Auteur Topic: [Kandidaat BE] Yin  (gelezen 177647 keer)

Offline Goyathlay

• Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Yin
« Reactie #40 Gepost op: 22-09-2008, 09:50:20 »
Manipulatie gaat haar overduidelijk goed af en ik denk dat ze niet vaak het onderspit delft. Ik ben benieuwd of mevrouw in de volgende aflevering al dan niet de verontwaardigde onschuld gaat uithangen. Hypocrisie is een strategie die in Expeditie Robinson uitermate geschikt is om allianties te vernietigen. Zadel de anderen (lees: de twee dames) op met een soort van schuldgevoel totdat ze overgaan tot ontmanteling.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline weener01

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #41 Gepost op: 22-09-2008, 15:00:43 »
Ik denk dat yin en Hans zichzelf in de voet hebben geschoten met hun commentaar op Geert, zij zijn immers in de meerderheid ::jaja::

Ik vind het welgrappig hoe er ieder jaar fel tegen complotten word gestreden ddor eigen allianties te vormen, dus een complot is alleen een complot als je er zelf niet inzit ::hypocriet::

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 22-09-2008, 17:23:36 »
Ik sta er nog steeds versteld van dat ze het een complot noemen, waarmee al aan wordt gegeven dat het iets kwaadaardigs is. Daarnaast is de hypocrisie natuurlijk belachelijk, een (stilzwijgende) alliantie op basis van vriendschap wordt gedoogd maar een doelmatige alliantie is kwaadwillig. De reden van de alliantie doet er niet toe: allianties op basis van rood haar of het missen van een linker teen hebben uiteindelijk hetzelfde effect als een vriendschappelijke alliantie. Het gaat om het behalen van een numeriek voordeel ten einde meer kans te hebben een eilandraad te overleven.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 23-09-2008, 15:23:12 »
Maar Yin is slimmer. :P

Yin had geen sokken/kousen bij dus eigenlijk niet zoooooo slim.  ::)

Offline Avalon

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 24-09-2008, 03:21:53 »
Kan het niet helpen, maar ik krijg spontaan iedere keer wegloopneigingen bij dit mens.
Zo nep.
Ik vind het echt niet om aan te zien.

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 24-09-2008, 10:26:22 »
Yin had geen sokken/kousen bij dus eigenlijk niet zoooooo slim.  ::)

Maar ik denk dat Yin wel kan uitrekenen dat wanneer er nog drie mensen overzijn en één van de drie heeft immuniteit, dat het voor de andere twee geen zin heeft om te stemmen. :P
Nog even niks.

Offline 11je

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 24-09-2008, 10:35:40 »
Ik vind jullie reacties wel hard overdrijven hoor!
De realiteit is in de meeste gevallen wel heel anders. Op de montage kunnen ze heel veel en ze laten waarschijnlijk dingen anders uitschijnen dan ze in werkelijkheid zijn.
De kijker moet daar natuurlijk op gaan reageren... zoals jullie dat doen. Ik vraag me alleen af hoe de persoon zelf daarop reageerd. Niet leuk volgens mij om zo'n dingen te lezen.
Hou daar a.u.b. een beetje rekening mee hé voor je iemand echt afbreekt. Ik zou dat ook niet leuk vinden om zo'n commentaar te lezen over mezelf terwijl je weet dat je zo niet bent.
Volgens mij is Yin een hele sterke kandidaat. We zullen wel zien hoever ze het zal brengen.

Go Yin, jij bent mijn favoriet!   ::ok::

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #47 Gepost op: 24-09-2008, 10:45:16 »
[...] De realiteit is in de meeste gevallen wel heel anders. Op de montage kunnen ze heel veel en ze laten waarschijnlijk dingen anders uitschijnen dan ze in werkelijkheid zijn.
[...] Ik zou dat ook niet leuk vinden om zo'n commentaar te lezen over mezelf terwijl je weet dat je zo niet bent.
[...]

::) ::gaap::::hand::

Ook nog maar even on-topic: Ik heb tot nu toe nog geen reden om Yin onsympathiek te vinden, maar de vooruitblik op volgende week belooft een tactische blunder.  :-\\
« Laatst bewerkt op: 24-09-2008, 10:47:19 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #48 Gepost op: 24-09-2008, 10:48:25 »
Je kunt als deelnemer verwachten dat er over je geoordeeld wordt. Jammer dat dat soms negatief is, maar afgaande op de beelden is het vast wel begrijpelijk.

Tuurlijk moet er met respect gepost worden, maar ik denk dat de deelnemers ook kunnen verwachten dat er thuis op de bank ook wel eens negatief over je wordt gesproken...

Yin is slim. Door het gekonkel van Geert te veroordelen laat ze zien dat ze tegen complotten is. Maar dankzij de nacht in het resort heeft ze in het volgende deel van de expeditie een enorme voorsprong op vriendschapsgebied. Zonder zelf een complot te smeden kan ze zo wel van de voordelen van een alliantie genieten. Heel slim van haar (en Hans ook natuurlijk).
Keep calm and eat chocolates!

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 24-09-2008, 10:51:43 »
Ik vind jullie reacties wel hard overdrijven hoor!
De realiteit is in de meeste gevallen wel heel anders. Op de montage kunnen ze heel veel en ze laten waarschijnlijk dingen anders uitschijnen dan ze in werkelijkheid zijn.
De kijker moet daar natuurlijk op gaan reageren... zoals jullie dat doen. Ik vraag me alleen af hoe de persoon zelf daarop reageerd. Niet leuk volgens mij om zo'n dingen te lezen.
Hou daar a.u.b. een beetje rekening mee hé voor je iemand echt afbreekt. Ik zou dat ook niet leuk vinden om zo'n commentaar te lezen over mezelf terwijl je weet dat je zo niet bent.
Volgens mij is Yin een hele sterke kandidaat. We zullen wel zien hoever ze het zal brengen.

