Auteur Topic: [Kandidaat BE] Yin  (gelezen 177770 keer)

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Yin
« Reactie #440 Gepost op: 24-11-2008, 00:29:36 »
Ja, dat denk ik ook maar mag dat niet met zo'n proef? Is deel van het spel toch? Net zoals dat je een ander lekker maakt met het winnen van een etentje ofzo...Stukje "mindfucking" hoort wel een beetje bij het spel, het zou wat anders zijn als ze Hiu eraf zou gooien ofzo ;)Maar goed, dat is mijn mening, ik speel spelletjes ook nooit echt braaf ::schaam::

Zeer zeker mag je mindfucken. Maar ga dan niet weer je standaard riedeltje afspelen van "trots zijn op". Er is toch geen mens meer die dat serieus neemt?

Offline langkousonline

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #441 Gepost op: 24-11-2008, 00:33:56 »
Zeer zeker mag je mindfucken. Maar ga dan niet weer je standaard riedeltje afspelen van "trots zijn op". Er is toch geen mens meer die dat serieus neemt?

Klopt, het enige wat ik wil zeggen is dat je best mag mindfucken (en dus de praatsessie van Yin op de balk "goedkeur", niet zozeer de inhoud...)Hadden de dames dat eerder in het spel gedaan hadden ze zeker een wig kunnen drijven tussen Yin en haar Yang!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #442 Gepost op: 24-11-2008, 00:37:37 »
Zeker mag dat wel maar ik vind de reden en de tekst niet met elkaar overeenkomen.
Ze moedigd iemand aan met t doel haar onderuit te halen. Na ja zelfs dat is niet gelukt want uiteindelijk was t een zweetdruppeltje wat sterker was

Offline mic1

• Forumlid
« Reactie #443 Gepost op: 24-11-2008, 00:48:13 »
Daar ik lui ben schrijf ik maar twee woorden : holle bomen...... (hmm bij nader inzien zijn dat 22 woorden, inclusief het 'woord' hmm).

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #444 Gepost op: 24-11-2008, 00:49:39 »
Daar ik lui ben schrijf ik maar twee woorden : holle bomen...... (hmm bij nader inzien zijn dat 22 woorden, inclusief het 'woord' hmm).

Het zijn er 23.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #445 Gepost op: 24-11-2008, 00:54:32 »
22
22 is geen woord

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #446 Gepost op: 24-11-2008, 00:57:38 »

Offline mic1

• Forumlid
« Reactie #447 Gepost op: 24-11-2008, 00:57:59 »
 ::fluit::
« Laatst bewerkt op: 24-11-2008, 01:50:41 door mic1 »

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #448 Gepost op: 24-11-2008, 01:00:45 »
omdat dit toch nergens over gaat willen jullie vast wel ff kijken wat jullie van mijn vondst in afl 13 topic vinden

Offline Otherfool

• Forumlid
« Reactie #449 Gepost op: 24-11-2008, 01:50:14 »
Wij hadden zin allemaal dingen naar de buis te gooien tijdens de balkproef... Dat vreselijke stemmetje met die walgelijke teksten. Ik zou helemaal gek zijn geworden en uit doffe ellende er af zijn gesprongen. Afschuwelijke tv.  ::kots:: ::kots:: ::kots::

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #450 Gepost op: 24-11-2008, 08:27:38 »
Ik vond het gebabbel geweldig, heel slim. Eerst met zijn tweeen, ze moeten gemerkt hebben hoe irritant Hans dat vond, en dan later nog even doorgaan. All is fair in love and war, toch? Het gaat tenslotte om een finale plaats, dan moet je een beetje ergernis ook kunnen onderdrukken.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #451 Gepost op: 24-11-2008, 08:56:39 »
Yin deed trouwens hetzelfde als toen ze met z'n drieën (met Sharon erbij) Hiu hadden afgekraakt. Eerst de grond in boren, en dan later troosten en omhelzen (nu dus met dat: toch Robinsonwaardig). Ik zou dat echt walgelijk vinden, zo'n omhelzing, zo'n Judaskus, bleh!

