Auteur Topic: [Kandidaat BE] Yin  (gelezen 177728 keer)

Offline reaver

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Yin
« Reactie #320 Gepost op: 16-11-2008, 01:31:13 »
amaai als gij dat er zo uit opmaakt, zielig.
Trouwens die collega werkt nog maar enkele maanden bij mij, dus toen zat  Yin al op het eiland... hoe verklaar je dat...jeezes waar  mensen zich toch mee bezig houden.

en ja smaken verschillen, naar Geert vond Yin toch een lekkere, en daarom werd ze onmiddellijk beschilderd als mannenverleidster...ach ja je denkt maar, ik weet beter

Ik hoef geen verantwoording hoor, ik ben Yin niet ;) En heb ook geen behoefte om iets te verklaren aan iemand dat geen respect kan opbrengen voor andermans mening. 

En ik hoef niet dezelfde smaak te hebben als Geert, al deel ik wel zijn mening over Yin ::jaja::

Offline Youpie

• Forumlid
« Reactie #321 Gepost op: 16-11-2008, 14:09:30 »
Zo is het, en niet anders.

En besef nu aub, dat wij, forummers en fans van ER, onze mening opdoen van wat we zien op tv, en de visie van iemand die enkel maar op dit
forum zit omwille van haar privé relatie met de desbetreffende kandidaat ons totaal niet interesseerd.

Ik durf zelfs te wedden dat we jullie, WenW en Youpie, na deze ER nooit meer op dit forum zullen ontmoeten omdat het programma op zich
jullie toch niet interesseerd.

En dat is nu juist het verschil tussen jullie en ons, forummers.

Cout, aub ...
Hokjesdenken lukt je aardig precies . Het programma op zich interesseert ons niet ??
Met welke zekerheid kan jij stellen dat ik de voorbije jaren niet gekeken heb ??

Maar langs de andere kant heb je gelijk dat je een verschil is tussen jullie "forummers" en de anderen ;
Ik kan na de uitzending leven met de nuance tussen werkelijkheid en geknipte/geplakte beelden .
Blijf dus gerust in jullie cocoon ...

Offline Youpie

• Forumlid
« Reactie #322 Gepost op: 16-11-2008, 14:28:08 »
ER is wel degelijk reality tv, ook al wil je dat niet zien. Het gaat over echte mensen, niet over acteurs. Het spelelement staat centraal en montage kan het beeld dat wij van kandidaten hebben soms sterk kleuren, maar dat neemt niet weg dat we naar échte mensen kijken, die menselijk gedrag vertonen.

ER is volgens alle definities een realityserie, net als Peking Expres, Wie is... de mol, Big Brother, Temptation Island, etc. Realityseries zijn altijd amusement, dus beweren dat ER geen reality is omdat het amusement is, is klinkklare onzin.

Sta me toe even mijn mening uit te leggen :
Idd; echte mensen ipv acteurs .
Idd; geen scenario dat vooraf vast stond .
Allemaal heel terecht dat dit een reden is om te zeggen dat het hier wél om een reality serie gaat .
ER en de door jou genoemde series zijn op dat vlak idd compleet anders dan echte geregisseerde series .

Ik noem ER echter geen afspiegeling van de "reality" .
Eén voorbeeld : telkens de kandidaten "geïnterviewd" worden, hoor je enkel het antwoord, en nooit de daarbij gestelde vraag ... Dit valt echter niet op omdat het interview begeleid wordt met een voice-over .

Ik begrijp dus waarom je dit zo genuanceerd zegt, ik wil echter zeggen dat enkel Big Brother een echte reality serie is ; daar kan je de kandidaten 24u op 24 volgen, ook al is daar de omgeving zeer artificieel .

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #323 Gepost op: 16-11-2008, 16:06:44 »
Ik kan na de uitzending leven met de nuance tussen werkelijkheid en geknipte/geplakte beelden .
Blijf dus gerust in jullie cocoon ...

- zucht -, Wat zoek je her dan. In iedere geval kun je niet met forumuitspraken leven zonder te vervallen in een belediging van forummers... jammer  ::ohno:: ::niet-ok::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Tweety

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #324 Gepost op: 16-11-2008, 20:59:29 »
Pfff... Yin wordt per aflevering erger..... je bent zelf smerig!  ::niet-ok::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline moltje

• Forumlid
« Reactie #325 Gepost op: 16-11-2008, 21:18:53 »
''Dat is gewoon smerig''

Yin speelt zelf al de hele expeditie smerig.

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #326 Gepost op: 16-11-2008, 21:23:08 »
Wat een onnozele prijs heeft ze gewonnen. Er gaan 100 mensen stemmen en ze krijgt 1 extra stem?  :(
Nog even niks.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #327 Gepost op: 16-11-2008, 21:26:28 »
Hé Yin, je mocht je op de eilandraad niet over anderen uitspreken, wist je nog?  ::vergroot:: ::vergroot:: ::pinokkio:: ::pinokkio::

En o wat jammer dat je Prince en Kyra hebt weggestemd!  ::pinokkio::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #328 Gepost op: 16-11-2008, 21:26:57 »
En o wat jammer dat je Prince en Kyra hebt weggestemd!  ::pinokkio::

Tjsa.. hoe simpel kun je zijn zeg..  ::oink::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline cb en rv

• Forumlid
« Reactie #329 Gepost op: 16-11-2008, 21:47:24 »
Die Yin zet zichzelf echt elke week dommer neer op tv! "Kyra en Prince hadden in de finale horen te zitten"! Uh, heb je die zelf niet weggestemt? En ja inderdaad, die hadden in de finale horen te zitten en JIJ vooral niet! Gatver, wat heb ik een hekel aan dat mens zeg!