Go Yin, jij bent mijn favoriet!   ::ok::

Tja, maar hoe moeten wij reageren op iemand die we niet te zien krijgen? Misschien is Yin wel de meest fantastische, lieve, aardige, sportieve, etc. etc. vrouw ooit, maar daar kunnen we niets over zeggen want we zien alleen maar de persoon die in de afleveringen wordt neergezet.
Als je je opgeeft moet je er op voorbereid zijn dat er een paar honderdduizend kijkers zijn, die allemaal een mening over je vormen, positief of negatief. ;)

ETA: wat Swifty zegt, dus. :P
Nog even niks.

Offline atel

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 24-09-2008, 13:21:19 »
Dat je als kandidaat tegen negatieve kritiek maar moet kunnen ...  deels akkoord; je ondergaat je paar weken van "fame & glory".  Anderzijds, na 4 afleveringen, afgaande op gemonteerde beelden, concluderen dat iemand fake is??? 

Lieve mensen, als je conclusies trekt, dan ben je gestopt met na te denken.

Now talk among yorselves! ::bravo::

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #51 Gepost op: 24-09-2008, 15:51:24 »
wijsneuzen, wereldverbeteraars, let op: discussies over wat we wel en niet mogen vinden van iemand die met zijn kop op tv. komt hebben we hier ieder seizoen. kansloos.
ben blij dat yin meedoet, we kunnen vinden van haar wat we willen, maar ze is een van de smaakmakers tot nu toe.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline dunno

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 24-09-2008, 20:40:27 »
Hebben ze geen filmpje getoond van haar vader die een aziaat is. Mijn insziens een Nederlands-Indiër ofzo?

Kdacht ook niet dat ze een Vlaamse was, leek mij Nederlandse.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 24-09-2008, 21:05:29 »
Ze zei dat ze nu in het land van haar vader was, in de vorige uitzending. Hij komt uit Maleisië dus.
Keep calm and eat chocolates!

Offline vriendlief

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 24-09-2008, 23:35:25 »
Ze is een beetje de Lydia van dit seizoen. :P

Offline atel

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 25-09-2008, 09:30:20 »
Hebben ze geen filmpje getoond van haar vader die een aziaat is. Mijn insziens een Nederlands-Indiër ofzo?

Kdacht ook niet dat ze een Vlaamse was, leek mij Nederlandse.

Ik denk dat je Yin een half-om-halfje mag noemen.  Grapje Yin!  ::rofl::
maar in hou wel van haar leuk accentje (die zachte g; vb. zàààààààlig!)

Ocampa

• Gast
« Reactie #56 Gepost op: 25-09-2008, 09:53:15 »
Volgens mij voelt Yin zich wel een beetje de koningin van het eiland. Ook hoe ze zich gekleed had tijdens de eilandraad, net alsof ze Queen Gorgo is. De Koningyin zeg maar.  ::rofl::

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 25-09-2008, 12:02:12 »
Ik ben geen fan. Ze komt niet zo oprecht over, op mij althans niet. Wel heel erg berekenend. Ze weet donders goed dat ze iedereen om haar vinger kan winden en maakt daar ook gebruik van. Ik krijg altijd een heel naar gevoel bij zulke types.

Bla bla bla, wij kennen haar helemaal niet, bla bla bla, weten niet hoe ze in het echt is, yada yada yada, montage van de productie... Het zal allemaal wel. Als je niet wilt dat mensen snel een oordeel over je klaar hebben, moet je niet meedoen aan ER. Ieder jaar weer hetzelfde gezever.  >:(

Offline weener01

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 25-09-2008, 14:27:24 »
Citaat
Bla bla bla, wij kennen haar helemaal niet, bla bla bla, weten niet hoe ze in het echt is, yada yada yada, montage van de productie... Het zal allemaal wel. Als je niet wilt dat mensen snel een oordeel over je klaar hebben, moet je niet meedoen aan ER. Ieder jaar weer hetzelfde gezever.  >:(
Helemaal mee eens ::jaja::

En Yin was by far de meest overdressed kandidaat ooit op een eiland raad met haar blauwe cape-je, Ik bedoel geen kousen bij zich( die ze overigens heel sociaal van GEERT kreeg)maar ik zit er wel leuk bij op de eiland raad. En ook die air tijdens het etentje wel afspreken dat ze samen de finale willen halen en je kampgenoten de poten onder de stoel uitzagen(en ze zitten nog niet eens samen op een eiland, dus een complot in de toekomst ::oink::) maar wel zwaar beledigd zijn als anderen afspraken maken, ik zie het verschil niet ::pinokkio::
« Laatst bewerkt op: 26-09-2008, 07:14:30 door Bakkertje, Reden: quote leesbaar gemaakt »

Offline eilandgek

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 26-09-2008, 19:52:28 »
Ja ik heb dat ook gehoord, dat ze in haar vaders land nu was (en dat ze dat heerlijk vond). Maar ze wisselt nogal makkelijk tussen Nederlands en Vlaams (in Nederland wordt ze vreemd genoeg áltijd ondertiteld, dat doet mij vermoeden dat ze uitkomt voor Vlaanderen), dus vandaar dat ik het me afvroeg.