Offline Narya

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #452 Gepost op: 24-11-2008, 09:37:55 »
Ik vond het gebabbel geweldig, heel slim. Eerst met zijn tweeen, ze moeten gemerkt hebben hoe irritant Hans dat vond, en dan later nog even doorgaan. All is fair in love and war, toch? Het gaat tenslotte om een finale plaats, dan moet je een beetje ergernis ook kunnen onderdrukken.

Het spelletje Expeditie Robinson lijkt mij love noch war, maar dat geheel terzijde.

Offline Paga

• Forumlid
« Reactie #453 Gepost op: 24-11-2008, 10:20:34 »
Nu begin je pas te zien dat niet Hans, maar Yin het spel in handen heeft. Het oppeppen van Hans zodat hij zich nog 100% geeft zodat Yin in de finale een grotere kans heeft, het troosten en prijzen van Hiu na balkproef om haar stem te winnen. Slim!

Offline lions90

• Forumlid
« Reactie #454 Gepost op: 24-11-2008, 13:31:02 »
Heel eng stel die 2 Yin en Hans........

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #455 Gepost op: 24-11-2008, 13:54:08 »
Het spelletje Expeditie Robinson lijkt mij love noch war, maar dat geheel terzijde.

zo dicht bij de finale, en met in je achterhoofd dat wat Hans over Hiu heeft gezegd (en wat zij ongetwijfeld over Hans en Yin denkt), denk ik dat het op dat moment best war was hoor  ::jaja::

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #456 Gepost op: 24-11-2008, 15:01:53 »
Knap hoe ze erbij stond op de balk,
had alleen het idee dat ze met dat hele 'ik neem mijn woorden terug' gedoe
Hiu probeerde gunstig te stemmen, in de hoop haar stem te krijgen op de eilandraad.

Daat zat ik dus ook meteen aan te denken.Zo"n balkproef veranderde ineens Yin"s mening over het robinsonwaardig zijn.Ze zei het naar mijn inziens ook net iets te vaak.Ik kan het verkeerd hebben maar ook Hiukwan zei dat het niet echt overkwam.

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #457 Gepost op: 24-11-2008, 20:24:50 »
Ik vond het zo irritant dat Yin de hele tijd tegen hiu aan het praten was op de balk.
Vraagt ze: 'ben je er nog'? Net alsof je het niet hoort als ze eraf is gevallen?  :-\\

HiuKwan kletste net zo graag mee, als ze dat niet had gewild dat er gesproken werd had HiuKwan er ook iets van kunnen zeggen. ;)
Nog even niks.

Offline muizje

• Forumlid
« Reactie #458 Gepost op: 24-11-2008, 22:40:52 »
HiuKwan kletste net zo graag mee, als ze dat niet had gewild dat er gesproken werd had HiuKwan er ook iets van kunnen zeggen. ;)

Het kletsen terwijl je op vier balken staat of op één balk maakt een groot verschil. Op vier balken is het om te tijd een beetje te doden, op één balk heb je al je concentratie nodig om erop te blijven staan. Als dan iemand de hele tijd tegen je zit aan te praten en ook nog de hele tijd dezelfde dingen zegt dan is dat zwaar irritant.
Dat Hans al op vier balken voor de volle 100% aan concentratie nodig heeft is zijn probleem  :P

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #459 Gepost op: 25-11-2008, 06:45:43 »
Yin bedenkt dat ze HiuKwans stem dadelijk wel eens nodig kan hebben...

Dan heeft ze dat toch al voor op Hans. Die zou zoiets nooit over zijn lippen krijgen.
HIukwan weet dit heus wel,maar het zal toch aardiger  geklonken hebben voor haar dan
wat Hans allemaal uitbraakt over haar.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt