Auteur Topic: [Kandidaat BE] Yin  (gelezen 177781 keer)

Offline langkousonline

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Yin
« Reactie #500 Gepost op: 28-11-2008, 11:17:33 »
Elfie of Elfje is ook gewoon een meisjes naam hoor... ;)

En het lijkt me sterk dat een jongen Elfje als nickname neemt...
Ik kan me al voorstellen dat je het als bijnapuberjongen niet fijn vindt om VicJE genoemd te worden door je moeder op nationale tv.... :-X
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #501 Gepost op: 28-11-2008, 12:09:26 »
Is Vicje 11?! Gezien de manier waarop Yin over hem praatte, dacht ik dat hij veel jonger moest zijn, een jaar of 5-6.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline langkousonline

• Forumlid
« Reactie #502 Gepost op: 28-11-2008, 12:35:43 »
Is Vicje 11?! Gezien de manier waarop Yin over hem praatte, dacht ik dat hij veel jonger moest zijn, een jaar of 5-6.

Ik weet niet hoe oud dat jochie is maar zeker geen 4 of 5...eerder 11 ja..Zeg dan Vic of Victor. Maar goed, zo praat ze ook tegen Hiu en andere deelnemers..Wat een mens zeg ::hand::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #503 Gepost op: 28-11-2008, 14:49:08 »

Zou ze Hans nou liever als tegenstander hebben in de finale omdat ze van hem wel kan winnen, of is het omdat ze hem een finaleplaats gunt?
« Laatst bewerkt op: 28-11-2008, 21:59:20 door Megan, Reden: reactie op verwijderde berichten verwijderd »
Keep calm and eat chocolates!

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #504 Gepost op: 28-11-2008, 14:50:49 »

Beiden denk ik... van Hiu wint ze niet dat weet ze... en Hans is natuurlijk ook gewéeeeldig! ;D

(of ze het hem nu écht gunt? Tja ik weet het niet hoor)
« Laatst bewerkt op: 28-11-2008, 21:59:37 door Megan, Reden: reactie op verwijderde berichten verwijderd »
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline califax

• Forumlid
« Reactie #505 Gepost op: 28-11-2008, 14:51:41 »
tuurlijk, ze wouden ja perse met z'n 2en in de finale eindigen omdat ze kop en kont zijn...

Offline BalkanPower

• Forumlid
« Reactie #506 Gepost op: 28-11-2008, 14:52:18 »
Nu maar weer verder over Yin dan? ::ontopic::  ;)

Zou ze Hans nou liever als tegenstander hebben in de finale omdat ze van hem wel kan winnen, of is het omdat ze hem een finaleplaats gunt?

Ik denk dat ze toch gaat voor: "van hans kan ik makkelijker winnen"....want eerlijk is eerlijk: het gaat iedereen om de overwinning, en dan wil je geen risico lopen door met Hiu in de finale te staan (want die wint hiu)...dus dan kiest ze voor hans...en dan kan ze het camoufleren als: "ik gun het hans".

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #507 Gepost op: 28-11-2008, 14:52:47 »
Ik denk dat ze nog altijd voor de winst gaat.  Al heeft ze in mijn ogen een relatief 'makkelijk' parcours bewandeld...

Zouden Yin en Hans nu eigenlijk het besef gehad hebben tijdens de opnames dat hun spel niet echt in dank werd afgenomen door de crew en EP?
« Laatst bewerkt op: 28-11-2008, 14:57:06 door reaver »

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #508 Gepost op: 28-11-2008, 15:02:40 »
Ik denk dat ze nog altijd voor de winst gaat.  Al heeft ze in mijn ogen een relatief 'makkelijk' parcours bewandeld...

Zouden Yin en Hans nu eigenlijk het besef gehad hebben tijdens de opnames dat hun spel niet echt in dank werd afgenomen door de crew en EP?

