik maak al ruzie als er iemand mijn kleur of favoriet pionnetje in beslag neemt  ::rofl::

Hier nog èèn.....Heb een keer een "reis-mens-erger-je-niet" door het vliegtuig geslingerd toen ik vet verloor..Daarna ergerde het hele vliegtuig zich aan mij 8) De stewardessen crashten steeds met hun karretjes over de pionnetjes met als gevolg chicken and pasta door het gangpad.... ::hypocriet::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."