Offline Clown

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
« Reactie #330 Gepost op: 16-11-2008, 21:47:45 »
Idd ik vond het ook erg jammer dat Prince en Kyra eruit zijn gestemd.  ::ohno::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline moltje

• Forumlid
« Reactie #331 Gepost op: 16-11-2008, 21:51:32 »
Ja dat ze dat zei. Ik dacht echt: Je bent echt de domste vrouw van alle expedities.
Kyra en Prince horen in de finale maar ze heeft ze zelf weggestemd ::niet-ok::

Offline Mus20

• Forumlid
« Reactie #332 Gepost op: 16-11-2008, 21:53:50 »

Een finale van Prince, Kyra en Hiu-Kwan zou vele malen interessanter zijn geweest dan nu.

Nu wordt het interessant ala Hiu nog een plaats in de finale bemachtigd.

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #333 Gepost op: 16-11-2008, 23:33:28 »
Youpie, één ding heb je in ieder geval gemeen met je vriendinnetje Yin: het belerende en betweterige toontje.

Yin kan trots op je zijn!

On-topic: wat heeft die Yin zichzelf weer enorm voor lul gezet vandaag. Kyra en Prince zouden eigenlijk in de finale moeten zitten. Maar ze heeft ze zelf weg gestemd! Wat een muts.

::rofl::

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #334 Gepost op: 16-11-2008, 23:42:04 »
Logisch toch, als ze hen niet had weggestemd had ze niet in de finale gezeten.
Nog even niks.

Offline mozzer

• Forumlid
« Reactie #335 Gepost op: 17-11-2008, 00:15:33 »

Nu wordt het interessant als Hiu nog een plaats in de finale bemachtigd.

wat ik me afvraag...
wat gaan de afvallers eigenlijk stemmen als Hiukwan niet bij de laatste twee eindigd????

Geert neem afscheid zal wel op Hans stemmen denk ik, dus die heeft dan 2 stemmen...maar de rest...????
Mogen die ook niet stemmen???

Offline Otherfool

• Forumlid
« Reactie #336 Gepost op: 17-11-2008, 01:02:18 »

Ik vond het zelfs ronduit s-m-e-r-i-g.

Wat een démasquée, wat een afgang... Ze komt in de John categorie qua ::kots::

Offline esthy

• Forumlid
« Reactie #337 Gepost op: 17-11-2008, 08:54:10 »
Yin en Hans zijn in hun eigen val gelopen, ze dachten zo intelligent en gewiekst op de finale af te stevenen door alle sterke mensen systematisch eruit te stemmen (en daar is moeite voor gedaan omdat bij iedereen te rechtvaardigen)en nu blijkt dat de hele actie hen de das om doet.............wat een vertoning van deze 2 naar eigen zeggen volwassen mensen, het enige wat ik nog een beetje kon waarderen was het feit dat Yin toegeeft dat ze het zonder Hans niet gered had en daar heeft ze veel moeite voor gedaan om Hans naar zich toe te trekken (de vervelende 'kom je bij me slapen' scene en haar omfloerste blikken)en daarna lekker geert teasen, toen was Hiukwan allang uit beeld wat Yin en Hans betreft bij het pact van 4; die is toen alleen maar gebruikt om de stemming zo te krijgen dat de mensen eruit gingen die zij wilden.

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #338 Gepost op: 17-11-2008, 10:03:44 »
Yin en Hans zijn in hun eigen val gelopen, ze dachten zo intelligent en gewiekst op de finale af te stevenen door alle sterke mensen systematisch eruit te stemmen (en daar is moeite voor gedaan omdat bij iedereen te rechtvaardigen)en nu blijkt dat de hele actie hen de das om doet.............wat een vertoning van deze 2 naar eigen zeggen volwassen mensen, het enige wat ik nog een beetje kon waarderen was het feit dat Yin toegeeft dat ze het zonder Hans niet gered had en daar heeft ze veel moeite voor gedaan om Hans naar zich toe te trekken (de vervelende 'kom je bij me slapen' scene en haar omfloerste blikken)en daarna lekker geert teasen, toen was Hiukwan allang uit beeld wat Yin en Hans betreft bij het pact van 4; die is toen alleen maar gebruikt om de stemming zo te krijgen dat de mensen eruit gingen die zij wilden.

Het was idd eerlijk van Yin dat ze toegaf dat ze het zonder Hans nooit gered had. Daarmee haalde ze zichzelf wel keihard onderuit want ze roept al heel lang dat alleen de sterksten in de finale mogen zitten en blijkbaar kwalificeert ze zichzelf niet als zodanig want ze weet immers dat ze bijna alles aan hans te danken heeft. In het begin zocht ze contact met Geert (met z'n halve oor) omdat ze dacht dat hij de sterkste was. Op zich was hij fysiek ook wel sterk maar was natuurlijk veel te lomp om een centrale rol te spelen in de groep. Daar was ze snel achter en dus was het hans die haar volledige aandacht kreeg.

Offline BalkanPower

• Forumlid
« Reactie #339 Gepost op: 17-11-2008, 12:18:31 »
Moet wel eerlijk zeggen dat het sportief was van yin om toe te geven dat ze zonder hans niet zover gekomen zou zijn. Wat ik me ook afvraag: ze zei dat ze hans voor 1000 (niet 100, maar zelf duizend) procesnt vertrouwde. Toen men over de munt begon zag ik hiu echt kijken als "ik wist het wel". Yin trok en hield een heel strak gezicht...dat viel mij persoonlijk op. volgens mij wist zij niet van de munt, want denken jullie? Hiu, jij enig idee?