Is er iemand die het wel in dank heeft aanschouwd dan ???>:D
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #509 Gepost op: 28-11-2008, 15:11:42 »
Is er iemand die het wel in dank heeft aanschouwd dan ???>:D

Daarom de vraag. Als je jezelf zo geweldig voordoet ben je soms blind voor het oordeel van anderen en dan kan de confrontatie op het einde wel eens heel ontnuchterend zijn :o

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #510 Gepost op: 28-11-2008, 15:12:45 »
Yin heeft wel heel eerlijk vermeld dat zij zonder Hans nooit zover gekomen zou zijn. Ik vond dat een zeer opvallende uitspraak.
Keep calm and eat chocolates!

Offline langkousonline

• Forumlid
« Reactie #511 Gepost op: 28-11-2008, 15:16:19 »
Yin heeft wel heel eerlijk vermeld dat zij zonder Hans nooit zover gekomen zou zijn. Ik vond dat een zeer opvallende uitspraak.

Zeker weten, daarmee gaf ze eigenlijk stiekum toe ook geen recht te hebben op een finaleplaats? (als je kijkt naar haar visie tijdens die laatste beruchte eilandraad..)

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #512 Gepost op: 28-11-2008, 15:17:47 »

Tja ze zal niet zeggen dat ze hem bespeeld heeft om te krijgen wat ze wilde ;D  Ik vond in het algemeen haar uitspraken op de eilandraad vrij oppervlakkig maar ze was niet de enige  ;)

Offline Sake

• Forumlid
« Reactie #513 Gepost op: 30-11-2008, 14:43:20 »
Zowel Yin als Hans zijn erg blij met een positieve stem. Ondanks dat ze vinden dat ze "volwaardige Robinsons" zijn, een term om van te gruwen overigens en zeker nu deze twee dit zo hoog in hun vaandel hebben staan, en ze meer dan ieder ander recht denken te hebben op de titel, zijn ze zich heel goed bewust van hun gebrekkige kans op de laatste eilandraad. Met andere woorden: ze zijn zich bewust van hun eigen valse spel en alleen om die reden vrezen ze het "tribunaal".
Mocht 1 van hun winnen, dan zullen ze met een plaat voor hun hoofd zo dik als de van Brienenoord met trots opgeheven hoofd de hoofdprijs in ontvangst nemen. Hun moeder kunnen trots op hun zijn  ::ohno::
Het zou me verder niet verbazen dat hun dagen als zakenmensen geteld zijn na deze vertoning.

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #514 Gepost op: 30-11-2008, 17:21:37 »
Citaat
Het zou me verder niet verbazen dat hun dagen als zakenmensen geteld zijn na deze vertoning.

laat me niet lachen joh! ik denk dat er meer nuchtere mensen zijn met realiteitszin dan mensen die zich mee laten slepen door een spelprogramma.

en ik blijf tegenspreken dat ze vals hebben gespeeld.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #515 Gepost op: 30-11-2008, 17:28:26 »
Nee, vals hebben ze zeker niet gespeeld! DAt ben ik helemaal met je eens Ibung...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #516 Gepost op: 30-11-2008, 17:30:37 »
Ik ook. Ze hebben niet vals gespeeld, totaal niet, op geen enkele manier.  ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::
Ze hebben wat irritante maniertjes, daarom ben ik nu voor HiuKwan, maar ik ben het totaal niet eens met die hetze dat ze het spel verpest zouden hebben ofzo.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #517 Gepost op: 30-11-2008, 18:49:36 »
Ik ook. Ze hebben niet vals gespeeld, totaal niet, op geen enkele manier.  ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::
Ze hebben wat irritante maniertjes, daarom ben ik nu voor HiuKwan, maar ik ben het totaal niet eens met die hetze dat ze het spel verpest zouden hebben ofzo.

Ze hebben niet vals gespeeld maar het spel (samen met Geert) wel doodsaai gemaakt. Weken van te voren was er al bekend wie er wanneer uit zou gaan.

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #518 Gepost op: 30-11-2008, 18:59:16 »
Meer het spel gespeeld op een smerige manier met een vals karakter...

Offline esther1971

• Forumlid
« Reactie #519 Gepost op: 30-11-2008, 21:19:26 »

jammer dat niemand zich afvraagt of Hans zonder Yin zo ver gekomen zou zijn!
(vrouw in meeliftende, zwakke positie, jammer)